Commentaar in FBquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:14 schreef Snakey het volgende:
Whehehe, B.A. Trix ziet eruit alsof ze net King's Cross uit is komen lopen.![]()
![]()
Ik vind m best mooi eigenlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Robar het volgende:
Theo van Gogh
[afbeelding]nog nooit zo iets slechts afgeleverd
Zit me ineens af te vragen hoe tegenstrijdig deze isquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:49 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]
Josti Brink.
Jaja, mijn photoshopkwaliteiten zijn niet echt je van het
die is inderdaad wel heel mooiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Robar het volgende:
Theo van Gogh
[afbeelding]nog nooit zo iets slechts afgeleverd
het is ook zoveel werk om er aan te beginnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:02 schreef StofjeB het volgende:
Had niet echt op een zogenaamd stormlooptopic gerekend, maar dit is wel een beetje érg rustig
geldt ook voor mijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef S-Two het volgende:
Puikend topic, heb helaas zelf geen photoshop(kwaliteiten)
ik wel, maar ben te moe om iets te verzinnenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:09 schreef S-Two het volgende:
Puikend topic, heb helaas zelf geen photoshop(kwaliteiten)
mooi hoor!quote:
Als in de trend van: Ik geef opdrachten, jij voert ze uit?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:11 schreef infra-roodborstje het volgende:
[..]
ik wel, maar ben te moe om iets te verzinnen
ik voel een samenwerkingsverband![]()
stiekem een tvpquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als in de trend van: Ik geef opdrachten, jij voert ze uit?![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:32 schreef Pool het volgende:
[afbeelding]
De sexy rechercheur Georgina 'Cocksucking' Verbaantjer neukt meer collega's dan dat ze zaken oplost. De kijker vindt het allemaal prima.
Hirsi Ali en Tony Montana vind ik toch ook wel sterkquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:37 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
Nederland voor de Nederlanders, Ons nieuwe staatshoofd Geert van Oranje Nassau regelt het voor u!
o ja, drie werf hoera voor de koningin! hoera! hoera! hoera!
gewoon knippen en plakken, en dan met image>adjustments>hue/saturation de kleur aanpassenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:07 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
ergens tutorials hoe je dit doet?
ik kan alleen maar sigs maken enzo..
Zolang we ontopic blijven en ik toch niks beters te doen heb kunnen we het proberenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:26 schreef S-Two het volgende:
[..]
Als in de trend van: Ik geef opdrachten, jij voert ze uit?![]()
En dat noem je gewoon?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:10 schreef djenneke het volgende:
[..]
gewoon knippen en plakken, en dan met image>adjustments>hue/saturation de kleur aanpassen![]()
(O, en voor het verwijderen van dingen die je niet nodig hebt maak ik een layer mask. En dan kun je met een zachte brush met wit dingen weghalen, en met zwart dingen weer terug halen (als je te veel gewist hebt)
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]
Finidi George Bush
Gelijkenissen met het diersoort 'aap' berusten op toeval -red.
Nee, ik ben er een ster inquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:32 schreef Shirley het volgende:Bij dit soort topics baal ik dat ik niet kan soepen.
Dit is mijn Paint knip- en plakwerkresultaat.quote:
Oké, nu mag je er weer mee stoppenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dit is mijn Paint knip- en plakwerkresultaat.
De Kelly Family...inclusief Kelly.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:00 schreef djenneke het volgende:
[afbeelding]
Mike Jackson, altijd in voor een kinderfeestje, vooral als hij er kan oor... eh... koekhappen...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:23 schreef StofjeB het volgende:
[afbeelding]
Finidi George Bush
Gelijkenissen met het diersoort 'aap' berusten op toeval -red.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |