wıj zıtten ın halıcı I ıs ook bıj de boulevard.. 2 mınuutjes lopen.. men denkt hıer dat ık turks benquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Lalalal, ik vanaf morgen in ItaliaWelk hotel zit je moi? Ik zat paar jaar terug in Elegance
aan de boulevard is dat
Wat internet en Fok jij trouwens veel op vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:04 schreef -moi- het volgende:
[..]
jade i ıs er wel maar dıe zıt helemaaL ERGens anders.. te luı
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef WooZ het volgende:
Iedereen is zeker op vakantie nu
Ik moest hier net nog een her maken
maar morgen ben ik der ook van tussen
Mocht je het nog lezen: veel plezierquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:33 schreef WooZ het volgende:
51 meerkeuzevragen, je moet de helft goed hebben voor een 6, ik heb 't net nagekeken en heb 26 2/3 punt![]()
Maar ik hoop er het beste van, en morgen lekker op vakantie waar ik al een half jaar naar uitkijk
Meest irritant is dat inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef yozd het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de uitslag van mijn herkansing.. nu al 4 dagen te laat ofzo.
Altijd leuk die deadlines waar studenten zich wel aan moeten houden en docenten niet....
Daar kan ik me ook altijd zo boos over maken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef yozd het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de uitslag van mijn herkansing.. nu al 4 dagen te laat ofzo.
Altijd leuk die deadlines waar studenten zich wel aan moeten houden en docenten niet....
Goede vraag. Op wat voor dag ben je geweest dan, en rond welke tijd? Ik moet vanaf maandag waarschijnlijk mezelf weer opsluiten in de bieb van 't Spinoza ivm m'n herren, is wel handig om te weten of ik dan tussendoor kan gaan lunchen in de Refterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:12 schreef spinor het volgende:
Uhm, is de Refter nog open in de vakantie? Ze hebben wel menu's staan op de site, maar ik was er een tijdje terug een keer en toen was het gewoon dicht terwijl er op de site wel een menu voor die dag stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |