dat er een dubbele moraal leeft. Een aanslag in de westerse wereld: de wereld vergaat zowat, iedereen van streek. Een aanslag op mensen in irak (in dit geval zelfs kinderen), is minder erg en vergeet men graag.. ver van mijn bed showquote:
We kunnen moeilijk om ELKE moslim terroristische aanslag 2 minuten stilte inlassen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:58 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat er een dubbele moraal leeft. Een aanslag in de westerse wereld: de wereld vergaat zowat, iedereen van streek. Een aanslag op mensen in irak (in dit geval zelfs kinderen), is minder erg en vergeet men graag.. ver van mijn bed show
nee maar wat maakt deze terroristische aanslag erger dan een terroristische aanslag op een groep kinderen waarbij er 24 het leven laten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
We kunnen moeilijk om ELKE moslim terroristische aanslag 2 minuten stilte inlassen.
Dan hoef ik niet meer te gaan werken.
Niets, heeft ook niemand gezegd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:01 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
nee maar wat maakt deze terroristische aanslag erger dan een terroristische aanslag op een groep kinderen waarbij er 24 het leven laten?
Niet meer dan logisch.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:58 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat er een dubbele moraal leeft. Een aanslag in de westerse wereld: de wereld vergaat zowat, iedereen van streek. Een aanslag op mensen in irak (in dit geval zelfs kinderen), is minder erg en vergeet men graag.. ver van mijn bed show
Aanslagen Londen 2quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:04 schreef WinstonSmith het volgende:
Wat hoorde ik nou over een oefening die werd gehouden in de metro tentijde van de aanslagen. Precies zo'n oefening als datgene wat plaatsvond meerdere explosie's in de metro, Iemand anders dit ook gehoord?
iets met drillen, maar ook weer erg far fetched.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:04 schreef WinstonSmith het volgende:
Wat hoorde ik nou over een oefening die werd gehouden in de metro tentijde van de aanslagen. Precies zo'n oefening als datgene wat plaatsvond meerdere explosie's in de metro, Iemand anders dit ook gehoord?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:07 schreef BansheeBoy het volgende:
-
Precies die ja, Was dat ook niet zo tijdens 911, hoevaak hebben ze wel niet van dit soort oefeningen en waarom vertelt men dat ons niet, tenzij het weer eens in d ArenA is. Je gaat nog bijna in die conspiracies geloven als ze zo door gaan.quote:
Tijdens 9/11 hadden ze ook 'toevallig' oefeningen met gekaapte vliegtuigen....quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:13 schreef WinstonSmith het volgende:
Precies die ja, Was dat ook niet zo tijdens 911, hoevaak hebben ze wel niet van dit soort oefeningen en waarom vertelt men dat ons niet, tenzij het weer eens in d ArenA is. Je gaat nog bijna in die conspiracies geloven als ze zo door gaan.
Kan leiden tot nieuwe tips.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:30 schreef APK het volgende:
Brr, wat een enge moslims.
Wat heeft dat nou voor nut, om die foto's vrij te geven
De hele wereld heeft geen beperkingen op het vrijgeven van namen en foto's van verdachten van een verdachte. Alleen in Nederland doen ze aan die onzinnige zelfcensuur.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:30 schreef APK het volgende:
Brr, wat een enge moslims.
Wat heeft dat nou voor nut, om die foto's vrij te geven
Terror gamesquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:04 schreef WinstonSmith het volgende:
Waarschijnlijk maakte het hen niet zo erg veel uit. Het effect zou denk ik ook nagenoeg gelijk geweest zijn bij een verdubbeling of halvering van het aantal slachtoffers.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef Hallulama het volgende:
DAMES, HEREN,
Stomme vraag...
Waarom bliezen de zelfmoordterroristen zichzelf niet op tijdens de festiviteiten rondom de toewijzing van de Olympische Spelen 2012 aan London, of tijdens Live8?
Waarschijnlijk wilden ze maar gemiddelde schade toebrengen?
De semtex was nog niet binnen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:55 schreef Hallulama het volgende:
DAMES, HEREN,
Stomme vraag...
Waarom bliezen de zelfmoordterroristen zichzelf niet op tijdens de festiviteiten rondom de toewijzing van de Olympische Spelen 2012 aan London, of tijdens Live8?
Waarschijnlijk wilden ze maar gemiddelde schade toebrengen?
Hoeveel oefening heb je nodig als je met een bom in je een rugzak ergens de boel wilt opblazen?quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:08 schreef Vitalogy het volgende:
Ik denk niet dat ze op dat soort evenement kunnen oefenen. Aangezien Live8 nogal snel uit de grond was gestampt en Londen misschien in de voorronde al geelemineerd kon worden. No pun intended. Bovendien is er ook nog zoiets als beveiliging bij die evenmenten.
"it is easy to be a terrorist"quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Hoeveel oefening heb je nodig als je met een bom in je een rugzak ergens de boel wilt opblazen?
Daar wandel je toch gewoon vrolijk fluitend naar toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |