En hij blijft ook in het doel staan. Denk dat een keeper als Marchegiani nuttig is voor z'n ontwikkeling en tevens een degelijke stand-in voor Curci.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
- Roma zou een overgang bespreken van........ Marchegiani
Ik las het ook al eens toen de transferban nog geldig was...
De Roma fans vonden het niet zo erghij brengt ervaring he , want nu staat de 20 jarige Curci in de goal.
marchegiani is nog steeds een verdomd goede keeper, zou zeker een aanwinst zijn!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:34 schreef the_legend_killer het volgende:
- Roma zou een overgang bespreken van........ Marchegiani
Ik las het ook al eens toen de transferban nog geldig was...
De Roma fans vonden het niet zo erghij brengt ervaring he , want nu staat de 20 jarige Curci in de goal.
idd ik vond ze altijd best sympathiek maar de laatste jaren echt niet meer... zonde dat andy er nog steeds (niet) speelt....quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:45 schreef pfaf het volgende:
Figo naar Inter is overigens wéér een reden om die tering club te hekelen.
Idd !quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 13:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
marchegiani is nog steeds een verdomd goede keeper, zou zeker een aanwinst zijn!
Dat wilde ik horenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:04 schreef stevengerrard het volgende:
maar ik doe nog steeds mee hoor
Wie die paar woordjes al niet begrijpt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien was al dat Italiaans in mijn post toch niet zo'n goed idee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |