We hebben niksquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Excess_All het volgende:
[..]
we hebben gewoon een aparte relatie![]()
Ik laat mensen voor me werkenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je dus aan het werk.
en waarom niet? hij lijkt me een leuke jongenquote:
Beuk eens met een hamer op je toetsenbord?quote:
Ik kan nou internetten (blijkbaar), maar de redial instellingen snap ik niet. Ik heb dus elke 30 seconden nu geen internet omdat ie opnieuw inbelt. Kan ik dat gewoon heel hoog zetten? Ik gebruik PPTP ... linksys router, adsl van XS4ALL...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:35 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je mag hier ook wel een oproepje doen.
Zouden Creno en z'n router nog online zijn of had ik beter niet kunnen zeggen hoe ie aan dat modem kan sleutelen?
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Supermarkten zijn passé na 5,5 jaar. Ik word gastheer in een theater van Ome Joop. Kei leuk![]()
Laat je laptop uit het raam vallen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Beuk eens met een hamer op je toetsenbord?
dankje dropjequote:Op donderdag 7 juli 2005 22:59 schreef error het volgende:
[..]
en waarom niet? hij lijkt me een leuke jongen
Je word al naar huis gestuurd als je blouse niet goed is gestreken. Maar ik sta bij Mamma Mia, dus dat weet je vast wel waar dat isquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Leuk zeg. Daar kin je niet met verstand op 0 gaan staan en je kan het je ook niet veroorloven om met oude zooi aan de mensen te ontvangen. Dat wordt nog meer douchen en omkleden.
Waar staat dat theater?
Nee sorry, ik weet helemaal niks van theater.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:03 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Je word al naar huis gestuurd als je blouse niet goed is gestreken. Maar ik sta bij Mamma Mia, dus dat weet je vast wel waar dat is![]()
Lijkt me erg vervelend, maar ik weet niet wat je daaraan kunt doen. Kunnen ze je bij Linksys niet helpen? Dat zijn volgens mij dure routers, zit daar geen goeie support op?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kan nou internetten (blijkbaar), maar de redial instellingen snap ik niet. Ik heb dus elke 30 seconden nu geen internet omdat ie opnieuw inbelt. Kan ik dat gewoon heel hoog zetten? Ik gebruik PPTP ... linksys router, adsl van XS4ALL...
Een man naar m'n hartquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee sorry, ik weet helemaal niks van theater.
quote:
hij vind me niet sexy genoegquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef error het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het geprobeerd ,maar Vlarpje wil nie.
xs4all (KPN) werkt met PPPoA, niet PPTP.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:06 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lijkt me erg vervelend, maar ik weet niet wat je daaraan kunt doen. Kunnen ze je bij Linksys niet helpen? Dat zijn volgens mij dure routers, zit daar geen goeie support op?
Of bij XS4ALL, ook al zo'n duur product waar ik van zou verwachten dat ze goeie support leveren.
Semisane werkt daar toch?
Dat was eik best wel een waxxeriaanse binnenkomst he?quote:
meen je dat nou?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hij vind me niet sexy genoeg
hij valt op 18jarig enzo,
Hai woelratje.quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was eik best wel een waxxeriaanse binnenkomst he?.
Die doet het. En hij is blauw.quote:
Vooral dat hai ©.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was eik best wel een waxxeriaanse binnenkomst he?.
nou die moeten dus oppasenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:10 schreef error het volgende:
[..]
meen je dat nou?
en wat moeten die 18 jarigen dan wel niet denken?
Dat ie eerst maar eens z'n computer goed doet dingesen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Vooral dat hai ©.
Wel even auteursrechten overmaken naar Waxx.
blauw is goed! dat is namelijk sneller dan grijs.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die doet het. En hij is blauw.
Dat is dan ook alles wat ik weet..
Bearshare?quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb pas een rare internetverbinding, msn en internet explorer doen het niet, omdat er geen verbinding is.
Maar een ander chat programma doet het wel en Bearshare ook. Das ook lekker irritant.
Het theater is natuurlijk in Utrecht
Inderdaad!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
xs4all (KPN) werkt met PPPoA, niet PPTP.
Heb ook een linksys router, maar de firmware is crappie.. ding gaat binnenkort gewoon terug met de melding dat ie defect is
Ik hou van grote mannenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:17 schreef error het volgende:
[..]
Bearshare?
je valt op grote, behaarde mannen? Of je bent er een?
Oh daar.... kom ik je binnenkort stalken.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb pas een rare internetverbinding, msn en internet explorer doen het niet, omdat er geen verbinding is.
Maar een ander chat programma doet het wel en Bearshare ook. Das ook lekker irritant.
Het theater is natuurlijk in Utrecht
Is dat even fijn!quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:16 schreef error het volgende:
[..]
blauw is goed! dat is namelijk sneller dan grijs.
Hij is bezetquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ben jij schattig lief en klein dan
klein wel....quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:21 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ben jij schattig lief en klein dan
Het hele idee van stalken is dat je slachtoffer zich bewust is van jou gestalk. En ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus.....quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh daar.... kom ik je binnenkort stalken.
Ik kan je wel even een fotowtje sturenquote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het hele idee van stalken is dat je slachtoffer zich bewust is van jou gestalk. En ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus.....![]()
En ik maar denken dat je via via al aan aan foto's gekomen was.quote:Op donderdag 7 juli 2005 23:24 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het hele idee van stalken is dat je slachtoffer zich bewust is van jou gestalk. En ik heb geen idee hoe je eruit ziet dus.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |