Mocht je echt ergens mee naartoe willen en je ouders het vervelend vinden,quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef CherryLips het volgende:
eeh als m'n ouders dat weekend weg zijn en de hond meenemen kan ik ookmaar wanneer dat is, dat duurt nog even, maar hou maar geen rekening met mij iig
bedankt voor het aanbodquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Mocht je echt ergens mee naartoe willen en je ouders het vervelend vinden,
dan wil ik mij best komen voorstellen als ze dat geruster zou kunnen stellen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah ok.
Mijn ouders verklaren mij wel meer voor gek dus die zullen dat ook wel doen als ze horen dat ik 's nachts in een bos ga rondwandelen.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod![]()
aan de andere kant denk ik dat ik wel oud en wijs genoeg ben om zelf te beoordelen dat het geen rituele gangbang midden in het bos wordt en ze niet zo moeten zeuren
toch?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat ken ik, maar mijn ouders weten inmiddels dat ik toch wel doe wat ik wil.
Als ze van de solse gat meets horen schudden ze hun hoofd en toen ze van het wintifeest hoorden sloeg hun fantasie helemaal op hol. "Zou ie dat noe weh doen" en "woromme heb ie altied roare dinge... ". "De bint ook dinge woa ie ou better nie me inne koan loaten".![]()
Dan roep ik ... Zaterdag graag!!!quote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:06 schreef Enyalius het volgende:
enige verzoek dat ik heb is om het zaterdag avond of zondagavond te doen
voor mij niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
Is volle maan nog steeds het criterium?
Voor mij ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 08:25 schreef nokwanda het volgende:
Dat zal Louis Fraanje dan ook wel zijn, aangezien de stichting vrij klein is en hij daar de grote (enige) baas is. Ik zal eens kijken wanneer dat is. Ik denk dat ik hier dan wel heen ga. Als ik weet wanneer het is, zal ik dat wel even posten.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:02 schreef Flurrie het volgende:
voor mensen die van de veluwse sagen en legendes houden, van het zomer worden ook bij/in het Solse gat sages en legedes verteld, ook door iemand van de Jac Gazebeek stichting.
Data's weet ik niet precies, wel weet ik dat het verzamelpunt Boshuis drie in Ermelo is en vanaf daar ga je lopend naar het Solse Gat.
Dat klinkt me wel interessant in de orenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:02 schreef Flurrie het volgende:
voor mensen die van de veluwse sagen en legendes houden, van het zomer worden ook bij/in het Solse gat sages en legedes verteld, ook door iemand van de Jac Gazebeek stichting.
Data's weet ik niet precies, wel weet ik dat het verzamelpunt Boshuis drie in Ermelo is en vanaf daar ga je lopend naar het Solse Gat.
Volgens mij heb ik hier weleens van gehoord... Even zoeken of navragen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 02:41 schreef Tikumo het volgende:
Ik wil ook graag mee als het kan.. ik woon in veldhuizen (ligt op 3 minuten lopen van stoplichten bij kernhem)..
Stoer dat er eindelijk "iets" in de buurt is!
-- En heb wat research gedaan..
Huize KernhemHet huis Kernhem bleek een onderaardse verbinding te bezitten met een merkwaardig schedelvormig bergje in een bos nabij de Kalverkamp; de anderhalve meter hoge gang is indertijd gevonden, maar men mocht er niet in van de rentmeester. Er zijn ook verhalen dat een onderaardse gang Kernhem met de Paasberg heeft verbonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |