Echt wel... Boeruh, Boeruh.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:17 schreef Juup© het volgende:
Eindhoven de gekste he.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:27 schreef Cora het volgende:
[..]
Ik had meer die rood/witte in gedachte..
Ja die.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 00:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vergeet Solquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 01:56 in Cora's fotoboek:
laatste voyeur: Juup©
Corona is tenminste ECHT mexicaans bier.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:01 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Corona wordt van maïs gemaakt. Ik vind dat echt smerig
Dan kan je ook Smirnoff Ice Black drinkenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:05 schreef FlowDesign het volgende:
Who cares. Het gaat om de smaak en dat er alcohol in zit
Hey, dat was ik niet... de kans dat ik om 7 over 2 thuis ben is nihilquote:
Vriendinnen is ook een groot woordquote:Op vrijdag 8 juli 2005 02:58 schreef febster het volgende:
[..]
Hey, dat was ik niet... de kans dat ik om 7 over 2 thuis ben is nihil
Damn wazige zooi (tequila is goed) maar goed, word half aangereden door een rood auto'tje blijken het vriendinnen van blieblie te zijn (C+K), altijd leuk
Ben echt mega lam nu
ja...49ct hebben we nu wel gezien jaquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef gazylady2 het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke avatar in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef gazylady2 het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke avatar in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vriendinnen is ook een groot woord.
Maareh... of je volgende keer gas dicht wil draaien als je gekookt hebt, kwil hier graag nog langer wonen dan anderhalve maand![]()
.
Joost laat het tenminste gewoon branden.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:34 schreef blieblie het volgende:
[..]
Vriendinnen is ook een groot woord.
Maareh... of je volgende keer gas dicht wil draaien als je gekookt hebt, kwil hier graag nog langer wonen dan anderhalve maand![]()
.
afbeeldingquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kies er maar één.
Was bij mij gelukkig ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Joost laat het tenminste gewoon branden.
Is dat spel al te koop te downloaden?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef ArTiC het volgende:
wat doe ik...ben ff lekker bezig in GTR om een mooie oval kwalificatie setup te maken voor mijn Ferrari 550....rij ik een 28.8
99ste op de world ranking en 1ste in de semi pro klasse
Nou mannen van de ict, hoe krijg ik 'm nou van die snelkoppeling af?quote:
Wij kunnen het plaatje niet eens zienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:07 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Nou mannen van de ict, hoe krijg ik 'm nou van die snelkoppeling af?
Foutjequote:
Dan waren er wat mensen verdwaald geloof ikquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:18 schreef febster het volgende:
[..]
Foutje
Ik kwam ze tegen in de Heggenstraat, das zeg maar als je van de grote kerk in Geldrop richting mijn huis fietst
beide, FIA GTR is al maanden uitquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Is dat spel al te koop te downloaden?
Probeer 'm al te downloaden.quote:
Starforce2 zelfs, het schijnt wel aan de gang te helpen zijn maarja, heb het origineelquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Probeer 'm al te downloaden.
Maar er zit StarForce op, dat zuigt
Pistache?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef Inu het volgende:
ik ben een fluoriserend groen ijsje aan het eten....denk niet dat daar nog iets natuurlijks inzit
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Starforce2 zelfs, het schijnt wel aan de gang te helpen zijn maarja, heb het origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |