we hebben idd nog meer foto's maar daar staat er steeds maar 1 op, deze zijn de 2 spectaculairstequote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:43 schreef Mirage het volgende:
Leuk, hebben julie nog meer foto's ?
hebben we gedaan ja, anders zouden op de andere foto's de bollen ook te zien zijn geweest die we gemaakt hebben, voordat we waren geweest dacht ik ook dat het zo wel te verklaren zou zijn, maar het zijn echt orbs, ik geloofde echt mijn ogen niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Enyalius het volgende:
heb je naderhand gekeken dat je camera lens schoon was? dat er geen condensatie heeft plaatsgevonden. dat er geen vliegende stofdeeltjes of iets anders was dat wellicht een "orb" heeft kunnen creeren?
We waren met z'n drieën en 2 fotocamera's, allebei de camera's hebben die bollen vastgelegd, maar of het geesten zijn dat zou ik niet weten, wat het wel zijn geen idee, heb er geen verklaring voor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 19:32 schreef Enyalius het volgende:
yup maar je moet eerst al het andere uitsluiten voor je kan zeggen dat het een geest was. tenzij je iemand bij je had die kon zeggen of er idd iets was of niet.
dingen op camera vastleggen is altijd tricky. en het is altijd lastig te zeggen of er werkelijk iets is of niet tenzij je er zelf bij was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |