Welke?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ga 2 van mijn favoriete zanger(es)s(en) live zien
nee met kindquote:
Ik seed niks meer... usenet.. that's the wordquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vlarp is er de drijvende kracht achter. Of in vaktermen de grootste seeder.
Dat prullen heeft geen effect op je pc, alleen op je modem. Dus daar hoef je pinguin niet voor te storen tijdens zijn versie van prullen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:39 schreef creno het volgende:
[..]
. ik durfde niet, ik heb versie 4.2.3.0.0 en geen 4.2.7
dus als ik ga prullen dan doe ik dat via de andere pc![]()
btw, keizerpinguin zit/hangt/ligt/kruipt met zijn "ex" op zijn slaapkamer....
Lucie Silvas en Daniel Bedingfieldquote:
Hallo poepie!quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Excess_All het volgende:
hallo lieverds , hoe gaat het hier
Waar?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Lucie Silvas en Daniel Bedingfield
Niet dat ik het weetquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Had jij niet eens wat geleend van mij?
De AH is vast erg blij met je vakkenvulkunsten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb een baan, ik heb een baan, ik heb een baan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond allemaal!
Ga je gang..quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wij gaan eens even met blacklight over je matrasen het tafellaken
*besloten feestjequote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:47 schreef Ryan_R het volgende:
Ik heb een baan, ik heb een baan, ik heb een baan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Avond allemaal!
quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De AH is vast erg blij met je vakkenvulkunsten.
Heb je wel eens bij Alternate gewinkeld?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, winkelen bij de Ah is zwaar.
Vraag t de organisatorsquote:
werken bij Super de Boer is pas zwaar, helemaal als hitsige tienermeisje je op de foto gaan zettenquote:
Jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je wel eens bij Alternate gewinkeld?
Gebeurt er nog iets als je op de WIndows-toets + R drukt of Windows+E ? of hangt ie dan meteen helemaal vast?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Emule?
"Ik heb emule..."
Als ik dát thuis meld....
Nou ja, ik krijg een leeg windowsbureaublad als ik de comp opstart en bij details v/d foutmelding staan allemaal codes waar ik geen notenrijst van begrijp..
Jij wil t wetenquote:
hmm jah die hangbejaardenquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, winkelen bij de Ah is zwaar.
ze willen je gewoonquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:51 schreef creno het volgende:
[..]
werken bij Super de Boer is pas zwaar, helemaal als hitsige tienermeisje je op de foto gaan zetten
Supermarkten zijn passé na 5,5 jaar. Ik word gastheer in een theater van Ome Joop. Kei leukquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De AH is vast erg blij met je vakkenvulkunsten.
Nee, dan gebeurt er helemaal niks...quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gebeurt er nog iets als je op de WIndows-toets + R drukt of Windows+E ? of hangt ie dan meteen helemaal vast?
Heb je niks beters te doen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ohw.. morgen je geschiedenis eens opzoeken
Ik ben coordinatorquote:Op donderdag 7 juli 2005 22:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen?
Das nou jammer.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee, dan gebeurt er helemaal niks...
Leuk zeg. Daar kin je niet met verstand op 0 gaan staan en je kan het je ook niet veroorloven om met oude zooi aan de mensen te ontvangen. Dat wordt nog meer douchen en omkleden.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:54 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Supermarkten zijn passé na 5,5 jaar. Ik word gastheer in een theater van Ome Joop. Kei leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |