Lolbroekquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben geen 14
Heil to you tooquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Dass ist ja super tol!!! Dass bier smecht smurziger als der wein jawohl und die wurst ist gut gebraden in der panne. Gib mir eine halbe liter!!!!
Aber dass ist ja unmoglich dass kan doch niet so sein an dieser stunde.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Dass ist ja super tol!!! Dass bier smecht smurziger als der wein jawohl und die wurst ist gut gebraden in der panne. Gib mir eine halbe liter!!!!
Aber dass ist ja unmoglich dass kan doch niet so sein an dieser stunde.
jaa word een mooi liedjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:28 schreef Fwnk het volgende:
laaaalalalalalala
spelbreker, we waren aan het zingenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:30 schreef Fwnk het volgende:
ijsmeis?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee ik ben geen 14
ijsmeis kan ook erg goed zingenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:31 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
spelbreker, we waren aan het zingen
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:31 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet ook snel lachen
Ja maar ik ben heel vrolijkquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:33 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben heel vrolijk![]()
Ik lik ook altijd aan bomen enzo
Want ik ben links(handig)
POMPIDOMPIDOMPIDOMPIBIERBIERBIERBIERBIERGEILEWIJVENMETLEKKERETIETENENBIERquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zing je mee?
LAAAAAALALALALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAA TUDUDUDUDUDUDUDUDU LALALALALA
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:27 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]PretpetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Nee.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zing je mee?
LAAAAAALALALALALALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAA TUDUDUDUDUDUDUDUDU LALALALALA
Biiieeeeer met frituuuuuuurrr tutududududududududquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:35 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
POMPIDOMPIDOMPIDOMPIBIERBIERBIERBIERBIERGEILEWIJVENMETLEKKERETIETENENBIER
POMPPMPOMPMPMBIER![]()
Grapjurkquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:37 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ja he![]()
Zullen we nu gezamelijk aan bomen gaan likken?![]()
Always look on the upside of bier tududududutuquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:39 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Biiieeeeer met frituuuuuuurrr tutudududududududud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |