Ik wou al zeggen!quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:41 schreef jpzegthallo het volgende:
Grafisch Lyceum
Op de site valt het nog mee, je zou eens moeten weten wat voor eisen ze op het Grafisch Lyceum stellen.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:03 schreef Annemarietjuuh het volgende:
ENNE LEKKER BELANGRIJK IK WIST TOCH FF NIET HOE JE HET SCHRIJFT :s JE MOET CKER WEER INTILIGENT ZIJN OP DEZE SITE..... :s
Moet je tegenwoordig dan nog iets kunnen als je naar het Grafisch Lyceum wilt? Het was toch meer een toevlucht voor mensen die écht niets kunnen?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op de site valt het nog mee, je zou eens moeten weten wat voor eisen ze op het Grafisch Lyceum stellen.
oke annemarie.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:03 schreef Annemarietjuuh het volgende:
ENNE LEKKER BELANGRIJK IK WIST TOCH FF NIET HOE JE HET SCHRIJFT :s JE MOET CKER WEER INTILIGENT ZIJN OP DEZE SITE..... :s
Je ouders hadden een voorspellende gave bij het verzinnen van je voornaam?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:07 schreef Annemarietjuuh het volgende:
ik kan er toch ook niks aan doen... ik woon pas 3 jaren in nederland... ik heb de taal nog niet helemaal onder de knie...:( sorry hoor
Alleen als je niveau 4 doet.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:07 schreef wijsneus het volgende:
Heb ik ongeveer 10 jaar geleden gedaan. Was wel ok - veel herhaling over de verschillende jaren en vrij hoge studiebelasting, maar zeker een degelijke opleiding als je echt grafisch ontwerper wilt worden.
Veel over typografie, fotografie, layouten ed. - zegmaar - het echte werk. Niet zoals nu dat elke idioot met een computer en fotosoep denkt dat ie een grafisch ontwerper is.
kortom - aanrader als je niet bang bent om een MBO opleiding te doen met de werklast van een HBO opleiding.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je ouders hadden een voorspellende gave bij het verzinnen van je voornaam?
Nou, vertel eensquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:10 schreef Annemarietjuuh het volgende:
weet jij dan waar ik vandaan kom..?
JA GA ZEL FKNIKKEREN OFZO INTILLIGENTE KLEUTER DAT JE DUH BENquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:16 schreef Annemarietjuuh het volgende:
stelletje bijdehante kut kindjes zijn jullie GA KNIKKEREN OFZO ik ben deze site echt ZAT stelletje "slimme' mensen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |