Whehe... ik ben nu alweer op, na al veel te lang wakker geweest te zijn. Dat waren echt véél te weinig uren slaapquote:Op vrijdag 8 juli 2005 05:43 schreef Mikkie het volgende:
Jeuj!
Ik was in de stad vanavond
Eerst een verjaardag in St. Anneke, duurde tot half drie ofzo. Toen ik om één uur polste wilde niemand mee, en om half drie gingen er ineens twee man meeIk blij
Zijn nog ff in Van Buren geweest, altijd gezellig, kwam nog wat mensen tegen, heb me goed vermaakt vanavond
Whehe... vrouwen... sociale faculteit ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:54 schreef thaleia het volgende:
Ja hallo, ik haat de RU. Of eigenlijk haat ik de veel te grote hoeveelheid dozen die er rondloopt. Ik heb er hier nu twee tegenover me: luidruchtig, dom, en lelijk en ik kan me zo met geen mogelijkheid concentreren op het onderzoek van seborik.
Ik ben eerst subtiel sjacherijnig in hun richting gaan kijken, dat hielp natuurlijk niet, toen ben ik nadrukkelijk overdrevig pissig in hun richting gaan kijken, dat helpt ook niet. Er echt wat van zeggen gaat ook weer zo ver, ik zit nl wel in een gedeelte waar altijd wel eventjes mensen met elkaar aan het kletsen zijn....MAAR DAT DUURT DAN NOOIT ZO LANG EN GAAT NOOIT ZO HARD EN DAN BETREFT HET MEESTAL OOK MENSEN DIE NIET ZO ONGELOOFLIJK DOM ZIJN
Ze hebben in elk geval genoeg gecommuniceerdquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef thaleia het volgende:
Ze gaan weg. Volgens mij waren het studentes Bedrijfscommunicatie.
Fijn dat ik me hier even kon afreageren, en nu gaat de appelpannenkoek alles weer goedmaken
Zijn die dingen befaamd ofzo? Ik heb er nog nooit van gehoord, maar als ik jou moet geloven, is het heel speciaal?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:31 schreef thaleia het volgende:
Hij is net op. Je moet wel altijd verdomd lang in de rij staan, maar het is het waard
Whehe... misschien moet je gevarieerder boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:14 schreef thaleia het volgende:
Nou, nee, het zijn gewoon appelpannenkoeken, maar als je de hele week al muffe mueslibroodjes met kaas hebt gehad is het een paradijs dat er op vrijdag pannenkoeken te krijgen zijn
Owhja, shit, ik was vergeten op jouw berichtje te replyenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:28 schreef Gutnre het volgende:
he mikkie, weet je nou wie ik was of niet?
en hoe heet je eigenlijk? mike?
Hmmm *hard nadenkt*quote:Ik zat wel op dezelfde hoogte maar dan aan jouw rechterkant
aan? zwart shirtje
* WooZ mompelt iets over een fotoboekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:55 schreef Mikkie het volgende:
Mên, waarom herken jij mij nou wel maar heb ik geen idee wie jij bent
hey steef, ik heb verder niet meer in het topic gekeken voor ik ging. Ben nog naar Ranzen en Sjanzen geweest in Dio en daar zo zat geworden dat het niet meer grappig was. Heb vrijdag de hele dag in bed gelegen met de ergste kater ooit..... Het lijkt handig om iemand achter de bar te kennen, maar dat kan dus verkeerd uitpakkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 om 21:36 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Daan en ik gaan wel nog richting stad strax... als je mee wilt bel anders maar ff!
Dat heb je dus ook wel afgeleerdquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:00 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
hey steef, ik heb verder niet meer in het topic gekeken voor ik ging. Ben nog naar Ranzen en Sjanzen geweest in Dio en daar zo zat geworden dat het niet meer grappig was. Heb vrijdag de hele dag in bed gelegen met de ergste kater ooit..... Het lijkt handig om iemand achter de bar te kennen, maar dat kan dus verkeerd uitpakken
Ja, zo'n kreng heb ik wel, maar zij nietquote:
ik sliep donderdag om 5u en ik stond al om 8u naast m'n bed, helemaal wakker, maar wel een enorme katerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe... ik ben nu alweer op, na al veel te lang wakker geweest te zijn. Dat waren echt véél te weinig uren slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |