Ja, zoiets heb je al eens laten vallen, de site komt me bekend voor, maar ik kon 'm laatst niet meer vinden. Bedankt iig, ik zet 'm ff bij m'n favorieten, zodat ik er wat mee kan gaan doenquote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef Fliepke het volgende:
www.wfa-nijmegen.nl
dat is het kamerbureau dat voor ons de boel regelt, maar volgens mij heb ik dat al eens gezegd
Die staat ook bij m'n favorieten nu. Helaas hebben ze alleen niks in de aanbieding op dit moment, en is 10 maanden wachten niet écht de bedoelingquote:Op zondag 10 juli 2005 17:18 schreef WooZ het volgende:
Ik heb een kamer nu geregekd via Wibeco.nl
Inschrijfgeld 18,- ofzo, maandje of 10 moeten wachten en vervolgens zónder kijkavond een kamer uitzoeken
Dat hoop ik. Als ik tijd heb ga ik er misschien morgen nog maar eens langs.quote:Op zondag 10 juli 2005 16:10 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Het is wel een baggersite hoor, maar bij het bedrijf zelf zul je vast wel meer info over kamers kunnen krijgen toch?
Daarom ga ik er sowieso wel ff langsquote:Op zondag 10 juli 2005 18:26 schreef Gutnre het volgende:
binnenlopen is ws gratis
Ik ken mensen die er maandenlang ingeschreven staan maar nog niets hebben. Uiteindelijk reageren er daar ook 10-tallen mensen op de kamers en beslist de eigenaar van het pand wie er mag wonen.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat hoop ik. Als ik tijd heb ga ik er misschien morgen nog maar eens langs.
Heeft er iemand trouwens ervaring met die KBS, die op de Heyendaalseweg zit? Helemaal aan het begin, aan de kant van het centrum... als je de Oranjesingel oversteekt, nog vóór de kruising met de Bijleveldsingel, ergens halverwege aan de rechterkant. Daar wil ik misschien ook ff binnen lopen, maar die is wel stikduur volgens mij.
wie is lenin?quote:Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
yozd - economie
kopstoot - Nederlands Recht + ?
WooZ - geneeskunde
Mark - bedrijfswetenschappen
-moi- -: bedrijfswetenschappen
Jordy - Informatica
Fliepke - informatiekunde
lexie - informatiekunde
Mikkie - pedagogiek
gutnre - pedagogiek
lenin - politicologie
quote:
quote:Vladimir Iljitsj Oeljanov (Владимир Ильич Ульянов) (Simbirsk, 10 april 1870 - Gorki, 21 januari 1924) beter bekend onder de naam Lenin (Ленин). Lenin was een Russisch revolutionair, eerste leider (premier) van de Sovjetunie en naamgever van het Leninisme.
ow dat moet je zo lukken in Nijmegenquote:Op zondag 10 juli 2005 17:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Minimaal 16 m2, liefst zo dicht mogelijk bij 't Centrum, alleen niet boven een kroeg ofzo. That's it. En betaalbaar uiteraard
quote:[quote]Op zondag 10 juli 2005 23:36 schreef Kauki het volgende:
Hmmmzzz....
Dus dit zijn de figuren die ik de komende jaren misschien tegen ga komen...![]()
Mik, sla je slagquote:Opleiding: VWO afgerond, na de vakantie Pedagogiek aan de RU
1,5 jaar huur, tot een max van ¤5000,-quote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef thaleia het volgende:
Is Wibeco niet dat bedrijf waarbij je je kamerhuur twee jaar vooruit moet betalen? Moet je dus wel wat spaarcentjes hebben, of je ouders lief aankijken. Een vriend van me had geregeld dat zijn oma het bedrag voorschoot, en betaalde dus maandelijks huur aan zijn oma
Zoveel spaarcentjes heb ik niet. Ik haal net de 1.000 euro als ik geluk hebquote:Op maandag 11 juli 2005 00:40 schreef thaleia het volgende:
Is Wibeco niet dat bedrijf waarbij je je kamerhuur twee jaar vooruit moet betalen? Moet je dus wel wat spaarcentjes hebben, of je ouders lief aankijken. Een vriend van me had geregeld dat zijn oma het bedrag voorschoot, en betaalde dus maandelijks huur aan zijn oma
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef WooZ het volgende:
[afbeelding]
yozd - economie
kopstoot - Nederlands Recht + ?
WooZ - geneeskunde
Mark - bedrijfswetenschappen
-moi- -: bedrijfswetenschappen
Jordy - Informatica
Fliepke - informatiekunde
lexie - informatiekunde
Mikkie - pedagogiek
gutnre - pedagogiek
lenin - politicologie
Dat is echt belachelijk! Slaat helemaal nergens op maar ja door de krappe markt krijg je deze debiele methoden!quote:
Uhhhm... jah... zodra ik weet hoe ik dat ding maak, merk je het vanzelfquote:
Ik ben óók jou lotgenoot tijdens de introquote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
Uhhhm... jah... zodra ik weet hoe ik dat ding maak, merk je het vanzelf![]()
![]()
@ Vanilla: Jij bent dus een lotgenoot komende introductie?
Joepie, nog een lotgenoot gevonden!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik ben óók jou lotgenoot tijdens de intro
ik participeer althans aan de feestjes 's avonds
waaa je moet gewoon zorgen dat je naar élk feestje kanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:00 schreef Kauki het volgende:
[..]
Joepie, nog een lotgenoot gevonden!![]()
Niet dat wij elkaar zullen zien dan aangezien ik niet naar alle feestjes kan, maar goed, t gaat om het idee![]()
Mooi man! Ook gefeliciteerd!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:38 schreef Dorset het volgende:
Yep, ik heb de thesis ook binnen, ook met een 7! Wel vond ik die beoordelingen van die presentatie nogal vreemd, maar goed, dat telde toch bijna niet mee.
Prettige vakantie!
Njaa lotgenoot... Lijkt me wel erg gezellig die introductie! Ik heb heeeel stiekem al het programma gezien en enkele mentorpapas en -mamas gesproken dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:32 schreef Kauki het volgende:
[..]
@ Vanilla: Jij bent dus een lotgenoot komende introductie? Ik heb er nog niet echt veel zin in, maar goed, komt nog wel...
Welke studie ga je doen trouwens??
En die wil ik nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:56 schreef WooZ het volgende:
En nóg steeds heb ik een kamer in de aanbieding
Hoe kom ik dan aan Jordyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:59 schreef Mr._T-Rex het volgende:
anders maak er ff Mr._T-Rex - Informatica van in het lijstje, iedereen staat er met username
Wil ik wel, maar ben waarschijnlijk dan nog afhankelijk van het OV (terwijl OV-kaart dan nog niet geldig isquote:Op dinsdag 12 juli 2005 01:13 schreef WooZ het volgende:
[..]
waaa je moet gewoon zorgen dat je naar élk feestje kan![]()
Ja maar slaapplekken in Nijmegen worden geregeld door de intro commissie van elke studiequote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:45 schreef Kauki het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar ben waarschijnlijk dan nog afhankelijk van het OV (terwijl OV-kaart dan nog niet geldig is)...
Laatste trein naar Breda (woon in Oosterhout, dus moet op Breda uitstappen) vertrekt rond 23.15u geloof ik al, dus echt veel feestjes zitten er (nog) niet in![]()
En terug naar huis lopen/fietsen is net iets te ver...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |