damn ik had bijna 10 op een rijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Volgens mij een Motorhuis Safe database.![]()
Maar ik weet niet of iemand van jullie daar ooit zaken heeft gedaan?
[..]
WinXP.
Verlang wel terug naar mijn lezen en schrijven met Win98.![]()
Maar volgens mij wordt het hele kaartje niet eens gezien, staat in app beheer ook geen dingetje met een uitroeptekentje o.i.d.
Morgen eens een andere PCI kaart proberen, heb nog een netwerkkaart en een TV kaart liggen vanuit de Legacy.![]()
Als die ook niet herkent worden dan gaat toch het moederbord terug.![]()
XP is toch het beste wat M$ ooit op de markt heeft gebrachtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:48 schreef Worldbeater het volgende:
WinXP.
Verlang wel terug naar mijn lezen en schrijven met Win98.![]()
Maar volgens mij wordt het hele kaartje niet eens gezien, staat in app beheer ook geen dingetje met een uitroeptekentje o.i.d.
Morgen eens een andere PCI kaart proberen, heb nog een netwerkkaart en een TV kaart liggen vanuit de Legacy.![]()
Als die ook niet herkent worden dan gaat toch het moederbord terug.![]()
Alsquote:
Shit er missen twee drie in het rijtjequote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef Phatzak het volgende:
Ennuuhh, Lars... al die discussie is helemaal niet nodig.![]()
En dat is een grijstint waar ik het over heb.quote:helaas doe ik dat de laatste tijd wel veel omdat ik door mijn vrienden daar ook altijd ben gaan eten nu. Maar in principe zou mijn vader bijvoorbeeld eerst nagaan bij welke slachter de Turk zijn vlees haalt
Je trekt een rare conclusie, ik haal mijn vlees bij een islamitische slachter, hoe deze slacht weet ik nog niet. Wel weet ik dat een andere slachter niet de woorden uitspreekt en slacht op de manier zoals ik eerder omschreven heb.quote:Makkelijkst is dus gewoon niet buiten de deur te eten... zo ben ik ook altijd opgevoed.En zoals jij doet... je vlees gewoon bij de slachter persoonlijk halen of zelf het schaapje slachten
Massaproductie en inkomen zijn geen legitieme redenen om maar meteen soepel met de regels om te gaan springen
Tussen gewoon hard werken voor je geld of de kantjes ervan aflopen of je wel of niet aan regels houden zie ik geen verband.quote:Zo kon ik ook gewoon mijn huis-aan-huis bladen in de sloot flikkeren, maar iets achterin mijn hoofd zei dat mijn geld dan niet meer legitiem is verkregen en ik dan net zo goed niet hoef te werken.![]()
Dacht al, zet er een geluidskaartje in, want om hem alleen voor het defecte onboard geluid terug te brengen en een tijdje zonder te zitten............................................quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
XP is toch het beste wat M$ ooit op de markt heeft gebracht![]()
en als ik het zo hoor zou ik het gewoon maar een terug brengen want erg goed lijkt mij dat bord niet![]()
Jij hebt echt geen fuck te doen he?quote:
Nope heb net 2kg mosselen opquote:
nee niet echtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen fuck te doen he?
Ik ook even niet trouwens.![]()
heb je de Bios al eens gereset ? en misschien een BIOSupdate uitvoerenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dacht al, zet er een geluidskaartje in, want om hem alleen voor het defecte onboard geluid terug te brengen en een tijdje zonder te zitten............................................
Heb trouwens ook wat irq's vrijgemaakt, onboard uit, firewire uit, Floppy controller.
PCI kaartje in een ander slot, en opnieuw opgestart.......... nog niks.![]()
Vandaag bij Motoport geweest, nog leuke foto's met de GSM gemaakt, maar de downloadkabel ligt op mijn werk.![]()
Nick heeft op een kindermotor gezeten, en ik heb een ZZR-1100 bekeken en geprobeerd .. vanaf de middenbok dan wel te verstaan.Damn, wat is dat ding irl enorm groot.
![]()
![]()
Waarom moet ie vol eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
is nog best veel werk een topic volspammen
ik verveel mequote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:04 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waarom moet ie vol eigenlijk?
Komt vanzelf wel toch of wil je zo graag een nieuwe opengooien?
Zelfs de battery is eruit geweestquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
heb je de Bios al eens gereset ? en misschien een BIOSupdate uitvoeren![]()
of jij dat zelf moet doen weet ik eigelijk niet![]()
welk type MB is het ?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zelfs de battery is eruit geweesten een BIOS update kan je wel aan mij overlaten, maar Asus heeft geen update
MSI deed zelfs 3 jaar na aankoop van het moederbord nog doorontwikkelen.
![]()
ik heb me lopen opfokken bij Motoport over de zeeeeeeer slechte service daarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
Damn, marty, heb jij teveel koffie op of zo, of een maand geen sex gehad?![]()
Zo snel heb ik je nog nooit zien posten.![]()
Dat heet gewoon eerlijk en respectvol zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:52 schreef Phatzak het volgende:
Zo kon ik ook gewoon mijn huis-aan-huis bladen in de sloot flikkeren, maar iets achterin mijn hoofd zei dat mijn geld dan niet meer legitiem is verkregen en ik dan net zo goed niet hoef te werken.![]()
ik vind dat een goed strevenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heet gewoon eerlijk en respectvol zijn.Dus als je moslim bent dan probeer je dus zo eerlijk en respectvol mogelijk te zijn?
![]()
Dat zijn de grondbeginselen van ieder geloof.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat heet gewoon eerlijk en respectvol zijn.Dus als je moslim bent dan probeer je dus zo eerlijk en respectvol mogelijk te zijn?
![]()
OPM Mailquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen krijg ik de route, vanuit arnhem...dus zal het adres wel rondmailenals ik de adressen heb van diegenen die meegaan
Nou !!!!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:48 schreef hollander172 het volgende:
Orale sex bij een vrouw valt ook onder makroeh........En andersom dan?
Die heeft Raus ookquote:
hey ondeugdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nou !!!!
Ik MOET even zeggen dat dat wat mij betreft ontzettend halal is hoor !!![]()
![]()
![]()
@hiesjam ga jij dat hoofdstuk eens even gauw lezen zeg !![]()
Luie donder ook he. Hoe kun je je nu vervelen? Ga maar die CDs branden.quote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:12 schreef ondeugend het volgende:
Nou !!!!
Ik MOET even zeggen dat dat wat mij betreft ontzettend halal is hoor !!![]()
![]()
![]()
quote:@hiesjam ga jij dat hoofdstuk eens even gauw lezen zeg !![]()
Zet er ook ff plek op waar we kunnen afsprekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |