quote:
voetbal -> glazen balquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:28 schreef SocialDisorder het volgende:
ik zie de link even niet van een manke voetballer naar een kristallen bol....
Ik dacht dat het een glazen oog was en dat je associeerde met een (mogelijke) prothesequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:29 schreef waterbeest het volgende:
Ik associeerde de voetbal met een kristallen bol....
same herequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een glazen oog was en dat je associeerde met een (mogelijke) prothese
Had gekund, vind hem mooi gevonden eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:30 schreef PPL het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een glazen oog was en dat je associeerde met een (mogelijke) prothese
jawel happen met je tandenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:43 schreef waterbeest het volgende:
[afbeelding]
edit: Hij was eigenlijk bedoeld als associatie met sorbet, maar bij verotte tanden kan ie mss ook wel?
Die van jou kan net zo goed onder de andere foto.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:22 schreef SecretWeapons het volgende:
-te laat- alweer
donequote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:23 schreef TuinSlang het volgende:
[..]
Die van jou kan net zo goed onder de andere foto.
Biljartballen worden van ivoor gemaakt. Bv van de slachttanden van de olifant.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:37 schreef SecretWeapons het volgende:
ik snap de associatie niet![]()
[afbeelding]
Ok weet ik dat ook weerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Biljartballen worden van ivoor gemaakt. Bv van de slachttanden van de olifant.
J. Edgar Hoover 40 jaar de baas van de CIA.quote:
Wie had dat dan gedaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:03 schreef Cavemania het volgende:
Damn, wat heeft ie er een goor plaatje van gemaakt
er stond een kerstman.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |