Ik zag dat er 299 posts waren, dus toen opende ik de nieuwe. Om te voorkomen dat iteejer weer blijft doorgaan in oude topics.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:05 schreef Natalie het volgende:
Je stond al klaar met dit topic in afwachting van de sluiting van die andere, hè, Alicey. Geef maar toe
Ik weet niet meer hoe die tent heet, en die laatste logica volg ik niet helemaal?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat voor tent is het eik waar we eten? En waarom gaan we niet heerlijk aan het water zitten te eten, we zijn tenslotte in Utrecht...
* Lupa laarsjes meeneemtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
Nog tips om dingen mee te nemen? Vuilniszak, paraplu. Ik heb sowieso een grote tas bij me want ik kom terug van een logeerpartij in Sneek.
Je kent Utrecht niet? Al die restaurantjes aan het water? Beneden bij de gracht? Op nog geen vijf minuten lopen van het station?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet meer hoe die tent heet, en die laatste logica volg ik niet helemaal?
Ik ben niet zo erg bekend in Utrecht nee, maar ik heb wel een idee waar je het nu over hebt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je kent Utrecht niet? Al die restaurantjes aan het water? Beneden bij de gracht? Op nog geen vijf minuten lopen van het station?
Je loopt uit het station zo ongeveer tegen de restaurantjes aan. Ik weet de wegquote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:16 schreef Alicey het volgende:
Ik ben niet zo erg bekend in Utrecht nee, maar ik heb wel een idee waar je het nu over hebt.
Ik denk dat het punt vooral reservering is, en dat die tent op HC is, en dus makkelijk te vinden voor iedereen.. (Ik sluit niet uit dat er meetgangers zijn die op dat gebied bijna net zo hopeloos als ik zijn).
Maar er zijn veel kanten waar je het station uit kan, etc.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je loopt uit het station zo ongeveer tegen de restaurantjes aan. Ik weet de wegMaar goed, het is al besloten.
Ja, er zijn ook veel roltrappen in HC. Gewapend met een telefoon kom je overal wel en anders lopen er ook nog tientallen hulpvaardige mensen rond.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Maar er zijn veel kanten waar je het station uit kan, etc.
Dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, er zijn ook veel roltrappen in HC. Gewapend met een telefoon kom je overal wel en anders lopen er ook nog tientallen hulpvaardige mensen rond.Daarnaast ben jij het meest hopeloze geval op dit gebied en heb je mij bij je.
![]()
![]()
Nee hè, ben jij ook al wakker?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 10:10 schreef livEliveD het volgende:
Zijn er eigenlijk genoeg auto's vanuit Utreg? Of wordt het lopen als een enkeling met een auto niet meegaat? Of komen we wel bij het Gat maar de terugweg betekent dat we creatief moeten auto proppen? Oftewel, is de lijst uit de OP definitief? Ik ga in ieder geval mee en ben rond 18:00 in Utrecht als de trein niet al te langzaam gaat.
Nog tips om dingen mee te nemen? Vuilniszak, paraplu. Ik heb sowieso een grote tas bij me want ik kom terug van een logeerpartij in Sneek.
Oeh, gheilquote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:23 schreef livEliveD het volgende:
ik ben nu in Sneek () maar het regent hier behoorlijk. Wordt het modderworstelen?
Zou wel graag willen weten wie er blijft logeren en wie niet. Dan weet ik of ik zelf mijn slaapzak ook mee moet slepen.quote:
Als jij wil blijven, en ik kan een slaapzak regelen, dan blijf ik ook:Pquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:23 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zou wel graag willen weten wie er blijft logeren en wie niet. Dan weet ik of ik zelf mijn slaapzak ook mee moet slepen.
Het is niet ik die moet bepalen of jij mee gaat, Minkeltje. Het is jij die zelf moet beslissen of je erbij wil zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:10 schreef Minkeltje het volgende:
Natalie, als je me mee wil hebben , moet je t maar ff smsen, kan dan eventueel nog mensen meenemen, lijn vlaardingen-utrecht etc:)
Ik heb geen idee. Ben nooit op die plek geweest, maar daar het midden in het bos is, zou je best een gelijk kunnen hebben. Neem je goeie schoenen dus maar meequote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:10 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja me vraag was dus of het geen enorme modderboel is daarzo?![]()
Nee, dat valt reuze mee. Tenzij je midden in het Gat wil liggen; dat wil nog wel eens moerassig erbij liggenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 02:10 schreef livEliveD het volgende:
Nou ja me vraag was dus of het geen enorme modderboel is daarzo?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |