De bron hiervan is www.v-bal.nlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:06 schreef Cart_man het volgende:
Dit lees ik dan weer op LN. Iig wordt er in Nederland gezocht naar versterkingen, spelers die het bij hun club bovenmatig goed doen dus. Geen verkeerde ontwikkeling...
[..]
Toen hij kwam was ik volgens mij stil, want dat was toch een aardige speler met de nodige internationale ervaring. Helaas werkt de search nietquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:53 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Toen jij vorig jaar hoorde dat Goor naar Feyenoord kwam, zei je hoogstwaarschijnlijk ook dat het geen versterking voor Feyenoord was.
Valt eerder onder de catogorie voetbalzone.nlquote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ah, dat is zeker net zoiets als voetbalcenter...
Denk het wel hoor...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:35 schreef Kang-He het volgende:
Jullie hebben nog middenvelders zat lopen, daar schiet je met bolle Theo echt niks mee op.
We zullen zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 08:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Had ik niet al een aantal topics geleden gezegd dat Theo niet zal komen? Theo zal voor minimaal 5 miljoen euro vertrekken en dat zal Feyenoord echt niet bieden. Er wordt nu gesproken over Pardo en misschien nog een Feyenoorder die in de deal worden betrokken om het transferbedrag te compenseren. Maar ik ga er van uit dat Vitesse daar absoluut geen belangstelling voor heeft.
Dat weet ik nog zo net niet. Kan me herinneren dat Kruiswijk (verdediger van Groningen, waar Feijenoord vorig jaar in geďnteresseerd was) ook 4 miljoen moest kosten. Bedragen lopen tegenwoordig wel de pan uit...quote:Op zondag 10 juli 2005 09:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Janssen gaat echt geen 5 miljoen kosten.
Ik denk als Feyenoord echt concrete belangstelling toont en Janssen moeilijk gaat lopen doen, dat er dan geen 5 miljoen wordt betaald. Hoogstens 3,5 a 4 miljoen of wellicht dat er wat geruild gaat worden. Vitesse zoekt nog twee spelers en Feyenoord heeft nog wel wat spelers over.quote:Op zondag 10 juli 2005 09:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Kan me herinneren dat Kruiswijk (verdediger van Groningen, waar Feijenoord vorig jaar in geďnteresseerd was) ook 4 miljoen moest kosten. Bedragen lopen tegenwoordig wel de pan uit...
Je moet wel bij Feijenoord willen voetballen. Been had grote problemen met het gedrag van deze puber. Leonardo toont geen inzet, doet zijn ding en vind het dan wel welletjes. Dat is niet hoe het hoort. Hij kan vast wel beter, moet hij het wel gaan laten zien. Denk alleen niet dat hij daar nog de kans voor krijgt, aangezien ze al op zoek zijn naar een vervanger voor Goor.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Over Leonardo hoezo heb je daar nou niks meer aan?
Eerst dat paspoort gebeuren en daarne die blessures.
Maar als hij wel speelde was hij gewoon goed.
Dat Gullit en Wotte vonden dat hij niet genoeg inzet toonde vind ik geen reden om hem afteschrijven.
Janssen lijk mij wel een goede speler om te halen, en als hij 2 miljoen moet kosten, kunnen ze het geld van Goor goed besteden.quote:09-07-2005: Koeman wil 2 middenvelders; Theo Janssen wil wel
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens Radio Rijnmond wil Erwin Koeman na het vertrek van Bart Goor twee nieuwe Nederlandse middenvelders aantrekken. Namen werden niet genoemd op de radiozender, maar Theo Janssen van Vitesse zou hoog op het verlanglijstje staan van Feyenoord. Dat meldde Voetbal International vorige week al. Janssen zou zelf wel interesse hebben in een overgang naar Rotterdam, zo meldde TV Gelderland vanavond. "Ik heb altijd gezegd dat ik wel naar een topclub wil", aldus Janssen.
Janssen mag van Vitesse alleen weg voor een 'megabedrag'. Dat bedrag zou zo'n 2 miljoen euro zijn. Andere namen die momenteel in het geruchtencircuit in verband worden gebracht met Feyenoord zijn Said Boutahar (ex-Feyenoord, nu Nec) en Mike Zonneveld (Nec).
Bron: fr-fans.nl
Hij heeft toch ook laten zien dat hij super kan voetballen als hij een paar wedstrijden achter elkaar in de bassis staat?, Hij doet echt niet onder voor Kalou qua voetbal wratsen om iemand te passeren.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:04 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Je moet wel bij Feijenoord willen voetballen. Been had grote problemen met het gedrag van deze puber. Leonardo toont geen inzet, doet zijn ding en vind het dan wel welletjes. Dat is niet hoe het hoort. Hij kan vast wel beter, moet hij het wel gaan laten zien. Denk alleen niet dat hij daar nog de kans voor krijgt, aangezien ze al op zoek zijn naar een vervanger voor Goor.
Als Feyenoord Boutahar en Barreto haalt zijn ze goed bezigquote:Op zondag 10 juli 2005 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Janssen lijk mij wel een goede speler om te halen, en als hij 2 miljoen moet kosten, kunnen ze het geld van Goor goed besteden.
Boutahar zou wel weer typisch zijn: eerst een jeugdspeler afschrijven en een paar seizoenen later voor meer geld dan je ervoor hebt gekregen terughalen....
En Zonneveld zou ook een goede kunnen zijn, maar volgens mij speelt hij toch al ruim een jaar bij Nac en niet bij Nec, zoals dit bericht doet vermoeden?
Mike Zonneveld speelt bij NAC inderdaad, de Feyenoord-sites zijn weer goed op de hoogte. Boutahar zou voor Feyenoord overigens een goede speler zijn. Kapitaalvernietiging door hem eerst weg te sturen en nu terug te halen, maar als je hem goed kan gebruiken dan zou ik het zeker niet nalaten.quote:Op zondag 10 juli 2005 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Janssen lijk mij wel een goede speler om te halen, en als hij 2 miljoen moet kosten, kunnen ze het geld van Goor goed besteden.
Boutahar zou wel weer typisch zijn: eerst een jeugdspeler afschrijven en een paar seizoenen later voor meer geld dan je ervoor hebt gekregen terughalen....
En Zonneveld zou ook een goede kunnen zijn, maar volgens mij speelt hij toch al ruim een jaar bij Nac en niet bij Nec, zoals dit bericht doet vermoeden?
Hij heeft het 'laten' zien ja. Zelfs dat hoeft geen garantie te zijn om hem te laten spelen. Ook de ligging in de groep is van groot belang. Op een egoďstische speler zit niemand te wachten...quote:Op zondag 10 juli 2005 10:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook laten zien dat hij super kan voetballen als hij een paar wedstrijden achter elkaar in de bassis staat?, Hij doet echt niet onder voor Kalou qua voetbal wratsen om iemand te passeren.
Tja, de vervanger voor Castelen hebben we natuurlijk al in de persoon van Vincken, dus een vertrek van castelen is nog wel overheen te komen lijkt me.quote:'Monaco kijkt na afhaken Van der Meyde weer naar Castelen'
Enige tijd geleden werd Romeo Castelen al in verband gebracht met interesse van Monaco. Zowel Feyenoord als Castelen zelf lieten weten dat geen enkele club zich officieel gemeld had voor de rechteraanvaller, hoewel Feyenoord openstond voor een verkoop. Volgens De Telegraaf richt Monaco zich nu echt op Castelen nu pogingen om Andy van der Meyde over te nemen, zijn gestrand.
Bron: feyenoord.netwerk.to
Ik snap niet waarom Castelen nou opeens zo nodig weg moet.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, de vervanger voor Castelen hebben we natuurlijk al in de persoon van Vincken, dus een vertrek van castelen is nog wel overheen te komen lijkt me.
Nou, daar zou ik nog niet te snel op gaan bouwen. Vincken speelde een leuk WK onder 20, maar heeft nog veel te leren.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tja, de vervanger voor Castelen hebben we natuurlijk al in de persoon van Vincken, dus een vertrek van castelen is nog wel overheen te komen lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |