Nou dat was echt kwaliteit.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
MutZ.
Maar Inso mag ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:22 schreef Skaai het volgende:
Jogy.
Groetjes?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef Günther het volgende:
[..]
Nou dat was echt kwaliteit..
groetjes,
Günther.
*meldtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:19 schreef BobRooney het volgende:
newbie mod
niet van die moeilijke woorden in ONZ aubquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef NJ het volgende:
Prematuur topic.
Das moeilijk hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:26 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet van die moeilijke woorden in ONZ aub
FHZ natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:28 schreef DamagedBrain het volgende:
Conflict.
ondanks dat ik geen idee heb waar het forum is waar hij mod van is.
Mod, peabrain, niet admin of crewlid.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:30 schreef Bastard het volgende:
Yvonnen
En nog een paar waar ik de naam niet van weet, maar herken ze wal aan hun usericons
Hebben we er daar al meerdere van?quote:
Waar is die eigenlijk?quote:
Vakantie.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:31 schreef DamagedBrain het volgende:
Havoc is ook ok. (om even on-topic te blijven.)
[..]
Waar is die eigenlijk?
Ik zit hier dan ook niet om de populaire gast uit te hangenquote:
ik vind jou wel populairquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik zit hier dan ook niet om de populaire gast uit te hangen.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef tonks het volgende:
Ik kan echt niet kiezennn ze zijn allemaaaal geweldigggggggggggggggg
Ja daar heb ik nu ook een hekel aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:32 schreef Rekkie het volgende:
Alicey niet, want die gooit net een topic dicht terwijl ik aan het reageren ben
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:34 schreef RDC het volgende:
CopyCat life!
Tis ook nooit goed!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Als je me echt als favoriet had, wist je m'n naam wel beter te schrijven.
Maar toch ben ik wel gevleid.
Jou heb ik werkelijk nog nooit gezien!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:27 schreef Martijn_77 het volgende:
CTRL+F Topic
Nee, morgen gaat ie op zwart, dus doe maar een beetje aardig.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:35 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jou heb ik werkelijk nog nooit gezien!
Ben je een goede mod?
Oei.... das niet goed!quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, morgen gaat ie op zwart, dus doe maar een beetje aardig.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:43 schreef shmoopy het volgende:
En nou is er godsamme toch nog een user gevonden die 'm leuk vindt, kunnen we weer helemaal opnieuw gaan stemmen.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:23 schreef BobRooney het volgende:
Kastanova
Die kleur valt ook niet op hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:44 schreef Cherise-Ice het volgende:
Uit wie kan ik kiezen dan?
Ik merk het niet echt als iemand hier mod is geloof ik...
Tot nu toe dan...
Is copycat een 'ie'?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:43 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vreest niet, ik ben nog steeds een 'ze'quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:56 schreef Stranger het volgende:
Is copycat een 'ie'?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:15 schreef Dirkh het volgende:
Inso, MUUS, CC, ElisaB, BE, Oblivian, Bleuzz en Havoc.
Allemaal wijven
![]()
Havoc ook?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:15 schreef Dirkh het volgende:
Inso, MUUS, CC, ElisaB, BE, Oblivian, Bleuzz en Havoc.
Allemaal wijven
![]()
Word ik nu admin?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:37 schreef Koenz0r het volgende:
Lucille, UIO_AMS, fotoloog, Het-Gele-Teken, Bluezz, Verbal, ThaFreak, Tjabbo, teknomist, golfer, DutchGooner, just me, Brighteyes, Tinkerbell,Conflict
,
mitt, zjroentje, TimmyAsd, Remzz, speknek, Tain, Slarioux, Lucille, QuietGuy,Alicey, Haushofer, MutZ, JDude, Knorretje, Lord Dreamer, Aventura, Insomaniac, Lord Dreamer, Phoenixx, RATMEN, Lois, Brighteyes, E.T., Martijn_77, dutch-mamma, schatje, DarkElf, iteejer, MUUS, Copycat, Sc0rPi0n, Alicey, Sanne, Tinkerbell, Isabeau, Automatic_Rock, Natalie, Dagonet, Duiveltja, Summoner, Beathoven, PaRoDiUzZ, Mike, Gorro, _-rally-_, Alicey, sizzler, Sidekick, Mutant01, kLowJow, sp3c, Havoc, MUUS, Pool, ElisaB, Adelante, DeTulp050, Jerruh, Gurgeh, HeatWave, buzzer, forum@fok.nl, Site-Admins
Braafquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef tonks het volgende:
Nee, als ik eerlijk moet zijn TimmyASD en Remzz
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:21 schreef tonks het volgende:
Ik kan echt niet kiezennn ze zijn allemaaaal geweldigggggggggggggggg
Zwakjes hoorquote:Op maandag 11 juli 2005 08:51 schreef Tinkerbell het volgende:
Maar dat kan je vergeten nu natuurlijk.
Je doet er verder weinig aan he...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:31 schreef Nickthedick het volgende:
Ik tolereer ze.
Oei...... nastyquote:Op maandag 11 juli 2005 10:44 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja, maar je weet nog niet de helft van de manieren waarop ik Havoc kan pijnigen![]()
![]()
![]()
maar maar maarquote:Op maandag 11 juli 2005 10:44 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ja, maar je weet nog niet de helft van de manieren waarop ik Havoc kan pijnigen![]()
![]()
![]()
Omdat mensen geen zin hebben om hele lijsten in te tikken. Die ene die ze wél mogen is nog wel te doen.quote:Op maandag 11 juli 2005 10:48 schreef snellejelle het volgende:
wat een goed topic he dit
wel raar toruwens dat aan welke mod heb jij een hekel? helemaal niet loopt
volgens mij zijn het gewoon allemaal schijterdsquote:Op maandag 11 juli 2005 10:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Omdat mensen geen zin hebben om hele lijsten in te tikken. Die ene die ze wél mogen is nog wel te doen.
Had je dit topic nou niet in de vergetenheid kunnen laten.quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:44 schreef Tarak het volgende:
Schatje
Eerst opbeuren, dan genadeloos afbranden!!quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Had je dit topic nou niet in de vergetenheid kunnen laten.
Nu worden er weer een paar mods onnodig verheveld.... gaan ze weer naast hun schoenen lopen enzo
![]()
Ok je rechtvaardigt hierbij je *kickquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:46 schreef Tarak het volgende:
[..]
Eerst opbeuren, dan genadeloos afbranden!!
woarquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:58 schreef timbob het volgende:
ik hou van jullie
*plingquote:
Conflict.quote:
Ik vind Conflict 14 keer niks.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 12:11 schreef Conflict het volgende:
tussenstand: 14 voor mij![]()
Mag deze sticky?
Vooral die in je eigen haremquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |