Oeps, had alleen naar de dag gekeken en niet naar de tijd van de postingquote:Mikkie:
Maar dat was nog de puzzel van gisteren.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:16 schreef Frollo het volgende:
Eindelijk weer eens een tijd waar ik me niet voor hoef te schamen
Rot voor je kerel!quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[Today's puzzle completed 21 seconds]
Damn, weer net niet die tijd van Frank
Tjaquote:Op maandag 18 juli 2005 09:43 schreef Frank79 het volgende:
Meen je dat Frollo? Vond hem zo makkelijk vandaag...
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:40 schreef omearos het volgende:
volgens mij ligt de site eruit
pas na drie keer proberen eindelijk het spel. Ben ik klaar, krijg ik geen pagina met speeltijd"operation timed out" Maar hij is idd erg makkelijk vandaag. Hopelijk kan ik zo nog een tijd melden.
[edit]
na 5 keer opnieuw het spel spelen eindelijk een pagina met tijd. Maar dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk. Hopelijk doet de site morgen weer normaal.
[Today's puzzle completed 13 seconds] staat wel stoer
quote:Op zondag 17 juli 2005 12:03 schreef omearos het volgende:
altijd leuk: vergeten dat je het spel open hebt staan:
[Today's puzzle completed 72 minutes, 44 seconds]
gefeliquote:Op maandag 18 juli 2005 10:45 schreef radiating het volgende:
[Today's puzzle completed 4 minutes, 11 seconds]
maar voor de eerste keer had ik hem!![]()
dat heb ik ook heel vaak, of dat het pop-up schermpje niet snel genoeg weg wilquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:27 schreef Frank79 het volgende:
[Today's puzzle completed 33 seconds]
Klote dat ik vaak heb dat ik klik, maar dat ie hem niet pakt... Waardoor ik nadat ik denk de set aangeklikt te hebben nogmaals moet gaan klikken.. Kost toch weer wat seconden...
het opnieuw aanklikken is al verloren tijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:32 schreef Frollo het volgende:
[Today's puzzle completed 55 seconds]
Bomen... bos...
Maar ik weet nu wel zeker dat je géén straftijd krijgt als je een reeds eerder gevonden set nogmaals aanklikt, want dat is me maar liefst drie keer gebeurd deze ronde
Dat natuurlijk welquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:47 schreef omearos het volgende:
[..]
het opnieuw aanklikken is al verloren tijd
Och, de meesten hier zijn er maar een halve minuut per dag mee kwijtquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:04 schreef Markster het volgende:
Wow hier heb ik zo geen geduld voor he
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:50 schreef Frank79 het volgende:
Met te weinig slaap, toch lang niet zoveel nodig als Frollo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |