Zo zijn er wel meer dingen triestquote:
Mooi, au revoirquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:04 schreef HuHu het volgende:
Dames en heren,
Hier volgt een mededeling: ik ga op vakantie.
Wanneer? Nu!
Dit is dus mijn laatste post op Fok! Voor vandaag, voor de komende twee weken. Als ik terugkom zal ik jullie wellicht verblijden met foto's van mooie door de zon gebruinde dames. Maar het moment van afscheid komt nu.
Vaarwel,
HuHu
veel plezier in Turkije, jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:04 schreef HuHu het volgende:
Dames en heren,
Hier volgt een mededeling: ik ga op vakantie.
Wanneer? Nu!
Dit is dus mijn laatste post op Fok! Voor vandaag, voor de komende twee weken. Als ik terugkom zal ik jullie wellicht verblijden met foto's van mooie door de zon gebruinde dames. Maar het moment van afscheid komt nu.
Vaarwel,
HuHu
volgens mij zijn ze onderaan begonnen, dus het kan enkel beterquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Mikkie het volgende:
Volgens mij is het niveau van deze reeks dalende.
Thanksquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef BrauN het volgende:
Stuart, [insert doodsverwensing].
ik moet nog een TT verzinnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze onderaan begonnen, dus het kan enkel beter
Nope, nog nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef Lu_uK het volgende:
Heeft iemand Madagascar al gezien?
nee voor morgenquote:
Een terminale grafkanker zou hem niet misstaan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef BrauN het volgende:
Gisteren, in de atlasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef Lu_uK het volgende:
Heeft iemand Madagascar al gezien?
ik heb geen zin om vanavond nog een topic te openen, heb ik vandaag al gedaanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:09 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
nee voor morgen
mijn vorige TT was best goed
Ha Braun!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef BrauN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |