abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28622643
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef thaleia het volgende:
Dat viel ons ook op ja, en toen we het daar gisteren over hadden moesten we denken aan die scene uit Asterix en de Britten, met dat gazonnetje
En dat A&O het verkeerde huis vernielen, en dan reactie van die lui daarop
"Shocking."
* slurpt aan kopje thee *

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_28622670
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:55 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik ben idd trots op de Britten (mede-westerlingen) die zich niet laten kisten door een stel religieuze-idioten. Dat jij Theo een Troll noemt getuigt ook van weinig respect voor het leven .... En dan maar klagen dat er steeds meer kritiek is op Islam in het algemeen
Tsja sommige mensen gebruiken alles om hun eigen visie op te dringen, laat enkel maar weer eens blijken hoe bekrompen sommige kunnen zijn.
pi_28622686
Qua instelling heb ik een groot respect voor de Britten idd. Niet janken en naar huis lopen. Draaiboek lag klaar, doen wat je kan. Geen dreigende patriottistische praat over wie er wel niet zou boeten en gejammer over jaloerse mensen en vrijheid.
Gevolg: het wordt rustig.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:02:45 #244
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28622713
Wat me ook opvalt is dat de BBC op een paar extra nieuwsuitzendingen na ook weer tot de orde van de dag is overgegaan.

Ik heb zo'n verschrikkelijke bewondering voor dat rare volkje daar op dat eiland
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:05:28 #245
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_28622798
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:55 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Ik ben idd trots op de Britten (mede-westerlingen) die zich niet laten kisten door een stel religieuze-idioten. Dat jij Theo een Troll noemt getuigt ook van weinig respect voor het leven .... En dan maar klagen dat er steeds meer kritiek is op Islam in het algemeen
Wijlen Theo van G. was gewoon een troll, en dan niet een trol (geen beest dus), maar een persoon die gewoon zieke opmerkingen plaatst om reacties uit te lokken. Niets meer niets minder, ik had geen respect voor hem, wel voor het leven in het algemeen uiteraard

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  † In Memoriam † vrijdag 8 juli 2005 @ 14:06:27 #246
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:06:33 #247
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28622830
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wijlen Theo van G. was gewoon een troll, en dan niet een trol (geen beest dus), maar een persoon die gewoon zieke opmerkingen plaatst om reacties uit te lokken. Niets meer niets minder, ik had geen respect voor hem, wel voor het leven in het algemeen uiteraard

²
dus jij bent ook een troll
pi_28622954
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:06 schreef Klonk het volgende:

[..]

dus jij bent ook een troll
Idd
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:11:35 #249
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_28622973
zullen we weer eens ontopic proberen te gaan, lijkt me eigenlijk wel gezonder zo bij nader inzien
pi_28623000
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De Britten, een volk om trots op te zijn Niet zoals de "Nederlanders" na de moord op wijlen ex-troll Theo van G.

²
En ook niet zoals de Pakistanen die gingen rellen en moorden omdat er een verhaaltje was over een boek waar iemand overheen gepiest had.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:13:41 #251
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28623028
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:14:58 #252
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_28623060
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

"Shocking."
* slurpt aan kopje thee *

dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.

't was trouwens een kopje heet water (met een wolkje melk ) want thee was toen nog niet geimporteerd
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_28623104
Britten zijn idd gewoon coolio's, dit land stikt van angsthazen, relnichten, broekpoepers en andersoortige overbodige menschen die gelijk in de overtreffende emotie-fase van code rood zitten. Dat is met name te danken aan Telegraaf-toestanden bij bijna alle media, waar zelfs de NOS met allerlei dubieuze deskundigen en heel emotionele journaals het SBS-niveau nadert.

Deze voor deze maatschappij ongeschikte paniekerig aangelegde menschen (sla een willekeurg topic na van aanslagen en zie de ongecontroleerde aggressie en paniek van het meerendeel van die users) komen frappant genoeg bijna allemaal uit de politiek rechtse hoek. Je hebt niks aan die mensen en kunt ze het beste uitzetten samen met die 10.000 afgeteste asielzoekers. We zouden eindelijk eens rustig en kalm zoals de Engelsen concreet-inhoudelijk aan het werk kunnen met zaken die constructief werken aan verbetering van dit land, want totnutoe zitten we al achterlijk lang in een polarisatie fase die stagnatie oplevert.
pi_28623135
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.

't was trouwens een kopje heet water (met een wolkje melk ) want thee was toen nog niet geimporteerd
Oh ja, da's waar ook !
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:18:07 #255
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28623166
quote:
Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
Waar heb je deze info vandaan?
pi_28623261
Vanmorgen vertelde Tine van Houte of iets dergelijks dat London gewoon 12 miljoen inwoners had. Ik wist dat London groot was, maar zo groot nou ook weer niet. Dit is 2/3 van Nederland, dat is best een hoop mensen
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:22:17 #257
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28623292
Linkse groeperingen vrezen dat deze aanslag zich tegen de moslims zou kunnen keren, dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn.
  vrijdag 8 juli 2005 @ 14:26:37 #258
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_28623460
Jtac (Brits terrorisme anlyse centrum) heeft relevante info, studies van Kings College omtrent Noord-Afrikanen wijzen in dezelfde richting, maw radicaliserende jonge moslims.
pi_28623471
Ik coolste vond ik eigenlijk nog dat het Britse Lagerhuis gewoon hun dagelijkse agenda afwerkte zonder speciale extra debatten. Hoe stoicijns en kalm ben je dan.

In dit land staan de schreeuwers het einde der tijden aan te kondigen bij de moord van van Gogh, is het complete Kabinet en de 2e Kamer een week in crisis en wordt alles opgeschort, en hoor je 3 weken lang niks anders bij alle actuaiteitenrubrieken op de twintig NL'se TV-netten die mekaar allemaal als een CNN/Fox/NBC-wannabee beconcurreren met nietszeggende nieuwtjes.

Totdat je op het laatst moet kotsen van alle aandacht.
pi_28623590
Ik hoop dat uit de kalmte van de Britten een les geleerd wordt in ons hysterische kikkerlandje.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')