abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29791438
Wij gaan toch maar wel Ik laat wel weten hoe het geweest is
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_29932759
en hoe was het?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
pi_29934765
We waren maar met z'n drieën, en het was zo donker, 't was een tijd geleden dat we zo bang waren geweest! , maar goed hier een paar foto's die we gemaakt hebben:

de bloedsteen "by night" (Hier was nog niets te zien):

De legende dat er bloed uitkomt wanneer je er in prikt klopt in ieder geval niet!

Hier een foto van bij de grafheuvel:

En nog een:

Misschien iemand een verklaring voor?

Het witte wief hebben we ook niet gezien, dus binnenkort gaan we weer en dan blijven we wat langer en nemen een camera mee om te filmen. Kijken wat er dan voor gekke dingen gebeuren
Een soort van Witte Wief Project
Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_30004800
bizar zeg, en die orbs waren dus alleen bij de grafheuvel??
pi_30004910
Leuk, hebben julie nog meer foto's ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_30004958
Ja inderdaad dat is het gekke. waarom alleen daar en eromheen niet?
En wat is het? Toch een vreemde plek daar bij die grafheuvel.
Zondag gaan we trouwens weer om 12 uur 's nachts daarheen, en dit keer om te filmen.
Kijken of we dat fenomeen ook zo vast kunnen leggen
pi_30005026
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:43 schreef Mirage het volgende:
Leuk, hebben julie nog meer foto's ?
we hebben idd nog meer foto's maar daar staat er steeds maar 1 op, deze zijn de 2 spectaculairste
foto's
pi_30005155
En ben je nuchter gebleven?
pi_30005361
Nou ik moet eerlijk zeggen, ik stond te trillen op mijn benen. Ik was echt heel bang maar ik liet mezelf niet kennen. Die hele sfeer daar 's nachts in dat bos was voor mij echt angstaanjagend maar we waren ook maar met ons drieën. Toen we terugliepen (je kon haast wel zeggen terugrennen) hadden we gewoon het gevoel alsof we nagekeken werden maar dat kwam vast door de spanning die we hadden, dan ga je al gauw dingen voelen en zien die er niet zijn he
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:22:20 #160
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30006063
heb je naderhand gekeken dat je camera lens schoon was? dat er geen condensatie heeft plaatsgevonden. dat er geen vliegende stofdeeltjes of iets anders was dat wellicht een "orb" heeft kunnen creeren?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30006232
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:22 schreef Enyalius het volgende:
heb je naderhand gekeken dat je camera lens schoon was? dat er geen condensatie heeft plaatsgevonden. dat er geen vliegende stofdeeltjes of iets anders was dat wellicht een "orb" heeft kunnen creeren?
hebben we gedaan ja, anders zouden op de andere foto's de bollen ook te zien zijn geweest die we gemaakt hebben, voordat we waren geweest dacht ik ook dat het zo wel te verklaren zou zijn, maar het zijn echt orbs, ik geloofde echt mijn ogen niet.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 19:32:45 #162
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30006346
yup maar je moet eerst al het andere uitsluiten voor je kan zeggen dat het een geest was. tenzij je iemand bij je had die kon zeggen of er idd iets was of niet.

dingen op camera vastleggen is altijd tricky. en het is altijd lastig te zeggen of er werkelijk iets is of niet tenzij je er zelf bij was
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30006525
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 19:32 schreef Enyalius het volgende:
yup maar je moet eerst al het andere uitsluiten voor je kan zeggen dat het een geest was. tenzij je iemand bij je had die kon zeggen of er idd iets was of niet.

dingen op camera vastleggen is altijd tricky. en het is altijd lastig te zeggen of er werkelijk iets is of niet tenzij je er zelf bij was
We waren met z'n drieën en 2 fotocamera's, allebei de camera's hebben die bollen vastgelegd, maar of het geesten zijn dat zou ik niet weten, wat het wel zijn geen idee, heb er geen verklaring voor.
Op deze site staan ook foto's van orbs:

http://home.hetnet.nl/~lichtbol/ligtnl.htm

Ik denk dat het niet aan een vieze lens lag
pi_30112651
en zijn jullie zondag nog geweest?
pi_30116517
Nee het is helaas niet doorgegaan, er waren een paar brak van het weekend helaas
maar binnenkort gaan we zeker nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')