Maria was favoriet bij Remco, hij heeft echt genoten van haar vrolijke snoetje en geschater!
Ik heb echt zo gelachen om Brechtje van 14 
![]()
 en haar vriendin. Even kreeg ik heimwee naar die puberteit... wat waren die meiden melig 
![]()
 Geweldig!
En Piet lekker ding, jammer dat je (en je moeder 
![]()
 ) zo moe was, ik heb echt te kort van je genoten. I
Die kleintjes, de aanstaande dreumesjes, waren stuk voor stuk zo heerlijk lief, zo schattig aan het keutelen met elkaar. Wacht maar hoor dames, zo lief en rustig is Chiara ook geweest 
![]()
Melvin is echt een heel rustig jochie he, die merk je haast niet op, maar het is wel een scheetje hoor! 
Jolietje is lief! Ze kan zo zoet lachen 
![]()
Die meisjes lekker aan het spelen met het water, Daniman liep wel heen en weer om bakken met water te vullen...
Suus is ook zo grappig, zo'n stil grietje die lekker loopt te scharrelen met een eeuwige glimlach!
Luca zie ik haast nooit op de meetings, die is meteen pleite als hij maar lekker kan spelen.
De kleine babytjes waren ook heerlijk tevreden, Demi klein poppetje, Noah lief vrolijk ventje, Julius met zn mooie grote ronde ogen, wauw! En Ela, dat is echt een mooi plaatje, wat een lief koppie heeft ze zeg.
En alle papa's en mama's waren ook helemaal oke, ik vond het weer erg leuk om bekende gezichten te zien en nieuwe mensen te ontmoeten. Jammer dat ik met een paar mensen nauwelijks contact heb gehad, maar goed, next time better!
Het was weer helemaal geslaagd! 
![]()
De kindjes hier hebben het leuk gehad, Chiara had een mooie leuke dag gehad en Yoram zag er ook tevreden uit, ze hebben beiden een indrukwekkend weekend achter de rug en waren helemaal op.