quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:27 schreef MutZ het volgende:
Heb jullie OP aangepast... Tevreden?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag bij..Studeer Biomedische Wetenschappen
Thnx
Spannend! Heel veel succes!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:38 schreef Kyara het volgende:
![]()
Ik ben nog heel even bedrijfswetenschappen. Morgen afstuderen.![]()
Wij zijn als ik me niet vergis de enige faculteitquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:32 schreef Fliepke het volgende:
gratis??
Volgens Ad Valvas (volgens mij stond het daar) zijn die mooie dagen zeer binnenkort over.. Je moet nu in de nieuwe komeet inloggen en daarmee houden ze een tijdje je printgedrag in de gaten en over een tijdje moet er dus betaalt gaan worden..quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:38 schreef WooZ het volgende:
[..]
Wij zijn als ik me niet vergis de enige faculteit
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Volgens Ad Valvas (volgens mij stond het daar) zijn die mooie dagen zeer binnenkort over.. Je moet nu in de nieuwe komeet inloggen en daarmee houden ze een tijdje je printgedrag in de gaten en over een tijdje moet er dus betaalt gaan worden..
ik heb gister dus maar even snel mijn stageverslag geprint, zou een duur grapje worden anders
ja, beetje jammer inderdaad.. wel te verwachten trouwens.quote:
Ja, kunst. D'r werd zo massaal geprint, da's echt niet leuk meer. Terwijl 5 cent per printje niet eens een heel schandalige prijs is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ja, beetje jammer inderdaad.. wel te verwachten trouwens.
Dat kan dus nog wel ff duren?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Kauki het volgende:
Uhhhm... jah... zodra ik weet hoe ik dat ding maak, merk je het vanzelf![]()
![]()
Staat erbijquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil er ook graag bij..Studeer Biomedische Wetenschappen
Thnx
quote:
Toen ik voor het eerst op KK reed had ik bijna een aanrijdijng. Ik dacht ik ga snel in het midden rijden dan heb ik altijd voorrangquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:29 schreef WooZ het volgende:
Ik ben ff op de uni nu
Moest een blaadje of 60 uitprinten en dat kan hier lekker gratis
Ga zo naar NEC - Porto, dan weer naar huis
net voor het eerst met de auto over het KK gereden, spannend
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:10 schreef Kauki het volgende:
[..]
Ja, dat zou inderdaad wel eens zo kunnen zijn...![]()
Waarschijnlijk in de loop van volgende week![]()
Whehe... mooie redenering, maar pech hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:16 schreef Lexie het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst op KK reed had ik bijna een aanrijdijng. Ik dacht ik ga snel in het midden rijden dan heb ik altijd voorrang. Niet dus
.
Ik wist de regels dan ook nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe... mooie redenering, maar pech hebbenWel uitkijken de volgende keer hè, d'r gebeuren met enige regelmaat ongelukken, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is...
Ach rij eens met 80 over een dergelijke rotonde, dan kijken je ouders ook verschriktquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik wist de regels dan ook niet. En mijn ouders en opa en oma waren erbij
.
heej, ik ben ook naar NEC - Porto geweest, zat in vak N jij?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:29 schreef WooZ het volgende:
Ik ben ff op de uni nu
Moest een blaadje of 60 uitprinten en dat kan hier lekker gratis
Ga zo naar NEC - Porto, dan weer naar huis
net voor het eerst met de auto over het KK gereden, spannend
vak F rij 3quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:47 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
heej, ik ben ook naar NEC - Porto geweest, zat in vak N jij?
Dat zou wel supervet zijn! Ik heb ook al kleine geruchten gehoord over de Sjonnies, btw.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef lenin het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Guus Meeuwis tijdens de intro naar Nijmegen komt!
guus meeuwis is wel ok, de sjonnies vind k persoonlijk minder ...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat zou wel supervet zijn! Ik heb ook al kleine geruchten gehoord over de Sjonnies, btw.
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:54 schreef lenin het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Guus Meeuwis tijdens de intro naar Nijmegen komt!
De Sjonnies zijn gaaf!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:46 schreef vanilla het volgende:
[..]
guus meeuwis is wel ok, de sjonnies vind k persoonlijk minder ...
ondanks dat ik voor Ajax ben, Niet uit Brabant kom vind ik het wel super vet gaa cool kicke nummer! Samen met mijn vriendengroep draaien we dat vaak als we uit de kroeg komen en met bevrijdingsdag zijn we vanuit Arnhem naar Oss gegaan om Guus te zien en daar deed ie Brabant toen ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:57 schreef WooZ het volgende:
[..]
Guus Meeuwis![]()
Brabant![]()
ik heb em al tig keer gezien bij PSV
Onze smaken komen niet helemaal overeen volgens mijquote:
Ik weet niet? Vind jij marco bakker ook een lekker ding?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Onze smaken komen niet helemaal overeen volgens mij
Ik bespeur hier een zekere mate van verschilquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:21 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Ik weet niet? Vind jij marco bakker ook een lekker ding?
Of jij bevindt je nog in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik bespeur hier een zekere mate van verschil
Ik ben bereid veel dingen te ontkennen, maar dit vind ik toch wel erg ver gaanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:51 schreef WooZ het volgende:
[..]
Of jij bevindt je nog in de ontkenningsfase
Ik moet nog steeds leren voor m'n herrenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben bereid veel dingen te ontkennen, maar dit vind ik toch wel erg ver gaan
Gaan jullie overigens allemaal naar de Zomerfeesten? Ik heb zojuist m'n eerste werkdag erop zitten, bijna 12 uur gedraaid, net een half uurtje thuis, en morgen weer om half elf op de werkvloer tot ergens in de avond waarschijnlijk... Maar 't is wel supergezellig... lekker sfeertje enzo
Dat is echt giga-drukte. Voor de Nijmeegse horeca verreweg de drukste dag van het jaar. Vanaf 's ochtends in één ruk doorstampen tot 's avonds laat. Maar wel supergezellig. Allemaal blije lopers die sfeer maken, dan neem ik me altijd voor om het volgende jaar ook te gaan lopen, alleen moet ik dan weer werken, net als nu. Dan loop ik m'n privé 4-daagsequote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds leren voor m'n herren
Erg weinig van gekomen afgelopen week
Ik rijd donderdagavond ff met de auto naar Nijmegen, pik ik alleen de vrijdag mee
Ah kijk, jouw herren zijn wel erg vroeg. Jij hebt daarna nog een maand vakantie, dat scheelt wel. Mijn vakantie begint op 30 augustus, 's middags ergens, en is op 5 september weer afgelopen. Hoera, een hele weekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:43 schreef WooZ het volgende:
Ik ga overdag denk ik naar feestje op de Annastraat, volgende week herren (26e en 27e), en dan dag later op vakantie
Nou ja, als je tof bent mag je nog wel een keertje met ons meequote:Op maandag 18 juli 2005 21:32 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb de afgelopen drie dagen al 35 uur gewerktZit nu ff te twijfelen of ik nog zin heb om vanavond te gaan, maar mensen hebben óf geen zin, óf al met (voor mij onbekenden) afgesproken, omdat iedereen er vanuit ging dat ik toch moest werken. Hoe matig
.
Waar ergens? Ik zie thv de St. Anna, naast die hekken, wel iets staan op het asfalt, het lijkt wel alsof er Fok staat, maar bevestig ff dat het daar isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nou ja, als je tof bent mag je nog wel een keertje met ons mee
Oh check trouwens effe de livestream van het keizer karel plein, daar staat vaag FOK geschreven door mij en mijn dinnetje met stoepkrijt
Dat is daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik zie thv de St. Anna, naast die hekken, wel iets staan op het asfalt, het lijkt wel alsof er Fok staat, maar bevestig ff dat het daar is
Via het webcam-topic was ik er ook al achter gekomen. Da's wel lachen, fiets er vanmiddag op weg naar m'n werk nog wel ff langsquote:
Topic:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:40 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Waar is die webcam te bekijken?
wıj zıtten ın halıcı I ıs ook bıj de boulevard.. 2 mınuutjes lopen.. men denkt hıer dat ık turks benquote:Op maandag 18 juli 2005 19:38 schreef mark_dabomb het volgende:
Lalalal, ik vanaf morgen in ItaliaWelk hotel zit je moi? Ik zat paar jaar terug in Elegance
aan de boulevard is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |