ondanks dat ik voor Ajax ben, Niet uit Brabant kom vind ik het wel super vet gaa cool kicke nummer! Samen met mijn vriendengroep draaien we dat vaak als we uit de kroeg komen en met bevrijdingsdag zijn we vanuit Arnhem naar Oss gegaan om Guus te zien en daar deed ie Brabant toen ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
Guus Meeuwis![]()
Brabant![]()
ik heb em al tig keer gezien bij PSV
Onze smaken komen niet helemaal overeen volgens mijquote:
Ik weet niet? Vind jij marco bakker ook een lekker ding?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onze smaken komen niet helemaal overeen volgens mij
Ik bespeur hier een zekere mate van verschilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik weet niet? Vind jij marco bakker ook een lekker ding?
Of jij bevindt je nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een zekere mate van verschil
Ik ben bereid veel dingen te ontkennen, maar dit vind ik toch wel erg ver gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
Of jij bevindt je nog in de ontkenningsfase
Ik moet nog steeds leren voor m'n herrenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben bereid veel dingen te ontkennen, maar dit vind ik toch wel erg ver gaan
Gaan jullie overigens allemaal naar de Zomerfeesten? Ik heb zojuist m'n eerste werkdag erop zitten, bijna 12 uur gedraaid, net een half uurtje thuis, en morgen weer om half elf op de werkvloer tot ergens in de avond waarschijnlijk... Maar 't is wel supergezellig... lekker sfeertje enzo
Dat is echt giga-drukte. Voor de Nijmeegse horeca verreweg de drukste dag van het jaar. Vanaf 's ochtends in één ruk doorstampen tot 's avonds laat. Maar wel supergezellig. Allemaal blije lopers die sfeer maken, dan neem ik me altijd voor om het volgende jaar ook te gaan lopen, alleen moet ik dan weer werken, net als nu. Dan loop ik m'n privé 4-daagsequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds leren voor m'n herren
Erg weinig van gekomen afgelopen week
Ik rijd donderdagavond ff met de auto naar Nijmegen, pik ik alleen de vrijdag mee
Ah kijk, jouw herren zijn wel erg vroeg. Jij hebt daarna nog een maand vakantie, dat scheelt wel. Mijn vakantie begint op 30 augustus, 's middags ergens, en is op 5 september weer afgelopen. Hoera, een hele weekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef WooZ het volgende:
Ik ga overdag denk ik naar feestje op de Annastraat, volgende week herren (26e en 27e), en dan dag later op vakantie
Nou ja, als je tof bent mag je nog wel een keertje met ons meequote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb de afgelopen drie dagen al 35 uur gewerktZit nu ff te twijfelen of ik nog zin heb om vanavond te gaan, maar mensen hebben óf geen zin, óf al met (voor mij onbekenden) afgesproken, omdat iedereen er vanuit ging dat ik toch moest werken. Hoe matig
.
Waar ergens? Ik zie thv de St. Anna, naast die hekken, wel iets staan op het asfalt, het lijkt wel alsof er Fok staat, maar bevestig ff dat het daar isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ja, als je tof bent mag je nog wel een keertje met ons mee
Oh check trouwens effe de livestream van het keizer karel plein, daar staat vaag FOK geschreven door mij en mijn dinnetje met stoepkrijt
Dat is daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik zie thv de St. Anna, naast die hekken, wel iets staan op het asfalt, het lijkt wel alsof er Fok staat, maar bevestig ff dat het daar is
Via het webcam-topic was ik er ook al achter gekomen. Da's wel lachen, fiets er vanmiddag op weg naar m'n werk nog wel ff langsquote:
Topic:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Waar is die webcam te bekijken?
wıj zıtten ın halıcı I ıs ook bıj de boulevard.. 2 mınuutjes lopen.. men denkt hıer dat ık turks benquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Lalalal, ik vanaf morgen in ItaliaWelk hotel zit je moi? Ik zat paar jaar terug in Elegance
aan de boulevard is dat
Wat internet en Fok jij trouwens veel op vakantiequote:Op donderdag 21 juli 2005 21:04 schreef -moi- het volgende:
[..]
jade i ıs er wel maar dıe zıt helemaaL ERGens anders.. te luı
Ik ben er ook nogquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:19 schreef WooZ het volgende:
Iedereen is zeker op vakantie nu
Ik moest hier net nog een her maken
maar morgen ben ik der ook van tussen
Mocht je het nog lezen: veel plezierquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:33 schreef WooZ het volgende:
51 meerkeuzevragen, je moet de helft goed hebben voor een 6, ik heb 't net nagekeken en heb 26 2/3 punt![]()
Maar ik hoop er het beste van, en morgen lekker op vakantie waar ik al een half jaar naar uitkijk
Meest irritant is dat inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef yozd het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de uitslag van mijn herkansing.. nu al 4 dagen te laat ofzo.
Altijd leuk die deadlines waar studenten zich wel aan moeten houden en docenten niet....
Daar kan ik me ook altijd zo boos over maken!quote:Op donderdag 28 juli 2005 13:08 schreef yozd het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de uitslag van mijn herkansing.. nu al 4 dagen te laat ofzo.
Altijd leuk die deadlines waar studenten zich wel aan moeten houden en docenten niet....
Goede vraag. Op wat voor dag ben je geweest dan, en rond welke tijd? Ik moet vanaf maandag waarschijnlijk mezelf weer opsluiten in de bieb van 't Spinoza ivm m'n herren, is wel handig om te weten of ik dan tussendoor kan gaan lunchen in de Refterquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:12 schreef spinor het volgende:
Uhm, is de Refter nog open in de vakantie? Ze hebben wel menu's staan op de site, maar ik was er een tijdje terug een keer en toen was het gewoon dicht terwijl er op de site wel een menu voor die dag stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |