Zo jaloers, ik heb alles geprobeerd om kaartjes te krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef Nies het volgende:
Drie weken geleden heb ik ze zien optreden in Berlijn, geweldig.
Leuk ik was ook in Berlijn. Ben op zondag naar het concert gegaan. Was helemaal de top! Sowieso thuispubliek en het leek erop alsof ze er extra zin in hebben. En Benzin was idd helemaal vet. Zeker die 20 meter hoge steekvlammen achter het podium op het eind van het nummer... Pfoeeee wat een hitte :dquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:38 schreef Nies het volgende:
Drie weken geleden heb ik ze zien optreden in Berlijn, geweldig. Heb ze niet eerder zo'n denderende show zien geven. Helemaal dat ze Benzin speelden was fantastisch. Ik kan niet wachten op het nieuwe album.
De handtekeningen kun je gewoon aanvragen op www.rammstein.de
en goede info forums zijn www.herzeleid.com/forums en www.rammsteinforum.nl
Het hart zit/zat er wel degelijk in zoals eerder al is beschreven....quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook naar de Mutter-tour geweest (die imho beter was dan de Reise Reise tour), maar kan me echt dat hart niet zo goed herinneren. Zal wel aan mij liggenM'n zintuigen werden nogal overspoeld die avond
![]()
Het was het meer dan waard! Kan het iedereen aanraden, het lijkt wel of de jongens er zelf dan ook veel meer lol aan hebben.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:38 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Het hart zit/zat er wel degelijk in zoals eerder al is beschreven....
En voor diegenen die in Berlijn zijn geweest![]()
ziet er geinig uit, te oordelen naar hun website. Ga ik even wat van downloadenquote:
quote:130 Teletekst di 09 mei
Kort buitenlands nieuws
` De Duitse kannibaal is tot levenslang
veroordeeld wegens moord.Eerder kreeg
hij 8,5 jaar vanwege doodslag.De Duitse
justitie vond het eerste vonnis te mild
en eiste een nieuw proces.De man doodde
in 2001 een ander en at hem op.
Helaas, ondanks dat hij nu tot levenslang veroordeeld is, wordt de nieuwe live DVD nog niet verwacht voor septemberquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |