Info voor vier verschillende legendes (waaronder Solse Gat en Kernhem) kun je o.a. krijgen bij vvvgarderen.nl : wat ik tot nu toe te weten ben gekomen:quote:Op maandag 1 augustus 2005 23:36 schreef Dirman het volgende:
[..]
Dat zal Louis Fraanje dan ook wel zijn, aangezien de stichting vrij klein is en hij daar de grote (enige) baas is. Ik zal eens kijken wanneer dat is. Ik denk dat ik hier dan wel heen ga. Als ik weet wanneer het is, zal ik dat wel even posten.
Ligt eraan, ik kreeg een heel warm gevoel bij de stichting ? waar ik tegenaan liep.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Nadeel is dat je er dan zo´n figuur van een officiele instantie bij krijgt. Voor mijn gevoel haalt dat het avontuurlijke van zo´n bezoek weg. Net zoiets als een boswandeling maken en op de paden blijven.![]()
O ja.... ik geloof ook echt wel dat de mensen die voor zo´n stichting werken dat met heel hun hart doen. En ook wel dat ze mooie verhalen te vertellen hebben. Maar ik ben gewoon zo´n tut die dan wegsneaked en het wil onderzoeken.... ook als dat buiten de paden treden zou betekenen. Zo een die niet bij de klas blijftquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik kreeg een heel warm gevoel bij de stichting ? waar ik tegenaan liep.
Een paar mensen die de geschiedenis goed kennen en het bos waarderen en in stand willen houden vanuit een soort liefde.
Maar alles is mogelijk![]()
is er na al die weken nog niets concreets afgesproken?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 16:43 schreef MissClueless het volgende:
zijn er nog mensen die meegaan op de 19e?
Heb een vervoersprobleem.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:40 schreef Mirage het volgende:
Beide dagen vallen denk ik wel voor mij te regelen, vrijdag de 19e kan ik echter niet zo heel vroeg ergens opdraven aangezien ik dan eerst mijn oudste om 15.30 van school moet oppikken.. naar Rijswijk moet brengen en dan nog naar Ede moet komen.
Zaterdag de 13e is flexibeler qua tijd.
Fok is redelijk traag, dus terug kijken wie er allemaal een "ik ga mee" post hebben geplaatst...
als iedereen nog even aangeeft of hij definitief wel of niet mee gaat.
Dan zal ik ze verzamelen. en kunnen we zien wie/wat/waar en hoeveel.
en beste Clueless heldin... we nemen een paraplu mee !
(niet voor de regen, maar voor de eventuele potloodventers)
alhoewel ik meer de neiging heb ok dergelijke typetjes uitbundig te prijzen voor het lef dat ze moeten hebben om dat miezerige gevalletje te showen
De NS !quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb een vervoersprobleem.
En potloodventers zijn leeuuuk![]()
Heen wel, ja. Maar terug?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:18 schreef MissClueless het volgende:
Hier weer even een update van mij.
Ik heb nog ff met een vriendin gesproken die dit idee opperde en wat ons betreft wordt het vrijdag 19 augustus.
En iteejer...tis juist een must dat het volle maan is want dan schijnt de steen die daar ligt te bloeden als je om 24.00 uur met een speld erin prikt(volgens het verhaal) en dat is juist een van de dingen die we willen uitproberen)
Zoals het er nu uit ziet gaan mee;
Ik + vriendin Disney
LivEliveD
Vamperotica
Mirage
Nokwanda
iteejer
(correct me if i`m wrong)
Hebben jullie nog suggesties voor een "programma"?
En Electro-Worm want dat is de zoon van nokwanda![]()
![]()
Dit lijkt me best een leuk planquote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo,
Zijn de mensen hier op de hoogte van de andere meet die (eventueel) voor a.s. zaterdag gepland staat ?
De andere meet gaat naar het solse gat. Solse Gat Meeting
Ook die groep is relatief klein.
Het Solse Gat en Kernhem/Ede liggen volgens mij op minder dan 30 minuten rijden van elkaar verwijderd.
Is het geen idee om de groep te mergen en béide plaatsen te bezoeken ?
Zomaar een ideetje/tip....
ik plaats deze post ook in het andere topic.
Ik laat het lot beslissen. Het gaat zoals het moet gaan en als de meerderheid stemt voor de 13e dan hoop i k oprecht dat het een mooie ervaring zal zijn voor diegene die gaan.quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:40 schreef Mirage het volgende:
Fok is redelijk traag, dus terug kijken wie er allemaal een "ik ga mee" post hebben geplaatst...
als iedereen nog even aangeeft of hij definitief wel of niet mee gaat.
Dan zal ik ze verzamelen. en kunnen we zien wie/wat/waar en hoeveel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |