Fuck zeg, nooit geweten!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:10 schreef Frank79 het volgende:
Haha, dat was al hoor Frollo.. Dat scheelt een stuk precisiewerk!
WAKKER WORDEN! JE VIEL ZOWAAR IN SLAAP! JE DROOMDE!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
Fuck zeg, nooit geweten!
Vanaf nu alleen nog tijden onder de 30 seconden voor Frollo!
Jij klikt zeker op de plaatjes?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:43 schreef Mikkie het volgende:
Mên... al een tijd niet gespeeld en dan zo'n tijd
[Today's puzzle completed 21 Secs]
Dat doe ik al heel lang, aangezien dat al heel lang kan hèquote:
En jullie dachten met z'n allen: kom, we houden het lekker stil voor Frollo?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doe ik al heel lang, aangezien dat al heel lang kan hè
Tja, bij zo'n intelligent spel verwacht je gewoon dat je medespelers dit ook weten.quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
En jullie dachten met z'n allen: kom, we houden het lekker stil voor Frollo?
Sportief hoor
quote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
En jullie dachten met z'n allen: kom, we houden het lekker stil voor Frollo?
Sportief hoor
Owhjaquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:03 schreef Frank79 het volgende:
[..]
Tja, bij zo'n intelligent spel verwacht je gewoon dat je medespelers dit ook weten.
Mooie tijd hoor Mikkie. Het is dan wel geen 20 seconden, maar toch!
In de html kijken bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je dat andere truukje ook al gevonden eigenlijk? Dat scheelt makkelijk een paar seconden op je eindtijd...
In de bron kun je inderdaad kijken voor de sets, maar dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 25 augustus 2005 16:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
In de html kijken bedoel je?
Zo nee, dan weet ik niet welk trucje dat dan kan zijn, maar ik ben zeer zeker benieuwd!
Jij... jij... boef!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2005 23:35 schreef Mikkie het volgende:
Ik probeerde je eigenlijk alleen te dissen met het feit dat je nóg iets zogenaamd niet zou weten, terwijl er niks is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |