De jodenkoeken zijn wel ingepaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben te brak om mijn eerste te open
Maar Banaan: Veel plezier en bier op kamp![]()
te brak ? wat heb je allemaal gedaan dan ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben te brak om mijn eerste te open
Maar Banaan: Veel plezier en bier op kamp![]()
Dan had je zelf moeten openenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:53 schreef VoreG het volgende:
En een kuttitel en geen harry in de op
Over Harry is geen discussie mogelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De jodenkoeken zijn wel ingepakt
En VoreG, niet zeiken over titels. Over Harry mag wel een discussie ontstaan vind ik
Hey ik was bezig.. maar moest eerst een biertje pakken... dat ging toch echt voorquote:
Lopen in de Ardennen is trouwens cewlquote:
Moe, iets van chinese hapjes gegeten (wel lekker overigens), en ben nu aan mijn 4de palm bezig (vanaf 21.00 uur). Misschien is Brak het foute woord, maar nuchter ben ik niet meer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:54 schreef appelsientje het volgende:
[..]
te brak ? wat heb je allemaal gedaan dan ?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moe, iets van chinese hapjes gegeten (wel lekker overigens), en ben nu aan mijn 4de palm bezig (vanaf 21.00 uur). Misschien is Brak het foute woord, maar nuchter ben ik niet meer.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]jij bent goed bezig!! Plam
lekker daar ben ik ook mee bezig
Weltruste Schiggiequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat in ieder geval naar bed toe
Is te zien jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:57 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Plamlekker daar ben ik ook mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |