mosterd na de maaltijd? misschien... maar wel correct opgemerkt... vlak voor mijn dood wil ik ook nog even heilig zijn...quote:op zondag 4 september 2005 21:10 schreef alicey het volgende:
als je nog 77 posts er over door discussieert wordt het antwoord irrelevant.
dat wordt het dan ja.quote:op zondag 4 september 2005 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mosterd na de maaltijd? misschien... maar wel correct opgemerkt... vlak voor mijn dood wil ik ook nog even heilig zijn...
het is kunstquote:op zondag 4 september 2005 21:12 schreef copycat het volgende:
grammaticaal klopt het inderdaad niet (duh), maar de tt is zo gemaakt omdat ik 'm zo wilde maken.
ik hou van koppige vrouwen...quote:op zondag 4 september 2005 21:12 schreef copycat het volgende:
grammaticaal klopt het inderdaad niet (duh), maar de tt is zo gemaakt omdat ik 'm zo wilde maken.
quote:
dit is al de tweede keer deze week dat je mij quote voordat ik het tekstje heb aangepastquote:
wordt het uiteindelijk een beetje zomer, is het weer niet goed.quote:op zondag 4 september 2005 21:12 schreef r_on het volgende:
dat drie mods geen zomer kennen maken hebben we wel gezien ja. godnogantoe! de laatste anderhalve week begint het eindelijk eens ergens op te lijken. lekker nederlands; toch nog iets over het weer zeggen.
zekerheid voor alles.quote:op zondag 4 september 2005 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mosterd na de maaltijd? misschien... maar wel correct opgemerkt... vlak voor mijn dood wil ik ook nog even heilig zijn...
ik ben sneller dan het licht kennelijk. :'0quote:op zondag 4 september 2005 21:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is al de tweede keer deze week dat je mij quote voordat ik het tekstje heb aangepast![]()
ik zou voor jou nog altijd een mentale profielschets maken. ik ben het niet vergeten, maar je houdt nou eenmaal van verrassingen.quote:
hij neukt ze. doh.quote:
da geef nie, we zien dat het kunst is.quote:op zondag 4 september 2005 21:13 schreef copycat het volgende:
[..]![]()
wel met een hele kleine k , hoor...
in zekere zin wel.quote:op zondag 4 september 2005 21:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou voor jou nog altijd een mentale profielschets maken. ik ben het niet vergeten, maar je houdt nou eenmaal van verrassingen.
lucky luke, oh nee dat was schaduw...quote:op zondag 4 september 2005 21:15 schreef alicey het volgende:
[..]
ik ben sneller dan het licht kennelijk. :'0
de schaduw is weer het gevolg van licht, dus die zal ook wel ongeveer zo snel zijn dan.quote:op zondag 4 september 2005 21:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lucky luke, oh nee dat was schaduw...
het detail is dat ik mijn toompje heb gescheurd en ff rustig aan moet doen, bummer, but i will survive...quote:op zondag 4 september 2005 21:17 schreef alicey het volgende:
[..]
het gaat om de details, dit was een inkoppertje.
wat is eerder het licht of de schaduw?quote:op zondag 4 september 2005 21:18 schreef alicey het volgende:
[..]
de schaduw is weer het gevolg van licht, dus die zal ook wel ongeveer zo snel zijn dan.
quote:op zondag 4 september 2005 21:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het detail is dat ik mijn toompje heb gescheurd en ff rustig aan moet doen, bummer, but i will survive...
die indruk kreeg ik weer wel.quote:op zondag 4 september 2005 20:58 schreef alicey het volgende:
ik heb niet de indruk dat de reacties rot bedoeld zijn qamar..
schaduw=lichtquote:op zondag 4 september 2005 21:18 schreef alicey het volgende:
[..]
de schaduw is weer het gevolg van licht, dus die zal ook wel ongeveer zo snel zijn dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |