Net zoals Leon, Hans en Nielsquote:
Is jou kamer niet permanent in een opgeruimde staat?quote:Op maandag 18 juli 2005 17:16 schreef DearPrudence het volgende:
Ook uitgewerkt.(een half uurtje geleden al)
Ik heb mijn kamer allaaaaang opgeruimd.
en mijn tas ingepakt voor sxm.![]()
Nee hoor, af en toe is het echt een zootje. Maar het is moeilijk om een heel onopgeruimd kamer te hebben mijn zo'n klein kamertje.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:37 schreef errrrr het volgende:
[..]
Is jou kamer niet permanent in een opgeruimde staat?
en je gaat toch pas volgende week weg?
Niet dat mijn tas echt uitgepakt is na het proefkamperen
Ach, Ali weet het ook te presteren in zijn kleine kamer. En een grote kamer is helemaal geen probleem... hij lijkt nu alleen zo grootquote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe is het echt een zootje. Maar het is moeilijk om een heel onopgeruimd kamer te hebben mijn zo'n klein kamertje.En anders ruimt mijn mama het stiekem een beetje op enzo. Kan ze niet laten.
![]()
En ja, volgende week dinsdag pas, maar ik moet iets doen, ik ben anders zo nerveus..Gelukkig heb ik mijn HP's nog, allemaal aan het herlezen voordat ik aan nr 6 begin.
![]()
Tja, maar ik ben al gaan aftellen vanaf rond de 100 dagen, dus dan is 8 opeens heel weinig eh.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:12 schreef errrrr het volgende:
[..]
Ach, Ali weet het ook te presteren in zijn kleine kamer. En een grote kamer is helemaal geen probleem... hij lijkt nu alleen zo groot(dit keer zal hij zelfs > 4 dagen opgeruimt blijven, omdat ik bij Niels W zit
)
En nu al zenuwachtig, dat is wel heel vroeg. Nouja, ik heb ook wel zin in over twee weken, maar we hebben alles te goed voorbereid, kan niks meer doen
De nieuwe HP is bij ons nog niet binnen, ma had 'm besteld, maar waar die blijft
Valt wel mee hoor, jij bent nooit bij mij geweest op m'n hoogtijdagen.quote:Op maandag 18 juli 2005 18:07 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Nee hoor, af en toe is het echt een zootje. Maar het is moeilijk om een heel onopgeruimd kamer te hebben mijn zo'n klein kamertje.En anders ruimt mijn mama het stiekem een beetje op enzo. Kan ze niet laten.
![]()
En ja, volgende week dinsdag pas, maar ik moet iets doen, ik ben anders zo nerveus..Gelukkig heb ik mijn HP's nog, allemaal aan het herlezen voordat ik aan nr 6 begin.
![]()
Voor wintersport ben ik begonnen bij meer dan 365 dagen!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben al gaan aftellen vanaf rond de 100 dagen, dus dan is 8 opeens heel weinig eh.
Ik had m bij Bol.com besteld en jullie dan?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:21 schreef SuUz2ko het volgende:
Ja Niels, ik ben vandaag precies een jaar bezetMaar echt dat feest was geweldig. Ik heb zelfs met matté (whatever) hoep gedanst.. Nou dan weet je het wel
:D
Esmé, als ik je niet meer spreek! Have a lot of fun!! Liefs!
De boekenclub dacht ik... vaag gedoequote:Op maandag 18 juli 2005 18:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Tja, maar ik ben al gaan aftellen vanaf rond de 100 dagen, dus dan is 8 opeens heel weinig eh.
Ik had m bij Bol.com besteld en jullie dan?
Bart Loos?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:23 schreef DearPrudence het volgende:
vanavond verjaardag van Bart L.
Niels W. en Suuz.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:49 schreef -Mzraki- het volgende:
Trouwens, het gaat wel stil worden hiero straks, Hans, Kees en Niels naar italië/griekenland, Esmé naar Sint Maarten, dan heb ik alleen nog maar, euhm, Ali en Max.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |