Ik had inderdaad weer op mijn traphekjes gehooptquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:41 schreef jessie het volgende:
Rewimo waarom kom jij niet?
Gelukkig zit de begeleiding nu naast me dus ik heb het meteen gevraagd. Nou ik ga heel vaak alleen naar de dierentuin of naar de boekwinkel of op reis met de trein dus dit wilde ik ook helemaal alleen doen. We hebben het wel goed voorbereid en ik weet dat er veel kinderen zijn (maar mede door fok kan ik er nu beter mee omgaan en zal ik geen kind pijn doen of iets naars, geen zorgenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
oxy, wat kunnen we (of ik) doen als het met jou niet goed gaat?
Denkende aan de tas met zooi die ik mee moet slepen neig ik sterk naar de wandelwagen (alles onderin proppenquote:
ik ook niet hoor oxy, ik ben ook niet zo van de lichamelijkequote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:09 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Gelukkig zit de begeleiding nu naast me dus ik heb het meteen gevraagd. Nou ik ga heel vaak alleen naar de dierentuin of naar de boekwinkel of op reis met de trein dus dit wilde ik ook helemaal alleen doen. We hebben het wel goed voorbereid en ik weet dat er veel kinderen zijn (maar mede door fok kan ik er nu beter mee omgaan en zal ik geen kind pijn doen of iets naars, geen zorgen).
Ik hoop dat alles goed gaat en anders ga ik gewoon zelf naar huis. Ik heb een noodnummer bij me dat ik zelf kan bellen of andere mensen als ik bijvoorbeeld een ongeluk krijg of zoiets.
Oxy, voorbereid en welOja, ik vind het niet fijn als mensen mij aanraken.
![]()
Dus én met de wagen met Suus er in én met de fiets komend?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
als jij het kan lopen, kan je toch ook allebei doen?
zetten we meteen het fietszitje achterop je fiets.
Bij restaurant Juliana zit een parkeerplaats, anders her en der verspreid in de omliggende straatjes. Het park zelf heeft geen officieel parkeerterrein. Onder de d van "grote grasveld" (linkerkant kaartje) zit ook nog een ingang naar het park.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:38 schreef yvonne het volgende:
Practische vraag, waar kun je parkeren?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef jessie het volgende:
Hoe is t in huize Lois?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:36 schreef Sugar het volgende:
Wanneer? Zondag a.s. (10-07-2005) om ongeveer 11.00 u.
Waar? Julianaprak te Utrecht
Waar precies?
[afbeelding]
Met ons mee, uurtje of 10 doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:00 schreef jessie het volgende:
Hoe ga je dan knor?
vind ik ook hoor Mous, jammer dat het ver karren isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:39 schreef moussy het volgende:ik wil ook!!
Maar bijna 2 uur auto is me toch echt te gek, maar het klinkt nu al gezellig!!
Neem jij iets mee waar klontjes en bonkjes in zitten?quote:
Sliertjes en bonkjesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Neem jij iets mee waar klontjes en bonkjes in zitten?
't zal niet zijn eerste zijn....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |