abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 augustus 2005 @ 22:56:52 #226
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29508281
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 18:57 schreef Mr._T-Rex het volgende:
RUFOK meet? Is er al een datum geprikt?
Kijk eens naar boven?
Zie jij een datum? Ik niet
pi_29521934
Ik zit ook in Nijmegen; ik studeer Nederlands Recht. Volgende week heb ik 3 hertentamens.

By the way, ik bied eventueel mijn zeer riante kamer in onderhuur aan voor de periode half januari 2006 tot juli 2006. Voor meer info kun je mailen naar eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com of naar de uni fietsen om daar een van mijn flyers te lezen.
Laterz!

Ik ga nu werken.
You won't only find crap in the toilet
pi_29522035
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 16:59 schreef PrincessFiona het volgende:
eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com of naar de uni fietsen om daar een van mijn flyers te lezen.
Die zag ik toevallig daarnet hangen
Briefje met extreem veel tekst, maar gelukkig wel een kop erboven zodat toch wel duidelijk was waar het om ging.

(Ik zoek geen kamer trouwens )
pi_29525742
Ach ja, ik moet natuurlijk wel goed uitleggen waarom voor mijn riante kamer een bijpassend riante huurprijs wordt gevraagd (die overigens door de SSHN is vastgesteld). En dat kost tekst. Maar als je je bedenkt wat je er voor terug krijgt, valt t nog wel mee. Dus als iemand nog gegadigden kent...
De tuin is trouwens geweldig als de zon schijnt.
pi_29525860
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 22:56 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Kijk eens naar boven?
Zie jij een datum? Ik niet
was ook meer een hint van doe eens... vandaar ook de
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:44:55 #231
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29538398
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:26 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

was ook meer een hint van doe eens... vandaar ook de
Doe zelf
  woensdag 10 augustus 2005 @ 14:08:53 #232
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29538599
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 21:19 schreef PrincessFiona het volgende:
Ach ja, ik moet natuurlijk wel goed uitleggen waarom voor mijn riante kamer een bijpassend riante huurprijs wordt gevraagd (die overigens door de SSHN is vastgesteld). En dat kost tekst. Maar als je je bedenkt wat je er voor terug krijgt, valt t nog wel mee. Dus als iemand nog gegadigden kent...
De tuin is trouwens geweldig als de zon schijnt.
Ik heb je briefje ook zien hangen net
Jij hebt echt een té relaxte kamer, maar daar is de prijs dan ook naar .

Jammer voor je dat ie niet per september is, volgens mij heb je dan genoeg eerstejaars die 'm kunnen gebruiken als 'overbruggingskamer'...
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_29539579
De kamer is idd vet.

Ik wil graag nog even 2 dingen benadrukken:
1) De huurprijs staat vast; het is namelijk de prijs die ik aan de SSHN betaal elke maand.
2) Het is een éénpersoonskamer en dat betekent dat ik toestemming krijg tot onderverhuur van de SSHN aan slechts 1 persoon. Een vermogend persoon dus.

De eerstejaars komen er vanzelf wel achter dat het niet zo gemakkelijk is een kamer te vinden zolang de nieuwbouw op de campus nog niet af is dus ik maak me geen zorgen dat ik m niet kan onderverhuren. Maar nogmaals, bij interesse ben ik op eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com te bereiken. Geef het door, geef het door.

pi_29547711
hoeveel kost die kamer dan?
Strawberry Flavour..
pi_29548044
Dat wilde ik net vragen
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_29549243
Nogmaals, serieuze reacties kun je mailen naar eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com . Ik kan je dan een mail terugsturen met de specificaties van kamer en huur. Ik wil wel benadrukken dat het een prijzige kamer is ik moet zelf ook een bijbaan hebben om m te kunnen betalen (gelukkig zijn mijn ouders ook erg lief ) Dus niet flamen/bashen als je t niet kunt betalen. Dank! en
pi_29549640
gaat er morgen nog iemand de stad in?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_29554844
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:42 schreef Mr._T-Rex het volgende:
gaat er morgen nog iemand de stad in?
Volgens mij is er nu nog weinig te beleven in de stad. Ik ga niet in elk geval, eerst ff werken, daarna naar huis en op tijd naar bed om morgen weer te leren. Met de intro wil ik wel weer een paar keer goed gaan, maar ik heb een belangrijke her op de laatste dag van de intro
Zerg schreef:
pi_29554873
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 23:23 schreef PrincessFiona het volgende:
Nogmaals, serieuze reacties kun je mailen naar eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com . Ik kan je dan een mail terugsturen met de specificaties van kamer en huur. Ik wil wel benadrukken dat het een prijzige kamer is ik moet zelf ook een bijbaan hebben om m te kunnen betalen (gelukkig zijn mijn ouders ook erg lief ) Dus niet flamen/bashen als je t niet kunt betalen. Dank! en
Eén ding snap ik niet. Op de briefjes die op de uni hangen heb je gewoon de prijs staan, en hier ga je geheimzinnig doen Volgens mij is iedereen vooral nieuwsgierig naar de prijs van je kamer (en dan ook de oppervlakte en voorzieningen), gewoon om te kijken of alles in verhouding is

Enneuh... met alléén een bijbaantje kun je die kamer niet betalen. Je ouders moeten wel behoorlijk schuiven, anders redt je dat echt niet, de eerlijkheid gebiedt dat te zeggen denk ik
Zerg schreef:
pi_29557479
Ik bedoel dat ik op de briefjes op de uni een heleboel tekst heb staan om uit te leggen wat je ervoor krijgt. Ik heb ook een standaardmail gemaakt met tekst en uitleg die ik stuur naar geïnteresseerden. Omdat ik me bewust ben van de hoge huurprijs ben ik niet zo geneigd om een discussie op internet te beginnen met mensen die de kamer toch niet willen hebben. En hoewel ik de gegevens heb geanonimiseerd, vind ik het daarnaast eerlijk gezegd niet zo'n prettig idee dat 'iedereen' zomaar vanalles weet van mijn woonstek. Dat gevoel heb ik minder als ik een briefje ophang? Begrijp je?

Ik hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 13:10:05 #241
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_29558310
Wie gaat er even naar de uni en scant zo'n briefje in. kinderachtig gedoe
pi_29558587
Mijn ouders schuiven juist helemaal niet zo veel want ik krijg een aanvullende studiebeurs. Ze zijn gewoon erg trots dat ik kan studeren en een kans krijg die ze zelf nooit hebben gehad. Ze helpen me zoveel ze kunnen en we hebben goede afspraken over de financiën. Ik heb regelmatig bijbaantjes en daarmee red ik t best goed, al zeg ik t zelf!
Het is zeker niet de bedoeling geheimzinnig te doen over de huurprijs; ik weet dat ik een eerlijke prijs vraag (=huurprijs die ik zelf aan de SSHN betaal) en geïnteresseerden krijgen van mij een mail met alle info. Ik zet alleen liever niet alle details op het internet, zie mijn vorige post.

Ik ga nu wat eten; ik hoor het wel.
pi_29559358
Welk SSHN-complex is het eigenlijk?
pi_29559415
waar hangen die briefjes dan
Strawberry Flavour..
pi_29560755
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 14:09 schreef -moi- het volgende:
waar hangen die briefjes dan
Ik heb er gisteren twee zien hangen bij het prikbord in TvA 8. Da's bij de rechtenkantine, als je aan die kant binnenloopt, waar je ook de doorloop naar 't Spinoza hebt, dan zie je dat prikbord meteen hangen.
Zerg schreef:
pi_29561171
ok, ben benieuwd
Strawberry Flavour..
pi_29578767
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 10:00 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Volgens mij is er nu nog weinig te beleven in de stad. Ik ga niet in elk geval, eerst ff werken, daarna naar huis en op tijd naar bed om morgen weer te leren. Met de intro wil ik wel weer een paar keer goed gaan, maar ik heb een belangrijke her op de laatste dag van de intro
Het was idd niet heel erg druk in de stad, maar het was toch nog wel gezellig Met de intro zal er idd wel weer meer te beleven zijn, dan ga ik natuurlijk wel weer de stad in. (Ik heb gelukkig geen hers)

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr._T-Rex op 12-08-2005 11:45:08 ]
pi_29580163
eenriantekamerinonderhuur@hotmail.com
Voor degenen die een (tijdelijke) kamer in Nijmegen zoeken.
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 14:20:02 #249
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_29580808
Zie alweer dat er veel Fokkers studeren bij de RU.

Werk zelf op de RU en fiets regelmatig over de campus.

Volgende week begint de intro weer, dan heb ik eindelijk weer wat te kijken kan niet wachten
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 16:06:44 #250
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_29582803
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 11:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Het was idd niet heel erg druk in de stad, maar het was toch nog wel gezellig Met de intro zal er idd wel weer meer te beleven zijn, dan ga ik natuurlijk wel weer de stad in. (Ik heb gelukkig geen hers)
Gezelligheid is het belangrijkst

Ik ben zojuist gekapt voor deze week... ben op 80 - 85% van mn psychologie lezen, moet nog 3 hst. Vanaf volgende week ook goed aan de slag voor sociologie en gender, en dan maar hopen dat ik er twee van de drie haal... anders moet ik nog flink gaan babbelen bij de studiebegeleider/-adviseur .
Zerg schreef:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')