Echt wel... Boeruh, Boeruh.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef Juup© het volgende:
Eindhoven de gekste he.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik had meer die rood/witte in gedachte..
Ja die.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vergeet Solquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 in Cora's fotoboek:
laatste voyeur: Juup©
Corona is tenminste ECHT mexicaans bier.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Corona wordt van maïs gemaakt. Ik vind dat echt smerig
Dan kan je ook Smirnoff Ice Black drinkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:05 schreef FlowDesign het volgende:
Who cares. Het gaat om de smaak en dat er alcohol in zit
Hey, dat was ik niet... de kans dat ik om 7 over 2 thuis ben is nihilquote:
Vriendinnen is ook een groot woordquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:58 schreef febster het volgende:
[..]
Hey, dat was ik niet... de kans dat ik om 7 over 2 thuis ben is nihil
Damn wazige zooi (tequila is goed) maar goed, word half aangereden door een rood auto'tje blijken het vriendinnen van blieblie te zijn (C+K), altijd leuk
Ben echt mega lam nu
ja...49ct hebben we nu wel gezien jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef gazylady2 het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke avatar in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef gazylady2 het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke avatar in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vriendinnen is ook een groot woord.
Maareh... of je volgende keer gas dicht wil draaien als je gekookt hebt, kwil hier graag nog langer wonen dan anderhalve maand![]()
.
Joost laat het tenminste gewoon branden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vriendinnen is ook een groot woord.
Maareh... of je volgende keer gas dicht wil draaien als je gekookt hebt, kwil hier graag nog langer wonen dan anderhalve maand![]()
.
afbeeldingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kies er maar één.
Was bij mij gelukkig ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost laat het tenminste gewoon branden.
Is dat spel al te koop te downloaden?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef ArTiC het volgende:
wat doe ik...ben ff lekker bezig in GTR om een mooie oval kwalificatie setup te maken voor mijn Ferrari 550....rij ik een 28.8
99ste op de world ranking en 1ste in de semi pro klasse
Nou mannen van de ict, hoe krijg ik 'm nou van die snelkoppeling af?quote:
Wij kunnen het plaatje niet eens zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Nou mannen van de ict, hoe krijg ik 'm nou van die snelkoppeling af?
Foutjequote:
Dan waren er wat mensen verdwaald geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:18 schreef febster het volgende:
[..]
Foutje
Ik kwam ze tegen in de Heggenstraat, das zeg maar als je van de grote kerk in Geldrop richting mijn huis fietst
beide, FIA GTR is al maanden uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat spel al te koop te downloaden?
Probeer 'm al te downloaden.quote:
Starforce2 zelfs, het schijnt wel aan de gang te helpen zijn maarja, heb het origineelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Probeer 'm al te downloaden.
Maar er zit StarForce op, dat zuigt
Pistache?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef Inu het volgende:
ik ben een fluoriserend groen ijsje aan het eten....denk niet dat daar nog iets natuurlijks inzit
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Starforce2 zelfs, het schijnt wel aan de gang te helpen zijn maarja, heb het origineel
Je zit nu int donker?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef Inu het volgende:
ik ben een fluoriserend groen ijsje aan het eten....denk niet dat daar nog iets natuurlijks inzit
je kunt gewoon niet videokaartenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:15 schreef FlowDesign het volgende:
omg, nou is m'n videokaart alweer dood!
volgens mij is m'n voeding gewoon rot.
idd, je was samen met nog iemand de trendsetterquote:
dude..ik heb het hele album van kees en turriequote:
Maar dat was ik met Watskeburt ook alquote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd, je was samen met nog iemand de trendsetter
Autobiografie?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dude..ik heb het hele album van kees en turrie![]()
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar dat was ik met Watskeburt ook al
Wat voor hopeloze lijst heb jij dan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 18:26 schreef ArTiC het volgende:
ja hoor...ik open MSN...6 mensen met in hun nick: 'Ik wil een meisje'
flow is er 1 van
Seauw...Toppie!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
Seauw... een nieuwe voeding en gratis een nieuwe videokaart.
Ik denk dat jij dat nummer gewoon niet kent. Of misschien vind je het geen leuk nummer?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:35 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Wat voor hopeloze lijst heb jij dan?![]()
![]()
Nu ga ik toch echt even googlen... dan ben ik toch wel benieuwd wat voor ubervet nummer dat is..quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat nummer gewoon niet kent. Of misschien vind je het geen leuk nummer?
Heb je een fatsoenlijke voeding of just another Qtec/Sweex/whatever gedrocht?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:33 schreef FlowDesign het volgende:
Seauw... een nieuwe voeding en gratis een nieuwe videokaart.
Ik had de keuze uit een AOpen van 300 Watt of een ToPower van 350 Watt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Heb je een fatsoenlijke voeding of just another Qtec/Sweex/whatever gedrocht?
Hey schèle hij staat hier hoor http://eggsplosion.com/etc/music/quote:Op vrijdag 8 juli 2005 20:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Nu ga ik toch echt even googlen... dan ben ik toch wel benieuwd wat voor ubervet nummer dat is..
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hey schèle hij staat hier hoor http://eggsplosion.com/etc/music/
Onzinnige dag.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:05 schreef gazylady het volgende:
Weer bijna tijd voor de
'VrouwVriendelijkeVrijdag'!!!
![]()
Uitzuipen en profiteren van mannen dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
Dat houdt in gratis drinken?
Like always.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:28 schreef Juup© het volgende:
profiteren van mannen dus.
WIj mannen zijn dom, hopen een wip te kunnen maken en gieten daarom de dames maar vol wat vaak helaas tot tegengestelde resultaten leidt.quote:
Eej ballonneksmeneer.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:57 schreef blieblie het volgende:
En het is Stratumseind...
Ge wit wel... het einde van Stratum.
Nog lange nietquote:
Volgende week vrijdag dusquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:08 schreef blieblie het volgende:
[..]
Nog lange niet.
Kheb laminaat klaar liggen, moet de keuken nog kopen (wat zijn die dingen duur) & zetten, de slaapkamer nog verven. Dan pas ben ik klaar
.
Tja, hangt er tevens vanaf wat jouw eisen zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:12 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik hoop eind augustus/ begin september.
Magoe... hangt er vanaf hoe snel den keuckenboer is.
Ik ben voorstander van kritisch zijn en hoge eisen stellen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, hangt er tevens vanaf wat jouw eisen zijn.
Tja, maar voor zo'n rijke student als jij moet dat gen probleem zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:14 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben voorstander van kritisch zijn en hoge eisen stellen.
Was alleen ff vergeten dat daar in dit geval ook een prijskaartje aan vast zit.
Valt vies tegen... kben momenteel arme student.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, maar voor zo'n rijke student als jij moet dat gen probleem zijn
Tot laters, ik ga slapie doen moet straks hard werken op het dak.
Ook even in het Brabantse landquote:
end, eind. same thingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:57 schreef blieblie het volgende:
En het is Stratumseind...
Ge wit wel... het einde van Stratum.
Gisteren; gratis drinken, geen stripper (mannelijke dus hequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:07 schreef FlowDesign het volgende:
Dat houdt in gratis drinken?
en Hoi.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 09:32 schreef Mex_ het volgende:
Hoi
Begint daar nu een beetje vol te lopen met toeristen hequote:
wtf is Günther?quote:
Een reuze poster in de vorm van behang ofzoietsquote:Op zondag 10 juli 2005 18:44 schreef amaranta het volgende:
Is dat behang of geverfd of een reuze poster??
Wel errug vet
dude, ziet er goed uitquote:
Die gaat er dus uitquote:
ej, is die te hergebruiken voor mij?quote:
Ook goeieavond. Waar ben je geweest dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:46 schreef Daklem het volgende:
goede avond iedereen
pff, gisteren weer een meesterlijke avond op stratum! geweldig!
voornamelijk in de Stunt. Alleen op het einde viel de drank niet zo goed meer, dus heb ik een half uurtje lucht geschept, en toen ging het weer!quote:Op zondag 10 juli 2005 20:48 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Ook goeieavond. Waar ben je geweest dan?
Hmhm..quote:Op zondag 10 juli 2005 20:52 schreef Daklem het volgende:
[..]
voornamelijk in de Stunt. Alleen op het einde viel de drank niet zo goed meer, dus heb ik een half uurtje lucht geschept, en toen ging het weer!
