ik heb nog helium staan, kunnen die ballonnetjes mooi de lucht inquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Cooldacht dat je het van een bedrijfje had geleend ofzo
Meenemen naar de Lars sleutelmeet (past vast wel in popijns rugzak) kunnen we heeeeel veeel ballonnen opblazen
![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:19 schreef Gebakken_vissie het volgende:
[..]
ik heb nog helium staan, kunnen die ballonnetjes mooi de lucht in
Je bedoelt die herrie die jij me stuurde?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:20 schreef ondeugend het volgende:
Zooo ik ben helemaal moe na een sportieve middag.
Zo lekker op de bank liggen muziek luisteren.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:15 schreef hicham het volgende:
Cooldacht dat je het van een bedrijfje had geleend ofzo
Meenemen naar de Lars sleutelmeet (past vast wel in popijns rugzak) kunnen we heeeeel veeel ballonnen opblazen
![]()
damn, ik weet niet of ik dat ga reddenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:30 schreef RB het volgende:
Resume
9:45 shellpomp A1 meet bwt en opm
10:15 shellpomp bij de A10 meet met de lims
en vanaf daar richting Alkmaar![]()
wrom zou je dat niet reddenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
damn, ik weet niet of ik dat ga reddenanders doen we gewoon mijn 1e plan, zie ik jullie allemaal bij Q8
zal krap worden maar ok, we zullen er zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:42 schreef RB het volgende:
wrom zou je dat niet redden![]()
tijden zijn met de auto gemeten![]()
coolquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Popijn die handschoenen die jij hebt gepost zijn ook erg mooi. Ik heb naar dat soort handschoenen gekeken, maar vond 150 Euro wel erg duur. Ik heb nu hele mooie handschoenen gevonden. Ook van Revit
Ze zien er wel anders uit dan die jij hebt gepost en zijn zwart van kleur. Ik heb wel maatje xs meegenomen.
Wat is er mis met je huidige handschoenen danquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Popijn die handschoenen die jij hebt gepost zijn ook erg mooi. Ik heb naar dat soort handschoenen gekeken, maar vond 150 Euro wel erg duur. Ik heb nu hele mooie handschoenen gevonden. Ook van Revit
Ze zien er wel anders uit dan die jij hebt gepost en zijn zwart van kleur. Ik heb wel maatje xs meegenomen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal krap worden maar ok, we zullen er zijn![]()
Ja vanwege dat probleem. Ligt waarschijnlijk aan het type handschoen. Die andere houd ik gewoon als reserve.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:28 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is er mis met je huidige handschoenen dan
Of neem je andere handschoenen vanwege het snorprobleem
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
coolzomerhandschoenen moet ik ook nog ff scoren volgende week
ik heb hem al 'gewaarschuwd'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:39 schreef hicham het volgende:
[..]Gaan we met z'n allen naar de efteling lijkt 't wel
beter dat je geslaagd bentquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:38 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik was bang dat het nogal lastig zou worden. Mijn eerste zomerhandschoenen waren dus niet zo erg goed. Ze zaten ook een beetje krap bij de pink en wijsvinger omdat mij verteld was dat ze toch nog uitrekten. Ik had er gisteravond ook al een aantal gepast en die waren te lomp, te lijk, verkeerde kleur, verkeerde maat etc. In ieder geval zat er geen goede bij.
jullie gaan met 7 man naar 1 motor kijkenquote:
Nu Youssef nogquote:
Beter heeft ie genoeg drinken thuis in de koelkastquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie gaan met 7 man naar 1 motor kijkendie verkoper zal dat helemaal niet vreemd vinden
![]()
quote:fillempie kijken
Helemaal gemist, wat voor motor ga je kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:54 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jullie gaan met 7 man naar 1 motor kijkendie verkoper zal dat helemaal niet vreemd vinden
![]()
fillempie kijken
ik ga morgen naar deze kijkenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:05 schreef Makster het volgende:
Helemaal gemist, wat voor motor ga je kijken
Mooi ding, niks mis meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ga morgen naar deze kijken
[afbeelding]
en je hebt wel gelijk, mercy...ik zal de autorijders vertellen dat ze op een afstandje blijven
Owja dat bedoel ik ja, ik wou deze kopen en dan maken zoals die van Fast Freak (die nu ook te koop staatquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
is van deze gast: http://www.motor-forum.nl/forum/topic/92535?highlight=zx-7r maar is dus dezelfdehij heeft dus ook deze tank te koop: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/103381/1
wel jammer dan dat arrow systeem iddmaar hij had er nog een remus bij
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef Gebakken_vissie het volgende:
Hoe ziet dat stuurkuipje er trouwens uit? En over spuiten in natuurlijk ook een optie he
Ik heb er verder ook nooit wat mee gehad behalve de koppeling wat ik bij aankoop eigenlijk al merkte, en daarna preventief wat andere slijtage delen vervangen en ding een beetje pimpen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:39 schreef Gebakken_vissie het volgende:
nope, vrog nog of ie ook elke dag de onderdelen moest vervangenmaar hij rijdt er al op sinds ie 'm heeft, zonder problemen zoals als afgebroken uitlaten
Dat was Fazertje Ralf.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:05 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Je hebt ergens een lek roestzitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:30 schreef hicham het volgende:
Ik vind trouwens dat m'n uitlaat wel erg veel ploft bij het gas loslaten, moet ik hier nog wat aan doen of maakt dat niet veel uit?Eerst leek het wel mee te vallen maar nu lijkt het echt bij het minste of geringste al te gebeuren
Tuurlijk wel, zo'n ding koop je bijna voor het leven.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:27 schreef Makster het volgende:
Ideaal ding, geen idee trouwens of ik hem ooit nog is nuttig ga gebruiken
Nope was ik niet was jijquote:
Wowquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:56 schreef Worldbeater het volgende:
Gebakken vissie, zo ziet het kuipje eruit op de motor.
(Witte sticker heeft hij verwijdert.)
[afbeelding]
[afbeelding]
Ennnn gelijk een goed voorbeeld van een behoorlijk gepimpte KLX.![]()
Die man is 1.91 en heeft de motor zo verhoogt dat hij zelf nog amper bij de grond kan met zijn voeten.![]()
Best wel een goede anti diefstal verzekering.![]()
die vanmij waren ook geen ¤150quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die korte was jij![]()
De eerste was jij![]()
Die van mij was geen 150 euro, maar 50 euro![]()
![]()
Ik heb een mooier spatbord.quote:
Hmzz beetje Lidl kwaliteit dus.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:01 schreef RB het volgende:
[..]
die vanmij waren ook geen ¤150![]()
en niet van revit![]()
Alpinestars Smx-5 voor ¤ 50![]()
Nu niet meer.quote:Op zondag 10 juli 2005 00:41 schreef bwt het volgende:
Hmmm, misschien krijg ik het topic nog vol in me eentje.......
Betekent dus dat ik om 8.30 of zo weg rijd.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 20:30 schreef RB het volgende:
Resume
9:45 shellpomp A1 meet bwt en opm
10:15 shellpomp bij de A10 meet met de lims
en vanaf daar richting Alkmaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |