Dan weet je in ieder geval hoe de magnetron werkt.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:01 schreef IrisVrede het volgende:
keukenprinses bij de IKEA
Nee ga niet schoppen. Schoppen is namelijk ook een uitdrukking die hier gebruikt wordt als een topic van het ene subforum naar het andere verplaatst wordt. Dan krijgt dat topic een schopje daarnaar toe.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:06 schreef IrisVrede het volgende:
>> btw mij niet schoppen > vind ik niet prettig![]()
HEEEEEEEEEEEEEEEEEL graagquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
Ik kijk even of ik het betreffende artikel nog boven water kan krijgen.
Kan het niet zo 1,2,3 vinden.quote:
iets nieuws in knutselland?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan het niet zo 1,2,3 vinden.
Wel op Google een aantal hits op de term huiskamerrestaurant.
Volgens mij moet je sociale hygiëne hebben en zo als je iets horeca doet. Dus ik denk het wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:19 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik droom stiekem wel eens van een zeer kleinschalig cateringbedrijfje, maar volgens mij moet je dan aan allerlei eisen voldoen...
Geldt dat hier ook niet voor?
Als dat zou kunnen? Dat zou heel aanlokkelijk zijn!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Zijn die curcussen niet via de LOI te volgen? Dan kun je ze in je eigen tijd doen en is het geen studeren zoals naar school gaan.
Bedankt alvast, ik ben erg benieuwd!quote:Op zondag 10 juli 2005 14:41 schreef IrisVrede het volgende:
laat ik eerst eens gaan uitzoeken of het daadwerkelijk nodig is.
en zo ja welke dat zijn?
Het is nu zondag dan ga ik niet bellen maar jullie horen het van mij.
Doe ik al maanden met een paar vrienden. Stuk gezelliger dan een pizza bestellen en gezonder ook nog.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:51 schreef IrisVrede het volgende:
@ killer_mom: zoiets ja althans dat is een opzet. Het gaat mij in ieder geval om het samen koken en eten. Veel gezelliger en meestal vet goedkoper.
Nou gewoon om en om koken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:54 schreef IrisVrede het volgende:
@doemaardrie: en waar doe je dat??? is dat hier in de omgeving?
Hmmm, is ook een idee...! Ik kom bij de mensen thuis om ze te leren Indisch koken...! Of laat me "inhuren" voor groepen... Maar ook dan denk ik dat je wel de nodige papieren moet hebben. Zeker als je er ook geld mee wilt verdienen (als ik 50 euro eraan over hou, zou ik al erg blij zijn).quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:07 schreef Frenkie het volgende:
ik heb wel eens gehoord van een soortgelijk project.
was een man waar je in beperkte groep kon leren tapas maken. hij deed inkopen en kwam bij je thuis. hij hield er per keer zo'n 50 euro aan over ofzo. toch best leuk.
je moet er gediplomeerd voor zijn;quote:Op zondag 10 juli 2005 14:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je sociale hygiëne hebben en zo als je iets horeca doet. Dus ik denk het wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |