Volgens jouw kaart ook nog via toeristische routesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:56 schreef bwt het volgende:
Zit ff op de kaart te kijken.
ik zou bij veenendaal naar boven kunnen richting amersfoort.
Ik weet niet of er daar ergens af te spreken is?
Ah, helemaal niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:55 schreef Gebakken_vissie het volgende:
het lukte een keertje ja, jammer van het gas, want het was snel over met gepruttel. Reed ook al meteen de eerste keer weg.
Vorige week zondag hadden we afgesproken in Zoetermeer.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:52 schreef Makster het volgende:
Relaxed, wanneer ga je. Kom ik ook wel ff onuitgenodigd meeHeb toch vakantie nu
![]()
Als je via amersfoort komt kunnen we bij de eerste benzinepomp op de A1 afspreken na amersfoortquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:57 schreef bwt het volgende:
[..]
Volgens jouw kaart ook nog via toeristische routes
Uhmmm ja gaat afspreken maar je bent al geweestquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, helemaal niet verkeerd.![]()
Volgens mij ligt dat afslaan bij rustig pruttelen een beetje aan zijn motor carburateur.![]()
[..]
Vorige week zondag hadden we afgesproken in Zoetermeer.![]()
![]()
Is dezelfde kaart alleen andere kleurenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:02 schreef bwt het volgende:
Dit is mijn kaart (volgens map24)
[afbeelding]
HAHAHAH,quote:
msnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:06 schreef bwt het volgende:
[..]
HAHAHAH,
er zitten wel een paar kleine verschillen in.
Maare - hoe gaan we het aanpakken?
L-E-Z-E-N.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:03 schreef Makster het volgende:
Uhmmm ja gaat afspreken maar je bent al geweestIets klopt er niet
Zaterdag afgesproken, zondag kwam hij even naar Zoetermeer bij de Supermotard meeting. Hij wilde na 3 jaar de CR wel weer eens zien.quote:ow Mark, ik had nog niet verteld dat ik vorige week met Kees had afgesproken, die van de RGV800.![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:19 schreef bwt het volgende:
Misschien dat OPM ook de zelfde route neemt?
oordopjes verplichtquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan je vast nog wel een stukje bij Ralf achterop.![]()
Of rijd je een beetje door met die bak?![]()
Hoevelaken is al voorbij de afslag van de A1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:20 schreef Phatzak het volgende:
JaWaarom Alkmaar als jullie allen kennelijk bij Amersfoort langskomen. Doe dan daar ergens
Hoevelaken ofzo![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:23 schreef Drifter__ het volgende:
He Hicham leuke Suzuki-sleutelhangertje heb je !
moet kunnenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]maar wel met een auto
wmb is amersfoort ook goed, maar dan moeten jullie zo wachten op de slakken in een auto...
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wmb is amersfoort ook goed, maar dan moeten jullie zo wachten op de slakken in een auto...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |