quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:17 schreef maxamius het volgende:
we were soldiers
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:10 schreef Xennia het volgende:
Madagaskar
[[url=http://www.parkyourpic.com/uploads/099b86df82.jpg]afbeelding][/url]
![]()
quote:
Oe. Mr. T wordt boos, want hij zei duidelijk:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:09 schreef Gewoonik het volgende:
war of the worlds
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
blade runner
had ik nog nooit gezien en terecht.
man, wat een moeite om wakker te blijven. gewoon ontzettend saai en voorspelbaar.
geen enkel karakter is de moeite waard om te volgen eigenlijk.
ik weet hier niets positiefs over te zeggen, behalve dat hij is afgelopen.
Gewone versie of de director's cut?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 09:39 schreef dolle_hond het volgende:
blade runner
had ik nog nooit gezien en terecht.
man, wat een moeite om wakker te blijven. gewoon ontzettend saai en voorspelbaar.
geen enkel karakter is de moeite waard om te volgen eigenlijk.
ik weet hier niets positiefs over te zeggen, behalve dat hij is afgelopen.
ik weet t nietquote:
uber film, alleen het einde .....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:09 schreef Gewoonik het volgende:
war of the worlds
Deze al gezien?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:05 schreef Gorro het volgende:
Night of the Demon (Jacques Tourneur, 1957)
Tourneur bewijst ook hier weer sterk een dreigende sfeer te kunnen creëren. ***½
zoals ik zei: die dvd heb ik niet dus weet ik niet wat t verschil is tussen normale chapters en chapters bij die dvdquote:Ik vraag niet om chapters, ik vraag om chapters als bij Fanny och Alexander.
lees maar eens wat recensies op dvd.nl van dvd`s die door RCV zijn uitgebracht, dan zou je moeten weten dat er genoeg dvd`s zijn uitgebracht die geen chapters hebbenquote:Maar goed, naar jouw idee heb ik dus het idee dat er nog DVDs worden uitgebracht zonder chapters
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:05 schreef thettes het volgende:
war of the worlds
Viel me alles mee, het is geen briljante film, maar absoluut wel spetterende actie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.6.7 / imdb 7.0
Top Secret
Weer is een film terug gekeken. Dit is de eerste feature film van Val Kilmer als Nick Rivers, zanger van beach boys.
De grappen en grollen zijn weer helemaal geweldig a la Naked Gun.
7 / imdb 6.8
The I Inside
Gozer wordt wakker in ziekenhuis en mist 3 jaar van zijn leven en heeft geheugen verlies. Met zijn waanideeen kan hij tijdreizen. Best een aardige concept voor een B-film. Heeft wel iets weg van Butterfly Effect en Memento.
6.2 / imdb 6.0Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Zeg je was toch niet bevooroordeeld of zo he?quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ik vond Cruise weer helemaal op zijn best! Dakota Fanning was uiteraard weer super geweldig. Dat een kind zo goed kan acteren! Special Effects waren uiteraard weer mooi en het einde is natuurlijk ook goed.
Nee hoorquote:Op zondag 10 juli 2005 00:41 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Zeg je was toch niet bevooroordeeld of zo he?![]()
Kom net van de bios af.. Ik vind het dus een regelrechte K.U.T. film. Die hele film leunt op CGI effects. En zo goed vond ik Tom Cruise niet acteren, en Dakota Fanning kwam veeeel beter tot haar recht in bv "Man on fire". En de film laat je ook nog eens met talloze vragen zitten. Had er echt veel meer van verwacht. Boutfilm!quote:Op zondag 10 juli 2005 00:17 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Ik had er weer een cliche film van verwacht. Ik moet eerlijk bekennen, heb de originele versie nooit gezien, maar daar gaat binnenkort wel verandering in komen! Ik vond Cruise weer helemaal op zijn best! Dakota Fanning was uiteraard weer super geweldig. Dat een kind zo goed kan acteren! Special Effects waren uiteraard weer mooi en het einde is natuurlijk ook goed. Film was verre weg van saai en de nodige humor deed het wel goed.
War Of The Worlds 8.0 - DVD kopen waard!
Zoals?quote:Op zondag 10 juli 2005 01:13 schreef Drakul het volgende:
[..]
En de film laat je ook nog eens met talloze vragen zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |