O wat was t leuk vandaag!!!!!
En al die iniminiebabietjes
![]()
Julius, Demi en Yoram natuurlijk. Wat een scheetjes.
Maar Noah en Amber en Maria (dat lachje, zo leuheuk!!!) en eindelijk Jolie die steeds rondjes liep
![]()
en Kai met zijn felle ogen en Ela waren ook prachtig.
En dan had je Piet wat lieverd, die al heel goed over t gras kon stappen met zijn knieen heel hoog opgetrokken. Zo leuk om te zien.
En Dylan die in t begin me ff spontaan kwam begroeten
![]()
En Suus de scharrelaar die overal liep te snaaien
![]()
En Alicia met dr prachtige vlechtjes. Chiara de drama kween
![]()
En Luca die bij binnenkomst direct alweer verdwenen was. Wat kan die lekker spelen zeg.
En dan had je nog die 2 pubers die maar blven lachen
![]()
En Daniman natuurlijk die flink aan t sjansen was
![]()
En dan natuurlijk mijn eigen meiden
![]()
Die helemaal uitgeblust zijn nu. Bo vermaakte zich heel erg. Op t laatst was ze lekker met Alicia aan t spelen en aan t kibbelen
![]()
Knor en ik wisten niet wat we meemaakte. Normaal speelde ze altijd lief naast elkaar en nu kribbig met elkaar. En nadoen he Alicia had een bh aan (zo'n topje) Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook een bh. Dus Bo dr bikinihesje aan.
Ik vind t super gezellig.
Zo leuk om iedereen eens in t echie te zien. En om anderen weer te zien.
Ik ben gesloopt maar ik heb genoten. En achteraf denk ik altijd ik had nog wel ff met die en die willen praten. Maar dat is zo leuk er komt vast wel weer een keer. (en volgens Edje kan dat niet snel genoeg zijn merk ik zo
![]()
)
Shit vergeet ik Melvin helemaal. En die heeft juist van prachtige ogen met prachtige wimpers. Hoe kan ik die vergeten
![]()
Dalijk ff foto's doen heb er niet veel, zag iedereen zo met camera lopen dat ik dacht dat kom wel goed
[ Bericht 5% gewijzigd door jessie op 10-07-2005 20:15:14 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!