Toen ik vanmorgen ging douchen vielen er allemaal takjes en stukjes van een boom uit mijn haar, wat ik precies heb gedaan is mij nog niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd![]()
ej dude..niet fokken met Feb...Feb is koel..en dat haar...dat krijg je erbijquote:Op zondag 10 juli 2005 20:59 schreef Daklem het volgende:
Alleen Febbie, je moet op stap toch wel ff wat gel in je haar doen man!staat wat netter
hebbie het nog niet gezien?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef gazylady2 het volgende:
Nou Feb, ik ben ondertussen toch wel heel benieuwd naar jou kapsel na al die opmerkingen van iedereen hier haha..
Nice nice!!quote:Op zondag 10 juli 2005 21:00 schreef ArTiC het volgende:
Hmm ik zie ineens een beter/leuker appartement, appartement 1 morgen cancelt en afspraak maakt op appartement 2 te bekijken
uhuhquote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Nice nice!!
Blijf je wel gewoon in helliemond?
Nou neej, dat ook niet perseej...quote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
hebbie het nog niet gezien?![]()
Ohwjee Ferry! Dat wordt met de billen bloot
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej dude..niet fokken met Feb...Feb is koel..en dat haar...dat krijg je erbij
Wat heeft ie daar voor kapsel dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:01 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ohwjee Ferry! Dat wordt met de billen bloot
jaloers?quote:
eens kijken of ik een febbie-look-a-like plaatje kan vindenquote:Op zondag 10 juli 2005 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat heeft ie daar voor kapsel dan?
do I wanna know?![]()
hmmm *aai* ?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:04 schreef gazylady2 het volgende:
Damn, volgens mij heb ik echt een beginnende keelonsteking..![]()
Ahhquote:Op zondag 10 juli 2005 21:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm *aai* ?
virusje gedownload?
Ben vandaag gewoon verbrand
Ben hyper
Moet morgen weer werken...vakantie voorbij![]()
Is het echt zo...... apart/leuk/lelijk/onvindbaar? doorhalen wat niet van toepassing is..quote:Op zondag 10 juli 2005 21:06 schreef Daklem het volgende:
Helaas, ik kan geen fatsoenlijk kapsel vinden
dat laat ik aan jouw verbeelding overquote:Op zondag 10 juli 2005 21:09 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Is het echt zo...... apart/leuk/lelijk/onvindbaar? doorhalen wat niet van toepassing is..
quote:Op zondag 10 juli 2005 21:11 schreef gazylady2 het volgende:
K had trouwens reactie gehad op 1 sollicitatie.. mag nog niet eens op gesprek komen..Die weten echt niet wat ze missen!
![]()
Nee maar op die andere had ik toch veel betere hoop eik.. Scheelt veel dat ze me daar kennen natuurlijk..
Wat voor baan zoek je?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:11 schreef gazylady2 het volgende:
K had trouwens reactie gehad op 1 sollicitatie.. mag nog niet eens op gesprek komen..Die weten echt niet wat ze missen!
![]()
Nee maar op die andere had ik toch veel betere hoop eik.. Scheelt veel dat ze me daar kennen natuurlijk..
Heb ik jou gister niet gezien?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:46 schreef Daklem het volgende:
goede avond iedereen
pff, gisteren weer een meesterlijke avond op stratum! geweldig!
Jullie zaten in dezelfde boom?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:40 schreef Daklem het volgende:
[..]
yep en jij was ook net zoals mij aardig v/d kaart
Beetjequote:Op zondag 10 juli 2005 21:40 schreef Daklem het volgende:
[..]
yep en jij was ook net zoals mij aardig v/d kaart
Je mag het proberenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ej, is die te hergebruiken voor mij?![]()
dude..zonde man
Een wit eiken laminaat vloer...quote:Op zondag 10 juli 2005 20:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Mooi man!
En wat voor vloer ga je er dan inleggen?
Dat verschil van voor & na de kapper ziet overigens alleen Febsterquote:Op zondag 10 juli 2005 21:43 schreef febster het volgende:
[..]
Beetje
Overigens staat er gewoon een foto van mijn kapsel in het fotoboek hoor(ben alleen wel net naar de kapper geweest dus tis iets korter)
Hmm wit...weetnie, wat voor soort meubels ga je erop zetten? qua stijl?quote:Op zondag 10 juli 2005 21:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je mag het proberen.
Kom der maar uit hale.
[..]
Een wit eiken laminaat vloer...
[afbeelding]
Dat idee een beetje.
Je hebt TG weer gemistquote:Op zondag 10 juli 2005 21:53 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat verschil van voor & na de kapper ziet overigens alleen Febster.
Modern in de kleuren oranje en "Wengé" (oid).quote:Op zondag 10 juli 2005 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hmm wit...weetnie, wat voor soort meubels ga je erop zetten? qua stijl?
Wat je nu al hebt is veel mooier. Echt.quote:Op zondag 10 juli 2005 21:52 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je mag het proberen.
Kom der maar uit hale.
[..]
Een wit eiken laminaat vloer...
[afbeelding]
Dat idee een beetje.
Dan is een lichtere vloer idd mooier.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:15 schreef blieblie het volgende:
[..]
Modern in de kleuren oranje en "Wengé" (oid).
Tis overigens niet echt wit hoor. Tis beetje grijs/geel/wit achtig.
Ik zal ff een foto maken van een pak laminaat.
Donkere vloer met oranje?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat je nu al hebt is veel mooier. Echt.
De vloer ligt er niet echt netjes in. In de gang zitten er behoorlijke kieren tussen de laminaatdelen, in de woonkamer is er ergens een hoekje vanaf gesprongen en er zijn 2 rijen naast elkaar welke geheel evenwijdig lopen (dus waar het begin en het einde van 2 rijen bij elk deel naast elkaar ligt en er geen verspringing is). Ik stoor me daaraan waardoor ik besloten heb om nieuw te leggen. Daarnaast past de nieuwe kleur laminaat beter binnen mijn gekochte spullen. Dus vandaar.quote:Op zondag 10 juli 2005 22:17 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat je nu al hebt is veel mooier. Echt.
Ik heb modern licht met wat oosters aandoenende meubelsquote:Op zondag 10 juli 2005 22:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan is een lichtere vloer idd mooier.
Ik weet het nog niet..of ik ga voor modern licht met RVS accenten of meer ala donker hout met oosterse invloeden...moeilijke keuze.Vind het allebei erg mooi gewoon.
Misschien kun je dat beter aan z'n vrouw vragen?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:59 schreef blieblie het volgende:
Juup! Je monitor staat in de weg.
Wanneer kom je em ophalen?
Warm...quote:
Hahahah, ik vind hem echt vetjesquote:Op maandag 11 juli 2005 14:09 schreef blieblie het volgende:
De Student Van Tegenwoordig - Nog Geneukt
Erg slecht maar stiekum wel erg grappig.
Je hebt trouwens takjes in jaar gekregen waarschijnlijk toen je bent gaan pissen bij het aug, of je een bocht miste vlak bij het strabrechtquote:
Het is nog steeds JOUW monitor, pas als ik hem betaald heb is hij van mij. Dus JOUW monitor staat in de weg, en jij wilt graag dat ik die kom ophalen. Oke eeuhmmmm, donderdag of vrijdag overdag ergens?quote:Op maandag 11 juli 2005 12:59 schreef blieblie het volgende:
Juup! Je monitor staat in de weg.
Wanneer kom je em ophalen?
quote:Op maandag 11 juli 2005 13:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien kun je dat beter aan z'n vrouw vragen?
Donderdag ben ik thuisquote:Op maandag 11 juli 2005 21:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het is nog steeds JOUW monitor, pas als ik hem betaald heb is hij van mij. Dus JOUW monitor staat in de weg, en jij wilt graag dat ik die kom ophalen. Oke eeuhmmmm, donderdag of vrijdag overdag ergens?
Ben jij wel eens online dan?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:01 schreef blieblie het volgende:
[..]
Donderdag ben ik thuis. Laat maar via msn ofzo weten hoe laat je kan
.
Ik ben wellicht onlinequote:Op maandag 11 juli 2005 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij wel eens online dan?
Donderdag eerst uitslapen.
Ik laat het u weten, kan ik daar ergens parkeren zonder al te ver te hoeven lopen?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik ben wellicht online.
Als ik weet hoe laat je ongeveer online bent cq. langs wil komen ben ik thuis.
Ja, hier voor de deurquote:Op maandag 11 juli 2005 22:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik laat het u weten, kan ik daar ergens parkeren zonder al te ver te hoeven lopen?
Ja, maar ik was een weekend wegquote:Op maandag 11 juli 2005 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg danpy muts, heb jij mijn e-mail nog gehad?
Volgens mij ligt het overgrootste deel vd mensen hier aan het water (of is aan het werk..)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:02 schreef FlowDesign het volgende:
Jezus wat is het hier rustig...
Foto'squote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:47 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het overgrootste deel vd mensen hier aan het water (of is aan het werk..)
Have fun allemaal! Ik ga -verrassend- ook lekker zwemmen...m'n nieuwe bikini uitproberen...![]()
![]()
nais naisquote:
Jupz... En dat blijft zo... Moet alleen een afspraak maken om de puntjes op de i te zetten (greepjes e.d. uitkiezen) en het te bestellenquote:
wtf heb jij al avatar?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:16 schreef gazylady2 het volgende:
Goeienavond!!
Gezeur met de buur?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef daNpy het volgende:
Watskeburt in de skuur?
Eerder er tegenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:05 schreef daNpy het volgende:
Over die muur!
Rosé is oké. Niet om vroeg op te staan, maar verder wel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 09:58 schreef FlowDesign het volgende:
Gisteravond wel een geslaagd Afstudeer-BBQ-feestje gehad van Robin en GerritsmaWas echt druk.
En m'n kaartje besteld voor Nature One gisteren via Ticketbox. Echt zin in
Als er nog mensen mee willen naar Nature One, er is nog plek in de bus.
Voor 100 euro heb je een toegangskaartje voor het festival en de busreis heen en terug + aantal zelfgeregelde faciliteiten.
'Watskeburt' komt in het 'jongeren'woordenboek... Ha-ha-ha!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef daNpy het volgende:
Watskeburt in de skuur?
Ook dat is goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg mister kitsjun, ik kan morgen niet. Kunnen wij volgende week afspreken?
touchéquote:
Tja, wij hebben hier zaterdagquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:16 schreef ArTiC het volgende:
fijn die kermis in Helmond...zeker als je op gehoorafstand van het centrum woont nu...live jantje smit en koos alberts door je ramen
*duvelduvel nog maar eens opzet*
Morgen tweede splitunit hangen voor hier op zolder. Dan is het hier ook behagelijk in de zomer.quote:
Ik snap hem nog niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:39 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ow.. je bedoeld het 2de deel van de split unit.
Ik ben coolquote:
Ik heb het cool.quote:
keej.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:18 schreef daNpy het volgende:
Ah dat zou fijn zijn, heb hem namelijk wel nodig nu
Geen zin om te knippen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef ArTiC het volgende:
voedingswaarden >>
Sorry?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:54 schreef blieblie het volgende:
Maar de kloon Cora is weer uit het vet gehaald?
Ja, da's een betere benaming!quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:10 schreef Juup© het volgende:
Oud vet welteverstaan.
Waar heb jequote:
Wat bent u vroeg meneerquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:04 schreef r8ality het volgende:
Moedegorgen!
tot die tijd afhaalpizza.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:02 schreef blieblie het volgende:
Woei... klaar.
Eind Augustus begin September komen ze em monteren.
Serendipity toch?quote:
Aaahhhhhhhhhhquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Serendipity toch?
Wat een kuteinde trouwens.
Zo een einde waarvan je denkt van... jah... hunnie hebben elkaar en ik blijf in mijn eentje achter.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Serendipity toch?
Wat een kuteinde trouwens.
Zo een einde waarvan je denkt van... jah... hunnie hebben elkaar en ik blijf in mijn eentje achter.
*broem* "doeg, kus, kus" * broem*quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef daNpy het volgende:
Nee, ouders afgezet op schiphol
Vertrek: 8.00u
Terug: 10.30u
Da kan ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:04 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
Serenity als in:
Armin van Buuren feat. Jan Vayne - Serinity (Sensation White Anthem 2005)
Neuh denk het nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:34 schreef omegaproject het volgende:
Wehehe ... misschien iets voor Joost?
Belquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:36 schreef blieblie het volgende:
Hoerenzooi....
De lamp in de gang doetut nie meer.
Sissyquote:Op zaterdag 16 juli 2005 02:07 schreef Mauveen het volgende:
iemand in de omgeving wat red bull over voor me? begin toch wel moe te worden eigenlijk
mijn vakantie zit er net opquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:35 schreef gazylady2 het volgende:
Middag!!
Damn, jullie ook zo'n zin om op vakantie te gaan??
Ik nietquote:
Dan zit je verkeerd als je nu beschikking hebt over een pcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |