Veel te psychologisch verantwoordquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:01 schreef zoalshetis het volgende:
eigenlijk val ik op het karakter dat het dichtst bij dat van mijn moeder komt, denk ik. maar dat zullen de meeste mannen, die een cyberloze moeder hebben gehad, beamen.
ook gij brutus... ook gij...quote:
maar dat is helaas nogal subjectief.quote:
subjectief dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:17 schreef Xtinction het volgende:
Een punt wat ik weinig hoor maar voor mij zeker belangrijk is: Ze moet lachen om mijn grapjes. Als dat het geval niet is zal ik me altijd ongemakkelijk voelen.
Rationeel spontaan vind ik leuk, de voorbeelden die jij geeft. Ineens bedenken om uit eten te gaan, naar de film, leuk reageren op plannen van anderen ed...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:56 schreef merdeka het volgende:
Bij spontaan denk ik aan impulsiviteit, maar dat vind ik niet negatief. Een man die je weet te verrassen, dat is toch fantastisch? Veder versta ik er ook een 'enthousiast' onder. Als iemand het idee aandraagt om 's avonds met z'n allen te gaan eten en hij reageert gelijk enthousiast, dan noem ik dat een spontane reactie.
Spontaan heeft meer te maken met "plotseling" iets zeggen tegen iemand. Zonder na te denken spontaan tegen iemand aanpraten enzo. Vaak hebben spontane mensen ook altijd wel wat te zeggen dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Is trouwens Spontaan niet zoiets dat je altijd wel iets weet om over te praten?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:58 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Spontaan heeft meer te maken met "plotseling" iets zeggen tegen iemand. Zonder na te denken spontaan tegen iemand aanpraten enzo. Vaak hebben spontane mensen ook altijd wel wat te zeggen dus.
Dat kun je ook niet echt spontaan noemen, is meer kwebbelen of "lullen zonder iets te zeggen" .quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
een 'spontane' (wat een truttenwoord trouwens) eigenschap waar ik een bloedhekel aan heb zijn vrouwen die de oren van je kop lullen over vriendinnen en vrienden die je helemaal niet kent (of waar je de naam allang van vergeten bent), over een truttige gebeurtenis op het werk, enzo.
50 eurocent erin en het blijft maar 'spontaan' ratelen.
Euh ja, net als de rest wat hier genoemd werd?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar dat is helaas nogal subjectief.
Gelukkig val ik niet onder de noemer "meeste mannen"quote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:11 schreef danni het volgende:
[..]
Mijn god, hoor haar..
de meeste dominante mannen zijn niet zozeer 'intelligent'. eerder 'alleen' dominant.
ook kut hoor om met zo iemand te zijn.
meeparters zijn 'sociale machos'. ze doen het erom, al hebben ze ergens geen verstand van
, het gaat ze enkelt om het meelullen en zijn meestal degenen met van die grote praatjes (gatver)
En ze hebben altijd wel wat meegemaakt. En ze vinden altijd wel iets of 'kennen wel iemand'
dat betrekking heeft op het onderwerp van gesprek.
kijk dat soort mensen zijn eigenlijk saai en doorzichtig..
dat vrouwen daar niet doorheen zien. is vreemd.
Dat vind ik dus niet zo erg, als de plannen ineens veranderen. Ik heb er zelf ook een handje van. Maar omdat mijn partner en de meeste vrienden dezelfde eigenschap hebben is dat eigenlijk nooit een probleem. Alleen mijn ouders stoot ik er wel eens mee voor het hoofd, dus richting hen ben ik wat minder grillig in mijn afspraken. Als ik in NL ben probeer ik daar rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:43 schreef innovative het volgende:
Maar spontaniteit en impulsiviteit kunnen ook vervelend worden, als iemand zomaar iets anders bedenkt en je laat zitten bijvoorbeeld, of in al zijn enthousiasme iets met iemand afspreekt terwijl jullie al een andere afspraak hebben...
Spontaan is welkom, mits de spontaniteit ook een beetje in te passen is in het dagelijks leven met agenda's, afspraken en beloften.
De doorsnee R&P-er hier op Fok!.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:19 schreef Renmaestro het volgende:
Dramatisch, misantropisch, suïcidaal, afgunstig, wraakzuchtig en sadistisch.
nuecken?quote:Op zondag 10 juli 2005 14:54 schreef MissPeppertje het volgende:
Dat is best wel moeilijk!
Maar hier komt een poging:
Open
Direct
Lichtelijk arrogant
Positief (om mijn negativiteit te overschaduwen...)
Kunnen praten over gevoel en emotie
Kunnen omgaan met mijn onsubtiliteit
En houden van uiteten gaan, reizen en films!
quote:
je laat me schrikken eikel, zomaar grappig zijn.quote:
Inmiddels heb ik 1,5 jaar een vriendin en guess what...nu ik dit terug lees realiseer ik me dat ik haar gevonden heb.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:58 schreef DrazTic het volgende:
Ze is…blij en uit dat graag. Ze is doorgaans vrolijk om niks. Ze is lief en assertief en zorgt ervoor dat er wat gebeurt in haar leven. Ze wil aan mij haar wereld laten zien, om vervolgens mijn hand te pakken om haar mijn wereld te laten zien. ’s Nachts maakt ze me wakker om een kerstboom te gaan planten op de middenstip van een voetbalveld en daarna gaan we weer lekker slapen en praat ze er nooit meer over. Ze houdt van verrassingen. Ze leeft op een wolk. Ze kan dit weekend de hele dag chillen en volgend weekend viert ze het hele weekend feest zonder te slapen. Nou misschien even dan, omdat ze vind dat het even moet en ze zo slaperig is. Maar ze wil het feest niet missen.
Ze staat open voor gedachtes en denkt er dan ook veel over na. Ze is creatief en wil zich dan ook op elke manier uiten hoe ze zich voelt. Ze voelt zich goed en ze is gelukkig.![]()
Ik weet alleen nog niet waar ze is![]()
Die verdomde euro ook altijd, vroegâh kostte het nog gewoon een kwartjequote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:01 schreef zoalshetis het volgende:
een 'spontane' (wat een truttenwoord trouwens) eigenschap waar ik een bloedhekel aan heb zijn vrouwen die de oren van je kop lullen over vriendinnen en vrienden die je helemaal niet kent (of waar je de naam allang van vergeten bent), over een truttige gebeurtenis op het werk, enzo.
50 eurocent erin en het blijft maar 'spontaan' ratelen.
FOK-king brilliant!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:00 schreef vbmot het volgende:
Als het karakter van een (eventuele) partner je niet bevalt kun je er toch altijd nog nieuwe firmware in flashen?
En serieus, ik zou het eigenlijk niet weten. Wat ik in elk geval vreselijk irritant vind is dat quasi spirituele geblaat. Doe er dan nog een vleugje zogenaamde onafhankelijkheid bij en ik kots je helemaal onder. Meestal zijn dat van die meiden van midden tot eind twintig die zich verbeelden dat ze sterk in het leven staan, terwijl de dom- en burgerlijkheid ervan af straalt.
coolquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef DrazTic het volgende:
Om een of andere reden bedacht ik me net ineens dat ik ooit mijn ideaal beeld van een meisje had beschreven in dit topic.
2 jaar geleden schreef ik dit:
[..]
Inmiddels heb ik 1,5 jaar een vriendin en guess what...nu ik dit terug lees realiseer ik me dat ik haar gevonden heb.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:51 schreef DrazTic het volgende:
Om een of andere reden bedacht ik me net ineens dat ik ooit mijn ideaal beeld van een meisje had beschreven in dit topic.
2 jaar geleden schreef ik dit:
[..]
Inmiddels heb ik 1,5 jaar een vriendin en guess what...nu ik dit terug lees realiseer ik me dat ik haar gevonden heb.![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:25 schreef heiden6 het volgende:
Speels.
Ja dat is op alle forums zo, dat het steeds minder gezellig wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:34 schreef zoalshetis het volgende:
vandaag al twee topic gekickt zien worden uit 2005, toen alles nog gezellig was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |