C_M, ik zie het niet gebeuren. Als Wotte deze zomer alsnog Kalou aan PSV verkoopt, dan kan ie toch zijn biezen pakken? M.i. is ie dan onhoudbaar geworden met zijn uitspraken. Ikzelf zie hem graag komen, maar ik denk dat ie niet naar PSV komt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:32 schreef Cart_man het volgende:
Feijenoord gaat het zwaar krijgen, wanneer ze besluiten om Kalou alsnog aan psv te verkopen.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch. Woorden betekenen tegenwoordig weinig meer in de voetbalwereld.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
C_M, ik zie het niet gebeuren. Als Wotte deze zomer alsnog Kalou aan PSV verkoopt, dan kan ie toch zijn biezen pakken? M.i. is ie dan onhoudbaar geworden met zijn uitspraken. Ikzelf zie hem graag komen, maar ik denk dat ie niet naar PSV komt.
Rot op. Koeman bezorgt ons het kampioenschap, net zoals in '93 en '99.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:41 schreef Cesarino het volgende:
Misleidende topictitel......
Vage woorden als: 'waarschijnlijk niet' of 'Ik zie het niet gebeuren', maar dit zou wel ontzettend stom zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:50 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch. Woorden betekenen tegenwoordig weinig meer in de voetbalwereld.
Niks bij Feijenoord verbaasd me meer tegenwoordigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Vage woorden als: 'waarschijnlijk niet' of 'Ik zie het niet gebeuren', maar dit zou wel ontzettend stom zijn.
Jij begrijpt er heel veel van.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:29 schreef S1tH het volgende:
pfffff feyenoord en zn verleden... BOEIEND.. het gaat om het heden en daarin doet feyenoord op het moment gewoon geen goeie zaken.. een speler als kalou kun je weigeren om te verkopen waardoor de speler niet zal ingaan op zijn "sterk verbeterde aanbieding" zoals wotte het noemde.
En dan zal inderdaad kalou alsnog naar psv gaan maar dan voor niets...
ik begrijp niet dat mensen als wotte kalou het persoonlijke succes niet gunnen om het zogenaamde "clubbelang".
ik als psv'er zie kalou graag komen naar psv omdat hij naar mijn mening beter speelt in een ploeg die gewoon beter draait dan feyenoord.
S1tH out..
helaas werkt het vaak wel zo...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jij begrijpt er heel veel van.![]()
Peace out, homie.
Jammer voor Kalou dan. Hij dient gewoon zijn contract uit te dienen of op te rotten naar het buitenland. En prijzen worden er dit jaar gewonnen. De Maspolomas Cup, de Amstel Cup, de UEFA Cup en we worden kampioen. PSV wordt 3de achter Feijenoord en AZ. ajax zien we terug op de 7de plaatst.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef S1tH het volgende:
[..]
helaas werkt het vaak wel zo...
Een speler als kalou wil prijzen winnen en dat is bij feyenoord nu eenmaal moeilijk omdat helaas de geldkraan steeds verder dicht word gedraaid.
Als een speler het zelf wel ziet zitten is het nou eenmaal moeilijk tegen te houden
Ik hoop met je mee, maar ik denk niet dat we dat mogen verwachten dit jaar...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jammer voor Kalou dan. Hij dient gewoon zijn contract uit te dienen of op te rotten naar het buitenland. En prijzen worden er dit jaar gewonnen. De Maspolomas Cup, de Amstel Cup, de UEFA Cup en we worden kampioen. PSV wordt 3de achter Feijenoord en AZ. ajax zien we terug op de 7de plaatst.
Ik zie het nog wel gebeuren.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
C_M, ik zie het niet gebeuren. Als Wotte deze zomer alsnog Kalou aan PSV verkoopt, dan kan ie toch zijn biezen pakken? M.i. is ie dan onhoudbaar geworden met zijn uitspraken. Ikzelf zie hem graag komen, maar ik denk dat ie niet naar PSV komt.
Als zijn contract over 2 aar afloopt zie ik hem eerder naar het buitenland gaan, dan heeft hij het hier wel gehad in Nederland.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:49 schreef PyTh het volgende:
Het zou nog veel zuurder zijn als Kalou over 2 jaar gratis naar PSV gaat.
Nu kunnen ze nog een dikke transfersom vragen, volgend jaar al minder en over 2 jaar is het
maar dan heeft hij nog een jaar tot aan zijn naturalisatie te gaan toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Als zijn contract over 2 aar afloopt zie ik hem eerder naar het buitenland gaan, dan heeft hij het hier wel gehad in Nederland.
Yep en als outsider is het alleen maar lekkerder om dan een lange neus te trekken naar de rest als we op de coolsingel te staanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:47 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar ik denk niet dat we dat mogen verwachten dit jaar...
Van de andere kant is Feyenoord wel een club die vaak beter gaat spelen op het moment dat er vooraf weinig van verwacht wordt
We blijven vooralsnog positief...
met dit bericht blijk jij zeker geen kennis van zaken te hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jammer voor Kalou dan. Hij dient gewoon zijn contract uit te dienen of op te rotten naar het buitenland. En prijzen worden er dit jaar gewonnen. De Maspolomas Cup, de Amstel Cup, de UEFA Cup en we worden kampioen. PSV wordt 3de achter Feijenoord en AZ. ajax zien we terug op de 7de plaatst.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:03 schreef S1tH het volgende:
[..]
met dit bericht blijk jij zeker geen kennis van zaken te hebben
die maspaloma cup is zeker binnen maar de rest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |