Het plaatje is een fotto van mijzelf, zoals veel mensen hier doen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:00 schreef Dr.Death het volgende:
En dat had je nu pas door??
Je zou bijna denken dat je signaalheaumeau bent of zo (je avatar voorspeld wat dat betreft ook niet veel goeds). Maar nu positief: sterkte! En mss is het met haar/hem/dinges ook wel leuk.
die zitten meestal vol met poep bij een gemiddeld macdonalds ketenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
Heb je je niet proberen te verzuipen in de pisbak?
We kenden elkaar enkele wekenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:04 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Hoe lang had/heb je eigenlijk wat met hem/haar?
Goeie vraag.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:07 schreef P8 het volgende:
maar als ze omgebouwd is, waarom komt ze dan van de mannenwc?
omdat ze moest poepen in de pisbak. duidelijk toch?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:07 schreef P8 het volgende:
maar als ze omgebouwd is, waarom komt ze dan van de mannenwc?
Mijn Nederlands is uitstekend, maar bedankt voor je taalkundige bezorgdheidquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:04 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Het plaatje is een fotto van mijzelf, zoals veel mensen hier doen.![]()
Wat is een signaalheameau? Misschien moet je iets minder gaan fokken en wat meer naar school gaan, je nederlands laat nogal te wensen over heb ik het idee![]()
tenzij je doelgroep weer wat aan de jonge kant isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:17 schreef Dr.Death het volgende:
En géén bobbels op een plaats waar je dat bij een vrouw wél verwacht is ook nogal verdacht
Zeg het eensquote:Op zaterdag 9 juli 2005 03:30 schreef hetdakgaateraf het volgende:
Is dit een "ik kom uit de kast" topic.
neequote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:06 schreef ArcticBlue het volgende:
Zijn er, gezien het topic-oeuvre van de TS, nou echt mensen die dit geloven?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:24 schreef LostFormat het volgende:
Dus toen zei ik tegen deslager, dat loopte vast moeilijk die varkenspoootjes..
nee hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van, of ben ik nu de enige?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 04:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof er eigenlijk niks van, of ben ik nu de enige?
Kelly??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 08:07 schreef itsalex het volgende:
Ik heb ooit een klant gehad en was een leuke meid maar je zag al vanaf 1 oogopslag dat het man was. De lichaamsbouw, gedrag, ademsappel, spreken(zwaardere stem) en ga zo maar door. Een man zal nooit een perfecte vrouw zijn. Ik geloof je verhaal niet want je moet het gewoon kunnen zien. Je merkt het trouwens met alles of je een man naast je hebt lopen of een vrouw. Wat dacht je van langere dikkere benen van een man en misschien iets meer behaard.
En wat dacht je van "loopte" in een reaktie??quote:Op zaterdag 9 juli 2005 05:21 schreef popolon het volgende:
Die taalfout is nog erger dan het verhaal.
Omgeboud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |