abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29446548
zijn er nog mensen die meegaan op de 19e?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
pi_29455000
quote:
Op maandag 1 augustus 2005 23:36 schreef Dirman het volgende:

[..]

Dat zal Louis Fraanje dan ook wel zijn, aangezien de stichting vrij klein is en hij daar de grote (enige) baas is. Ik zal eens kijken wanneer dat is. Ik denk dat ik hier dan wel heen ga. Als ik weet wanneer het is, zal ik dat wel even posten.
Info voor vier verschillende legendes (waaronder Solse Gat en Kernhem) kun je o.a. krijgen bij vvvgarderen.nl : wat ik tot nu toe te weten ben gekomen:

9 augustus Sagen Legenden Solse Gat Start te Boshuis Drie
16 augustus Start VVV Molen te Garderen.
15 augustus Huize Kerhem te Ede.
16 augustus Gazenbeek Centrum Lunteren
Vetrek voor alle data is 19.30 uur; Prijs is euro 2,50 per persoon.

Volgens mij zijn dit de laatste wandelingen dit seizoen... Ik baal want ik had graag naar het Solse Gat gewild voor de wandeling, maar ik kan de 9e niet... Dus nu staat er alvast een notitie voor voorjaar 2006 dat ik het op tijd moet uitpluizen
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_29461565
Ik heb geloof ik nu al 2 weken (of iets langer) geleden het boekje "Sagen en Legenden van de Veluwe" besteld. Mijn wederhelft heeft in 1ste instantie een verkeerd nummertje ingevuld, waardoor het geld terug gestort is op onze rekening. Het geld is nu al een weekje weer onderweg, nu naar de juiste rekening (je moet alles zelf doen ).

Ieder verhaal uit dit boekje kan je laten vertellen op locatie door iemand die er erg in thuis is. Sommige verhalen worden al op gezette data verteld, maar het is ook mogelijk een afspraak/datum samen af te spreken.

Zodra ik het boekje ontvangen heb kijk ik even welke verhalen we kennen, welke niet en welke leuk lijken op locatie verteld te krijgen. Tegen die tijd gooi ik hier wat data online. We bekijken wanneer de meeste mensen kunnen, en dat ga ik gewoon in gesprek met de betreffende persoon.

Je moet je dus niet ophangen aan de data die online/ bij de vvv gegeven worden.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29461689
Nadeel is dat je er dan zo´n figuur van een officiele instantie bij krijgt. Voor mijn gevoel haalt dat het avontuurlijke van zo´n bezoek weg. Net zoiets als een boswandeling maken en op de paden blijven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29461906
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:45 schreef nokwanda het volgende:
Nadeel is dat je er dan zo´n figuur van een officiele instantie bij krijgt. Voor mijn gevoel haalt dat het avontuurlijke van zo´n bezoek weg. Net zoiets als een boswandeling maken en op de paden blijven.
Ligt eraan, ik kreeg een heel warm gevoel bij de stichting ? waar ik tegenaan liep.
Een paar mensen die de geschiedenis goed kennen en het bos waarderen en in stand willen houden vanuit een soort liefde.

Maar alles is mogelijk
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29462328
quote:
Op zaterdag 6 augustus 2005 10:58 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ligt eraan, ik kreeg een heel warm gevoel bij de stichting ? waar ik tegenaan liep.
Een paar mensen die de geschiedenis goed kennen en het bos waarderen en in stand willen houden vanuit een soort liefde.

Maar alles is mogelijk
O ja.... ik geloof ook echt wel dat de mensen die voor zo´n stichting werken dat met heel hun hart doen. En ook wel dat ze mooie verhalen te vertellen hebben. Maar ik ben gewoon zo´n tut die dan wegsneaked en het wil onderzoeken.... ook als dat buiten de paden treden zou betekenen. Zo een die niet bij de klas blijft
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:17:24 #107
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29500033
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 16:43 schreef MissClueless het volgende:
zijn er nog mensen die meegaan op de 19e?
is er na al die weken nog niets concreets afgesproken?
mensen kunnen wel slowchatten, maar afspreken ho maar.

hoe laat wil je op de 19e dan afspreken?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29501728
19e is onzeker geworden hier...
pi_29504826
ik ga niet afspreken als ik niet zeker weet wie er nu meegaat de 19e en aangezien er niet op gereageerd wordt (na mijn oproep van 5 aug) en mensen liever de 13e gaan, is mijn enthousiasme wel een beetje foetsie helaas. Criteria vind ik toch wel om met een groepje te gaan van minstens 6 personen (ben nl niet zo`n held savonds in het bos)

Dus zeg het maar........zal ik de meet plaatsen of niet
pi_29507917
Beide dagen vallen denk ik wel voor mij te regelen, vrijdag de 19e kan ik echter niet zo heel vroeg ergens opdraven aangezien ik dan eerst mijn oudste om 15.30 van school moet oppikken.. naar Rijswijk moet brengen en dan nog naar Ede moet komen.
Zaterdag de 13e is flexibeler qua tijd.

Fok is redelijk traag, dus terug kijken wie er allemaal een "ik ga mee" post hebben geplaatst...

als iedereen nog even aangeeft of hij definitief wel of niet mee gaat.
Dan zal ik ze verzamelen. en kunnen we zien wie/wat/waar en hoeveel.

en beste Clueless heldin... we nemen een paraplu mee !
(niet voor de regen, maar voor de eventuele potloodventers )

alhoewel ik meer de neiging heb ok dergelijke typetjes uitbundig te prijzen voor het lef dat ze moeten hebben om dat miezerige gevalletje te showen
Sir Winston Churchill
pi_29507968
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:40 schreef Mirage het volgende:
Beide dagen vallen denk ik wel voor mij te regelen, vrijdag de 19e kan ik echter niet zo heel vroeg ergens opdraven aangezien ik dan eerst mijn oudste om 15.30 van school moet oppikken.. naar Rijswijk moet brengen en dan nog naar Ede moet komen.
Zaterdag de 13e is flexibeler qua tijd.

Fok is redelijk traag, dus terug kijken wie er allemaal een "ik ga mee" post hebben geplaatst...

en beste Clueless heldin... we nemen een paraplu mee !
(niet voor de regen, maar voor de eventuele potloodventers )

alhoewel ik meer de neiging heb ok dergelijke typetjes uitbundig te prijzen voor het lef dat ze moeten hebben om dat miezerige gevalletje te showen
Heb een vervoersprobleem.

En potloodventers zijn leeuuuk
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29508213
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb een vervoersprobleem.

En potloodventers zijn leeuuuk
De NS !
Sir Winston Churchill
  maandag 8 augustus 2005 @ 23:14:01 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29508685
de 19 was op een vrijdag toch? ik kan wel...maar niet zo vroeg aangezien ik nog moet werken tot...7 of zo. dus eer ik ergens kan zijn is het al 10-11 uur. als er dan nog iemand is die me van het station kan komen halen dan ga ik graag mee
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29508762
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:55 schreef Mirage het volgende:

[..]

De NS !
Heen wel, ja. Maar terug?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:25:55 #115
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_29516890
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 21:18 schreef MissClueless het volgende:
Hier weer even een update van mij.
Ik heb nog ff met een vriendin gesproken die dit idee opperde en wat ons betreft wordt het vrijdag 19 augustus.

En iteejer...tis juist een must dat het volle maan is want dan schijnt de steen die daar ligt te bloeden als je om 24.00 uur met een speld erin prikt(volgens het verhaal) en dat is juist een van de dingen die we willen uitproberen)

Zoals het er nu uit ziet gaan mee;
Ik + vriendin Disney
LivEliveD
Vamperotica
Mirage
Nokwanda
iteejer

(correct me if i`m wrong)

Hebben jullie nog suggesties voor een "programma"?

En Electro-Worm want dat is de zoon van nokwanda
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 10:31:19 #116
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_29516991
Zet bij mij maar een heel groot vraagteken achter me naam
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_29520300
kweenognie of ik mee kan.......
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29521357
De 13e lijkt me goed, maar de zaterdag daarop ook.

Ik ben de dochter van iteejer dus ik zou graag ook mee willen komen.
Lijkt me wel intressant!
pi_29521548
Okay.... er zijn verschillende data geopperd. Voor de initiatiefnemers is de volle maan belangrijk.
Maar op die dag kunnen een aantal mensen niet.
Wie gaat nou eigenlijk op welke dag?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29528555
Hallo alemaal, mooi onderwerp hebben jullie hier! Ik kom zelf uit Ede en ben al tientallen keren bij de bloedsteen geweest(overdag) en ken de legende. Heb ooit op het punt gestaan er snachts naartoe te gaan met een kameraad, toen we voor het bos stonden was het wel erg donker en zijn we toch niet gegaan . Nu kom ik dit topic tegen, als er nog iemand mee kan doe ik graag mee met een kameraad van mij als het vrijdag 19 aug wordt kunnen wij erbij zijn in ieder geval!

Ga nooit in discussie met een idioot, want ze weten nooit wanneer jij gelijk hebt
pi_29544661
Hallo,

Zijn de mensen hier op de hoogte van de andere meet die (eventueel) voor a.s. zaterdag gepland staat ?
De andere meet gaat naar het solse gat. Solse Gat Meeting
Ook die groep is relatief klein.
Het Solse Gat en Kernhem/Ede liggen volgens mij op minder dan 30 minuten rijden van elkaar verwijderd.
Is het geen idee om de groep te mergen en béide plaatsen te bezoeken ?

Zomaar een ideetje/tip....
ik plaats deze post ook in het andere topic.
Sir Winston Churchill
pi_29545275
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 20:05 schreef Mirage het volgende:
Hallo,

Zijn de mensen hier op de hoogte van de andere meet die (eventueel) voor a.s. zaterdag gepland staat ?
De andere meet gaat naar het solse gat. Solse Gat Meeting
Ook die groep is relatief klein.
Het Solse Gat en Kernhem/Ede liggen volgens mij op minder dan 30 minuten rijden van elkaar verwijderd.
Is het geen idee om de groep te mergen en béide plaatsen te bezoeken ?

Zomaar een ideetje/tip....
ik plaats deze post ook in het andere topic.
Dit lijkt me best een leuk plan .

Ook omdat voor mij de 19e zelf erg moeilijk wordt, maar a.s. weekend geen probleem is .
en de rit is al lang genoeg voor me...
pi_29545549
Lijken me allebei hartstikke leuk! Ik kan de 13e wel maar ik ben alleen bang dat ik dan niet zoveel puf heb om heen en weer te rijden. Gaan er nog meer mensen uit regio Den Haag met wie ik eventueel mee zou kunnen rijden?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_29548648
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:40 schreef Mirage het volgende:

Ik laat het lot beslissen. Het gaat zoals het moet gaan en als de meerderheid stemt voor de 13e dan hoop i k oprecht dat het een mooie ervaring zal zijn voor diegene die gaan.

No hard feelings
pi_29560667
Solse Gat Meeting

even in beide topics meelezen voor mocht de meerderheid het een leuk plan vinden om de meets te mergen.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')