abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28835784
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:39 schreef iteejer het volgende:

[..]

Oh ja
Net als toen in Amerika, bij dat ene dorpje, hoe heet dat ook weer, van Blair Witch
The Fok Porject
Een vriendin en ik wilden weleens een tentje daar opzetten bij de grafheuvel enzo en The White Wife Project houden
Het is wel een hondenuitlaatplaats geloof en er veel miepjes op paarden dus er zal aardig wat stront liggen.
Volgens mij zitten er in de hoek trouwens geen wilde zwijnen.
Of poema's.
Tap tap tap
  vrijdag 15 juli 2005 @ 17:08:13 #52
108167 MissClueless
Miss Clueless
pi_28835988
Als jij moet schijten daar....waar ga jij het laten dan?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
pi_28839225
Ga dan voordat je weg gaat
Tap tap tap
pi_28926049
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 19:36 schreef Mirage het volgende:
Miss,

kan jij niet wat oudere mensen (70 plus ? ) aanspreken en naar de legende vragen ?
Die generatie schijnt er het meest over te weten en aangzien ze uit de buurt komen misschien zelfs 1e handsinfo.... een oom, vader, opa, overgrootopa van ze die iets mee gemaakt/ gezien heeft.
Wat ik jullie kan aanraden is om eens met Louis Fraanje van de Jac. Gazebeekstichting te gaan praten. Dat is een stichting in Lunteren voor het behoud van de Veluwe. Louis organiseerd iedere zomer een wandeltocht door het bos waarbij hij oude verhalen verteld. Ik ben vorig jaar geweest en veel verhalen gingen over het Witte Wief (achtervolgingen en dergelijken). Het lijkt me dat hij jullie wel verder kan helpen.
Verder wens ik jullie veel plezier met jullie tocht.
  maandag 18 juli 2005 @ 23:21:25 #55
34156 Mirage
Smile !!!
pi_28927510
quote:
Op maandag 18 juli 2005 22:46 schreef Dirman het volgende:

[..]

Wat ik jullie kan aanraden is om eens met Louis Fraanje van de Jac. Gazebeekstichting te gaan praten. Dat is een stichting in Lunteren voor het behoud van de Veluwe. Louis organiseerd iedere zomer een wandeltocht door het bos waarbij hij oude verhalen verteld. Ik ben vorig jaar geweest en veel verhalen gingen over het Witte Wief (achtervolgingen en dergelijken). Het lijkt me dat hij jullie wel verder kan helpen.
Verder wens ik jullie veel plezier met jullie tocht.
Dánk je wel voor de leuke en goede tip !

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_28986459
Thanx Dirman

Volgende week ga ik inderdaad mee met de Sagevertellingen zoals dat heet, ik ben zeer geintresseerd in hoe het hele verhaal nu precies gaat.

Ik laat jullie wel weten hoe het was
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
  donderdag 21 juli 2005 @ 18:35:02 #57
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29016822
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:44 schreef MissClueless het volgende:
dan is het een broodje aap verhaal, maar danhebben we het wel bewezen ;-)

Misschien is het handig om op station Ede-wageningen af te spreken en vandaaruit met zijn alle verder te gaan. Maar hoe en wat regelen we tzt wel
ede-wageningen station klinkt goed. nog steeds de 19e in augustus? en hoe laat ongeveer? en wie komen er allemaal behalve miss clueless, mirage en ik?

en met die verhalen die je op doet kun je ons lekker entertainen
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29020594
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 18:35 schreef Enyalius het volgende:

[..]

ede-wageningen station klinkt goed. nog steeds de 19e in augustus? en hoe laat ongeveer? en wie komen er allemaal behalve miss clueless, mirage en ik?

en met die verhalen die je op doet kun je ons lekker entertainen
Ik wil ook mee!!!
Weet alleen nog niet of dat gaat lukken ivm kids en werk enzo.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 21 juli 2005 @ 21:58:58 #59
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29022223
bind ze vast aan een boom ofzo
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29022311
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 21:58 schreef Enyalius het volgende:
bind ze vast aan een boom ofzo
Moet ik wel broodkruimeltjes strooien om ze terug te vinden... Staat zo slordig heh, als ik ze "vergeet".....
pi_29022377
De 19e kan ik inderdaad niet. Als het een andere datum kan, graag, zo niet, ook geen probleem. Ik kan als het naar een voor mij 'mogelijke' datum verschoven kan worden evt wel mensen meenemen. Ik woon redelijk in de buurt van Mirage, en langs Tilburg komen we ook als we erheen gaan. Dus zeg het maar
pi_29022441
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:01 schreef vamperotica het volgende:
Moet ik wel broodkruimeltjes strooien om ze terug te vinden... Staat zo slordig heh, als ik ze "vergeet".....
Als jij nou es zegt wanneer jij zou kunnen, ivm werk en kids en whatever? Kunnen we daarna kijken wie dan ook kan. Dan kunnen we misschien iets afsrpeken waarbij alle belangstellenden meekunnen.
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:10:28 #63
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_29022582
Midden Augustus zit ik in die omgeving. Op zich lijkt het me erg leuk om een keer zoiets mee te maken. Een kleine misschien dus omdat ik even moet kijken hoe of wat
pi_29023676
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:03 schreef iteejer het volgende:
De 19e kan ik inderdaad niet. Als het een andere datum kan, graag, zo niet, ook geen probleem. Ik kan als het naar een voor mij 'mogelijke' datum verschoven kan worden evt wel mensen meenemen. Ik woon redelijk in de buurt van Mirage, en langs Tilburg komen we ook als we erheen gaan. Dus zeg het maar
T vervoer op zich is voor mij geen probleem....En ik weet hier nog wel iemand die misschien mee wil....

Dus eventueel omrijden hoeft voor mij niet... Misschien dat ik nog wel iemand een lift kan geven?
pi_29023711
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:05 schreef iteejer het volgende:

[..]

Als jij nou es zegt wanneer jij zou kunnen, ivm werk en kids en whatever? Kunnen we daarna kijken wie dan ook kan. Dan kunnen we misschien iets afsrpeken waarbij alle belangstellenden meekunnen.
Mmmm kids kan ik in princiepe wel ergens in Apeldoorn kwijt....
Werken doe ik alleen door de week, dus uhm... roepen jullie maar!!!
pi_29023742
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:43 schreef vamperotica het volgende:

[..]

ah, dat klinkt redelijk
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 21 juli 2005 @ 22:45:21 #67
13783 Anthraxx
pi_29023760
quote:

[..]

T vervoer op zich is voor mij geen probleem....En ik weet hier nog wel iemand die misschien mee wil....

Dus eventueel omrijden hoeft voor mij niet... Misschien dat ik nog wel iemand een lift kan geven?
Ligt er aan wanneer het geplanned staat, maar ik zit van 8 augustus tot 21 augustus in Scherpenzeel wat praktisch om de hoek ligt (geen idee hoeveel in kilometers). Ik zou het erg waarderen als iemand mij daar op kan pikken
pi_29023795
quote:
Dus wat jou betreft ergens in een weekend?
pi_29023931
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:46 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dus wat jou betreft ergens in een weekend?
yup!
pi_29023950
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ligt er aan wanneer het geplanned staat, maar ik zit van 8 augustus tot 21 augustus in Scherpenzeel wat praktisch om de hoek ligt (geen idee hoeveel in kilometers). Ik zou het erg waarderen als iemand mij daar op kan pikken
dat moet vast wel te doen zijn!
pi_29024041
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:50 schreef vamperotica het volgende:
dat moet vast wel te doen zijn!
Komt goed
pi_29024102
eeh als m'n ouders dat weekend weg zijn en de hond meenemen kan ik ook maar wanneer dat is, dat duurt nog even, maar hou maar geen rekening met mij iig
Tap tap tap
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:00:31 #73
13783 Anthraxx
pi_29024294
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 22:54 schreef CherryLips het volgende:
eeh als m'n ouders dat weekend weg zijn en de hond meenemen kan ik ook maar wanneer dat is, dat duurt nog even, maar hou maar geen rekening met mij iig
Klinkt misschien lulliger dan bedoelt, maar mag je anders niet van je ouders?
pi_29024568
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Klinkt misschien lulliger dan bedoelt, maar mag je anders niet van je ouders?
Alleen als er een vriendin van me mee gaat denk ik, maar die houden hier to-taal niet van.
Tap tap tap
  donderdag 21 juli 2005 @ 23:11:44 #75
13783 Anthraxx
pi_29024657
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 23:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alleen als er een vriendin van me mee gaat denk ik, maar die houden hier to-taal niet van.
Ah ok.

Mijn ouders verklaren mij wel meer voor gek dus die zullen dat ook wel doen als ze horen dat ik 's nachts in een bos ga rondwandelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')