ga je stoppen?!?1quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:05 schreef mark_dabomb het volgende:
MarkBedrijfswetenschappen (maar waarschijnlijk niet voor lang meer)
Ja, maar op basis daarvan heb ik je dus nog niet kunnen herkennenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:39 schreef Gutnre het volgende:
mijn foto staat bij de olc blackboard site
Ja, iddquote:
Ik zou der gelijk straffenquote:mijn Xbox controller
Sletjesquote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik was net ff in Nijmegen Centrum, en moest rijden. Als je nuchter bent, valt het pas op hoeveel van die goedkope kutsletjes van 16 er rondlopen met tieten die bijna uit hun shirtje vallen. Het klinkt waarschijnlijk heel achterlijk aangezien ik 'pas' 20 ben, maar waar gaat het heen met die lui van die leeftijd?.
Owh en verder: Mikkie - Pedagogiek
En een hoop huppelkutjes, vergis je niet.quote:
Inderdaad... Das best wel bizar, dat lijkt echt binnen vijf jaar super veranderd te zijn ofzo.... Of het moeten allemaal meisjes van het VMBO zijn die ik totaal over het hoofd heb gezien toen, maar dat lijkt me dan ook weer sterk.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:34 schreef Mikkie het volgende:
Ik was net ff in Nijmegen Centrum, en moest rijden. Als je nuchter bent, valt het pas op hoeveel van die goedkope kutsletjes van 16 er rondlopen met tieten die bijna uit hun shirtje vallen. Het klinkt waarschijnlijk heel achterlijk aangezien ik 'pas' 20 ben, maar waar gaat het heen met die lui van die leeftijd?.
Owh en verder: Mikkie - Pedagogiek
Pedagogiek schopt kontquote:Op zondag 10 juli 2005 14:05 schreef Gutnre het volgende:
[..]
Inderdaad... Das best wel bizar, dat lijkt echt binnen vijf jaar super veranderd te zijn ofzo.... Of het moeten allemaal meisjes van het VMBO zijn die ik totaal over het hoofd heb gezien toen, maar dat lijkt me dan ook weer sterk.
enneh: gutnre - ook pedagogiek![]()
Ja, teveel tijdquote:
Het is wel een baggersite hoor, maar bij het bedrijf zelf zul je vast wel meer info over kamers kunnen krijgen toch?quote:Op zondag 10 juli 2005 15:52 schreef Fliepke het volgende:
www.wfa-nijmegen.nl
dat is het kamerbureau dat voor ons de boel regelt, maar volgens mij heb ik dat al eens gezegd
Ja, dat heb ik ook gedaan. Verschillende kijkavonden gehad, maar het principe staat me gewoon enorm tegen. Je komt daar naartoe, moet jezelf verkopen en - maar da's mijn opvatting - een beetje hypocriet met je potentiële huisgenoten mee gaan lullen. Het is gewoon een vleeskeuring waarbij binnen een kwartier een oordeel geveld wordt over je persoon, dat staat me enorm tegen. Vandaar dat ik na een aantal pogingen gezegd heb dat ik in principe niet meer van dat soort kijkavonden wil hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef lenin het volgende:
Ik heb ook een half jaar moeten zoeken maar ik heb nu wel een geniale kamer. Mijn tip is hang briefjes op op een van de vele prikborden op de RU. Wel even controleren of ze er na een paar dagen nog steeds hangen
Minimaal 16 m2, liefst zo dicht mogelijk bij 't Centrum, alleen niet boven een kroeg ofzo. That's it. En betaalbaar uiteraardquote:Op zondag 10 juli 2005 15:48 schreef Gutnre het volgende:
Wat waren je eisen ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |