Nieteensquote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Liepen die kinderen allemaal niet met een boog om je heen vonnuh?
Die andere moeders hadden je met een koelbox op een volledig ander grasveld geparkeerd?quote:
quote:
Zie je dat echt niet LB ? 't mondjequote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Luchtbel het volgende:en ik zeg iedere keer dat ik het zelf niet zo heel goed zie maar we horen het wel meer ja
Ja dat zou ook wat zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef Ladybos het volgende:
Ik vind helemaal niet dat je boos kijkt LB.
Aangezien dees doosje vast wel even nodig heeft om uit te vogelen hoe dat in zijn werk gaat: hoe en waar valt dat te beluisteren?quote:
Dat vind ik dus al sinds Ballorig Houten! Heerlijke mensen, heerlijke kindjes, heerlijk gezinnetje!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef snakelady het volgende:
Jessie, wat een heerlijk gezin heb je , een genot om naar te kijken.
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
En weet je stiekum had ik wel gedacht en gehoopt dat Mous er ineens zou staan.
http://www.actionradio.nl/listen.plsquote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aangezien dees doosje vast wel even nodig heeft om uit te vogelen hoe dat in zijn werk gaat: hoe en waar valt dat te beluisteren?![]()
ik vond dat boos kijken nog wel meevallen hoor gisteren!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja het mondje wel. Maar ik vind bijvoorbeeld wel dat ze heel anders kijkt. Ik kijk altijd boos en Jolie altijd verbaasd. En ook gewoon ik weet niet. D'r mond dat ben ik wel met je eens. Maar goed misschien zag ik er ook wel zo uit vroeger, dat weet ik niet.
Anders open jij ook even meteen een nieuw topicquote:Op maandag 11 juli 2005 09:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
volgende keer moet almere maar aan de beurt zijn.. is zo ontzettend gezellig
Ja, even bij www.actionradio.nl kijken hoe en wat na te luisterenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:06 schreef daniman het volgende:
Ik neem aan dat als jij (Yvonne) op Fok!radio komt over die picknick, dat dat dan na een week ook nog wel terug te beluisteren is? In de tijdelijke woning waar ik nog zit heb ik geen internet, zaterdag heb ik nodig om alles terug te verhuizen en op zijn plek te zetten dus ik ben denk ik pas op zijn vroegst zaterdagavond laat weer online...
Ik ren vast naar FB, als er nu geen rel van komt..quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef Sugar het volgende:
Was idd leuk!
Yvonne, een volgende keer ga je niet weer denken dat ik Bifi ben en dus een rellende actieve man heb op OUD , he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |