Dat doe je een stuk beterquote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:36 schreef Frank79 het volgende:
[Today's puzzle completed 33 seconds]
Daar kan ik niet aan tippen vandaag...quote:Op donderdag 11 augustus 2005 09:36 schreef Frank79 het volgende:
[Today's puzzle completed 33 seconds]
Nou, vond hem helemaal niet pittig. Dacht dat dit een nieuw record zou worden. De eerste 5 echt achter elkaar zonder echt te moeten zoeken. En toen liep ik vast..quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:02 schreef Frollo het volgende:
Ik ben dus niet de enige die 'm pittig vond vandaag
Ik vond 'm pas pittigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:02 schreef Frollo het volgende:
Ik vond 'm pas pittigquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:02 schreef Frollo het volgende:
Psies! Bakkie koffie, computer aan, MyAT doornemen en even Settenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 11:22 schreef Frank79 het volgende:
Terwijl het voor mij dagelijks gewoon even een leuk verzetje is. Om de dag te beginnen zeg maar.
Hou rekening met het feit dat ik vandaag tentamen had; een uurtje of 5 geslapen heb en het tentamen net verknald had toen ik het spelletje speelde...quote:
Jij noemt hem niet eens??quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:27 schreef soul114 het volgende:
Altijd nog stukken beter dan mijn tijd van vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |