"Shocking."quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:58 schreef thaleia het volgende:
Dat viel ons ook op ja, en toen we het daar gisteren over hadden moesten we denken aan die scene uit Asterix en de Britten, met dat gazonnetje
En dat A&O het verkeerde huis vernielen, en dan reactie van die lui daarop
Tsja sommige mensen gebruiken alles om hun eigen visie op te dringen, laat enkel maar weer eens blijken hoe bekrompen sommige kunnen zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:55 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik ben idd trots op de Britten (mede-westerlingen) die zich niet laten kisten door een stel religieuze-idioten. Dat jij Theo een Troll noemt getuigt ook van weinig respect voor het leven .... En dan maar klagen dat er steeds meer kritiek is op Islam in het algemeen![]()
Wijlen Theo van G. was gewoon een troll, en dan niet een trol (geen beest dus), maar een persoon die gewoon zieke opmerkingen plaatst om reacties uit te lokken. Niets meer niets minder, ik had geen respect voor hem, wel voor het leven in het algemeen uiteraardquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:55 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Ik ben idd trots op de Britten (mede-westerlingen) die zich niet laten kisten door een stel religieuze-idioten. Dat jij Theo een Troll noemt getuigt ook van weinig respect voor het leven .... En dan maar klagen dat er steeds meer kritiek is op Islam in het algemeen![]()
dus jij bent ook een trollquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wijlen Theo van G. was gewoon een troll, en dan niet een trol (geen beest dus), maar een persoon die gewoon zieke opmerkingen plaatst om reacties uit te lokken. Niets meer niets minder, ik had geen respect voor hem, wel voor het leven in het algemeen uiteraard²
En ook niet zoals de Pakistanen die gingen rellen en moorden omdat er een verhaaltje was over een boek waar iemand overheen gepiest had.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Britten, een volk om trots op te zijnNiet zoals de "Nederlanders" na de moord op wijlen ex-troll Theo van G.
²
dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
"Shocking."
* slurpt aan kopje thee *
Oh ja, da's waar ookquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat is een van de beste Asterix& Obelixen ever.
't was trouwens een kopje heet water (met een wolkje melk) want thee was toen nog niet geimporteerd
![]()
Waar heb je deze info vandaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:13 schreef dancemacabre het volgende:
Britten hebben de religieuze fanaten een Brits paspoort gegeven nadat ze uit eigen land getrapt waren in de hoop dat ze geen aanslagen tegen de gastheer zouden plegen, dit is wat mis gegaan daar de aanslagen het werk zijn van waarschijnlijk Noord-Afrikanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |