quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:25 schreef NiteSpeed het volgende:
Schrijven ze in Frankrijk zinnen zonder komma's en punten?
Wel als je OP van deze "kwaliteit" wasquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:28 schreef Annemarietjuuh het volgende:
maarre gaat er nog iemand SERIEUS reageren of zit het er niet in vandaag sorry maar ik vind jullie niveau lager dan dat van mij
Hoi, ik zit op school. Ik weet hoe ik fatsoenlijk moet schrijven. Ik hoef niets te zoekenquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:26 schreef Annemarietjuuh het volgende:
WAT BEN JIJ VOOR IEMAND ga leve zoeke als je blieft :S dat je daar op let heay zielig
Je bent anders bijzonder goed in Nederlandse spreekwoorden/gezegden etc.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:24 schreef Annemarietjuuh het volgende:
jhaamaa rik hou heel erg van kunst... dus... ik weet het niet of ik het nou wel of niet moet doen tsjha dat word dus nog moeilijk maar jha ik wil daarna kunstacademi doen (hope dat ik het nu wel goed schrijf want adners krijg ik weer de wind van voren ) dusz beter andere school kieze dus
als je liever met klei werkt...quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:32 schreef Annemarietjuuh het volgende:
ahw zak in mekaar
Zie punt 2 van mijn lijstjequote:Op donderdag 7 juli 2005 21:33 schreef thabit het volgende:
Mensen, in Frankrijk hebben ze een AZERTY-toetsenbord. Als je dan ineens een QWERTY-toetsenbord moet gebruiken, kan ik me voorstellen dat dat lastig typen is.
Dat Franse temperament is wel tof trouwensquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:26 schreef Annemarietjuuh het volgende:
WAT BEN JIJ VOOR IEMAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |