quote:
Je hebt de ultieme party in Skil juist gemist man
Altijd leuk om iedereen boven de 20 die je ken dronken te zien
Onder de 20 was er weinig lekkers aanwezig
Maargoed, werd dus om 20.00 uur gebeld of ik zin had om te werken vanavond: "Tuurlijk, hoe laat moet ik beginnen?", "Uhm, nou nu!"
Ik dus gelijk naar de haven toe gegaan. Heb ik tot 23.00 uur uit m'n neus staan eten, er was nog niet zo gek veel animo voo broodjes hamburger / gehaktbal / pikanto...
![]()
Toen in 3 uur 200 broodjes bal weggeschept en toen nog in een uur meer dan 50 koude ballen / pikanto's verkocht omdat ik van de organisatie niets meer mocht verwarmen en mensen toch nog hun muntjes op wilde maken... Het was voorgegaard, maar of er niemand ziek wordt... is de vraag
Vader Schagen heeft ook nog 2 broodjes koude gehaktbal genuttigd en m'n nichtje / buurvrouw, begon helemaal om me heen te hangen of ik niet even een balletje wilde verwarmen voor d'r enzo.. Heeft uiteindelijk 5 ballen mee naar huis genomen in in de magnetron gestopt.
Maargoed, rond 3.00 uur was de zaal zo goed als leeg en waren de honderden bierglazen van de grond af
![]()
Ben nog even wezen pilsen / patat eten bij m'n buurvrouw / nichtje en dat was best gezellig... Altijd leuk, mensen dronken zien als je zelf pas aan je 3e pilske bezig bent
Mjah, 1000 kaarten verkocht, 800 man in de tent, ongeveer 200 buiten de tent... Goede muziek, goede geluidskwaliteit en maar een paar keer dat wat jongens / meiden ruzie hadden / vuisten gingen / zouden gaan gebruiken...
(en ik meen 3000 liter pils genuttigd)