Dat zou mooi zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:55 schreef golfer het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet komt de cut te liggen op +1, dus kan Tom Watson toch nog het weekend spelen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:39 schreef Chillmeister het volgende:
wat geweldig dat alle TVs op werk gisteren en vandaag de hele dag BBC aan hadden. Heb bijna geen werk uitgevoerd de afgelopen twee dagen
zekers. Vond het wel jammer dat ik sommige spelers niet heb zien spelen terwijl ze wel goede scores hadden neergezet zoals bijv. Sandy Lyle en John Daly. Altijd leuke om die eventjes te zien. Freddy 'Boom Boom' Couples heb ik wel eventjes gezien op de buis.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi he, zoals de BBC ons de hele dag op de hoogte houdt en nauwelijks een shot missen?
Respect voor die cameramensen, vooral die in die enorme hoogwerkers boven de baan moeten werken.![]()
Lazy Freddy was toen ik met golfen begon mijn held qua relaxte swing.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:12 schreef Chillmeister het volgende:
Freddy 'Boom Boom' Couples heb ik wel eventjes gezien op de buis.
Ja leuk voor Ollie en hij mag morgen op de laatste dag weer net als de eerste 2 dagen samen met zijn vriend Woods de baan in.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 21:08 schreef Chillmeister het volgende:
ik vind het leuk dat Olazabal helemaal terug is.
Ik zag gister ergens een complete lijst, maar dit zijn de bedragen voor de eerste tien (in euro)quote:Op zondag 17 juli 2005 13:44 schreef Coelho het volgende:
Nog een rondje 67 en Maarten eindigt top 5.
Wat is het prijzengeld hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |