quote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:59 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Goed, maar ik ben motorisch debiel,.
Althans, dat blijkt, ik kan m'n oog niet open houden als de lens eraan komt. Dan gaat er zo'n stemmetje in m'n hoofd: "Kiiiiiijjjjk, er komt iets groots en plakkerigs naar je oog! Verdomme, wat zijn hier nou je reflexen? DICHT DAT OOG, hey, niets geen dat is maar een lens, ik mot dat niet, dicht doen, NU!"
En dan probeer ik me er wel tegen te verzetten, maar dan gaat zo langzaam trillend het oog dicht en plakt die lens aan m'n wimpers en valt hij op het lenzenmapje waardoor er nu allemaal haartjes in de lens zitten.
quote:Op zondag 10 juli 2005 17:20 schreef smvs het volgende:
OSG = pedo paradise.
Weet ik niet, maar die kennen we allemaal hoor.quote:ps ik vraag me af of ik die pic van ben b. al eens gepost heb.
Hmm, die naam zegt me niets.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:25 schreef smvs het volgende:
Ik ben Bas van Schoonhoven
In mijn tijd hadden we nog geen fok topics. Ik vind het wel opvallend dat uitgerekend mijn ouwe school zo'n mega serie topics heeft weten voort te brengen.
Juist, blablabla, back to that pedo thingy.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:25 schreef smvs het volgende:
Ik ben Bas van Schoonhoven
In mijn tijd hadden we nog geen fok topics. Ik vind het wel opvallend dat uitgerekend mijn ouwe school zo'n mega serie topics heeft weten voort te brengen.
Ik ga nog 100 topics om te hete brij heendraaien maak je maar geen zorgen.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:03 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Juist, blablabla, back to that pedo thingy.
Wat?.
Juist, maar dat zou dan gelden voor íedere middelbare school.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:14 schreef smvs het volgende:
[..]
Ik ga nog 100 topics om te hete brij heendraaien maak je maar geen zorgen.
Maar serieus, ik bedoel dat als je 22 bent het opvallend wordt hoe klein grut er eigenlijk op die OSG zit. Eigenlijk is het tegenovergesteld en nader ik juist de bejaarde leeftijd
?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:20 schreef smvs het volgende:
OSG = pedo paradise.
ps ik vraag me af of ik die pic van ben b. al eens gepost heb.
Hier nog de foto van Ben:quote:Op maandag 11 juli 2005 10:37 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
?
Geef daar nou eens even een goede uitleg voor.
Welke pic?
Hmm, ik twijfelde al nadat ik zei da iedereen die foto kende, want als je de foto bedoelde die ik bedoelde had je wel gezegd: de foto van Ben B. en Lutz L.quote:
Uhm, dat kan prima hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Hoe kun je een hekel hebben aan literatuur?
![]()
hehequote:Op zondag 10 juli 2005 03:36 schreef MrAli het volgende:
Owja, lieve..lieve..allerliefste Suuz:
"Druip, druip!"
Nu dus echt pitten,!
Jij bedoeld die zeilweek gebeurtenis zeker?quote:Op maandag 11 juli 2005 13:45 schreef MrAli het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfelde al nadat ik zei da iedereen die foto kende, want als je de foto bedoelde die ik bedoelde had je wel gezegd: de foto van Ben B. en Lutz L.
Dit is dus toch een andere, en niets speciaals volgens mij.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:02 schreef NerdoNielso het volgende:
Hmm, kom er net achter dat ik 13 smsjes heb gehad dit weekend, waarvan 2 van Erwin en 2 van Iris, de andere 9 van Mariska...![]()
-edit: wist dat er veel waren, maar 9 is toch wel een record![]()
Uhu!quote:Op maandag 11 juli 2005 14:49 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Jij bedoeld die zeilweek gebeurtenis zeker?
Wie zegt dat die sms'jes positief waren?quote:Op maandag 11 juli 2005 14:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]een beetje pimpen met je populariteit he?! tsssk.
Het blijft aandacht.quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wie zegt dat die sms'jes positief waren?
True, is alleen maar de vraag of je daar blij mee moet zijn.quote:
Pimpen jaquote:Op maandag 11 juli 2005 14:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]een beetje pimpen met je populariteit he?! tsssk.
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:59 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wie zegt dat die sms'jes positief waren?
Uhuhquote:
3 opties:quote:Op maandag 11 juli 2005 15:41 schreef MrAli het volgende:
[..]
True, is alleen maar de vraag of je daar blij mee moet zijn.
veel gelukquote:Maar nu de fietstassen van de spartamet maar eens vol laden met gereedschap om vervolgens te kijken of ik mijn fiets nog thuis kan krijg zonder hulp van iemand met auto.
Cool, hebben ze nog iemand nodig voor jou oude taak?quote:Op maandag 11 juli 2005 17:18 schreef -Mzraki- het volgende:
Terug van werk, nieuwe (leukere) taak gekregen, nu met nog meer verantwoordelijkheid.
Nee, die doe ik ook nog steeds, het verwerken van de gegevens verzameld met het landelijk inventariseren nadert zijn einde, daar helpt een collega ook nog bij. En het catagoriseren van de facturen is niet heel erg veel werk.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:01 schreef errrrr het volgende:
[..]
Cool, hebben ze nog iemand nodig voor jou oude taak?
Wat is er in de Lindeboom? Groot feest?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:19 schreef DearPrudence het volgende:
Oy Suuz, jij vanavond ook naar de Lindeboom?
Etwas met de Rotary.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:25 schreef MrAli het volgende:
[..]
Wat is er in de Lindeboom? Groot feest?
Ah, kijk aan.quote:
Ik kan altijd en toch nooit, dus regel maar iets en ik probeer aanwezig te zijn...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef il_mostro het volgende:
Alwin, Hans, Niels (misschien Kees en andere geïnteresseerde), Leon en ik hadden het idee om volgende week (Maandag t/m woensdag) een LAN te houden bij mij thuis. Meld het ff of je dan kunt. Zal vast nog wel een e-mail volgen ook, maar eerst even een Animo check
Niet geïnteresseerd en bovendien niet aanwezig. Vanaf zondag ben ik namelijk een weekje naar Zwitserland, op de motor.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef il_mostro het volgende:
Alwin, Hans, Niels (misschien Kees en andere geïnteresseerde), Leon en ik hadden het idee om volgende week (Maandag t/m woensdag) een LAN te houden bij mij thuis. Meld het ff of je dan kunt. Zal vast nog wel een e-mail volgen ook, maar eerst even een Animo check
Tja, je kan ook gaan sparen voor de vakantiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:15 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Niet geïnteresseerd en bovendien niet aanwezig. Vanaf zondag ben ik namelijk een weekje naar Zwitserland, op de motor.
Nah, niet nodig, bovendien is vakantie houden leuker.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:30 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Tja, je kan ook gaan sparen voor de vakantie![]()
Dinsdag werk ik de hele dag, voor de rest kan ik. Dan maar een dagje brak werken + GPquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:30 schreef il_mostro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |