nouja, 8 eigenlijk, pauze telt niet mee.quote:
Oui parapluiquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, 8 eigenlijk, pauze telt niet mee.
Maar ik moet nog 5 uur tot het weekend is
snappez vous?
Ben je wel een beetje uitgerustquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd dat heijx een zoontje had, maar dat was illegaal of zo en hij had een ziekte dat hij soms veranderde in een soort monster, maar het joch deed in feite geen vlieg kwaad en daarom rolden we hem soms in modder, zodat het een 'gewoon' vies kind leek en je niet zag dat hij weer in zijn monster-fase zat en heijx had ook nog een pakhuis en dat brandde helemaal af, maar mijn broer kwam toen heijx' nieuwe flat opknappen en vergat maar steeds heijx' echte naam en toen zei ik: maakt niet uit, in zijn jaarclub noemen ze heijx ook altijd heijx (wat ook zo is) en toen ging ik spaghetti koken voor mijn vader.
![]()
dat zijn van die fijne dromen, en dan word je doodmoe wakker. Ik heb ook wel eens van die dromen dat ik me de hele loop af te vragen wat ik nou in godsnaam gedroomd heb. Meestal zijn dat van die dromen waarin ik het dan razend druk heb, en word ik ook doodmoe wakker (zoals vandaag dus)quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb vanacht gedroomd dat heijx een zoontje had, maar dat was illegaal of zo en hij had een ziekte dat hij soms veranderde in een soort monster, maar het joch deed in feite geen vlieg kwaad en daarom rolden we hem soms in modder, zodat het een 'gewoon' vies kind leek en je niet zag dat hij weer in zijn monster-fase zat en heijx had ook nog een pakhuis en dat brandde helemaal af, maar mijn broer kwam toen heijx' nieuwe flat opknappen en vergat maar steeds heijx' echte naam en toen zei ik: maakt niet uit, in zijn jaarclub noemen ze heijx ook altijd heijx (wat ook zo is) en toen ging ik spaghetti koken voor mijn vader.
![]()
Zo zie je mensen een poosje niet, en zo komen ze zelfs in je dromen op bezoekquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hoor, altijd leuk heijx weer te zien![]()
Ja compleet bizarquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:23 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat zijn van die fijne dromen, en dan word je doodmoe wakker. Ik heb ook wel eens van die dromen dat ik me de hele loop af te vragen wat ik nou in godsnaam gedroomd heb. Meestal zijn dat van die dromen waarin ik het dan razend druk heb, en word ik ook doodmoe wakker (zoals vandaag dus)
Ja Willemstraat. leuk!quote:
Ik vind dit zo'n knus gevalletjequote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja Willemstraat. leuk!
Alleen kan ik nu heel verwend en nuffig en Parkwegeriaans zeggen dat ik het wat klein vind![]()
Hoe zo, overweeg je het te kopen?![]()
Die staat ook al even te koop trouwens....quote:
wat hij zegtquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:57 schreef buzzer het volgende:
Ik heb geen zin meer
Dat zal een hollandse uitdrukking zijn...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hij heeft er volgens mij flink de wind onder daar![]()
Dat hij degeen is met de broek aanquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zal een hollandse uitdrukking zijn...
Begrijp er geen snars van
Jij als mod zou toch wel moeten weten dat HTML het niet wil doenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:04 schreef buzzer het volgende:
test mislukt
ik had het kunnen weten inderdaadquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij als mod zou toch wel moeten weten dat HTML het niet wil doen
Ah nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |